eind december gestopt met de pil,wie nog meer?

Hey meiden,

Hier geen goed nieuws.

Heb vandaag een bloeding gehad waar ook een hele prop weefsel mee uit kwam.
Echt enorm.
Meteen naar de verloskundige gegaan, zij heeft het bekeken en dacht dat het een miskraam was.
Toch na vraag van mij een echo gedaan...niets te vinden.
6 weken is ook nog erg vroeg om iets te zien, dus volgende week blijft de echo staan en kijken we of ze dan iets kan zien op de echo. Dan zou het vruchtje 7 weken zijn en een hartslag hebben.

Maar voor 95 % zeker dat het fout is gegaan.....................................

Vele huilbuien al gehad, maar ja, voor Sven had ik ook al 2 miskramen gehad, alleen kwam het er toen niet spontaan uit, maar ben ik 2 keer gecurrateerd.

Afwachten dus.............

Sorry meiden, ik weet nu even niet hoever iedereen is en wat er bij jullie speelt, ik heb net alles  vluchtig doorgelezen, alleen niet opgeschreven, sorry.......

Liefs, Go

Hoi Go,

Ik lees net je bericht bah krijg er spontaan kippenvel van,
Het mag je ook niet meezitten he allemaal.
Laten we hopen op het beste en je moet maar zo denken
zou het nu afgekomen zijn, dan heeft hierboven je misschien een grote last bespaard

Liefst Melanie

oh....go!! wat erg zeg!!
weet niet wat ik moet zeggen....
nou meid, hou je taai! denken aan je he?

xxx

Lieve Go,

Wat vreselijk zeg. Het is je zo gegund om zwanger te zijn. Ik hoop dat je nog steeds zwanger bent en leef met je mee.

Veel sterkte, Madootje

lieve Go, wat enorm shit! Je zult begrijpen dat ik  helemaal met kippenvel achter de computer zit.
Ik ga zo keihard voor je duimen deze week.
Weet ook niet zo goed wat ik moet zeggen. Enerzijds denk ik.....blijf positief, je hoort zoveel verschillende verhalen (bijv. vriendin van mij had 3 dagen achter elkaar bloedingen, bleek toch nog allemaal goed), maar ja van de andere kant wil je jezelf denk ik ook besparen dat je je vastklampt aan iets waarvan je diep van binnen misschien toch al wel weet dat 't niet goed zit.
Moeilijk hoor!
Je moet nog een week wachten, weer dat verdomde k..wachten!!
Weet iig dat we hier écht enorm met je meeleven en heeeeel veel aan je denken.

Ondanks dat ik me er bijna schuldig over zou gaan voelen, voel ik me wel goed.
Ik denk ook echt iedere dag, das weer een dag erbij dat het nog maar mooi in me zit. En iedere dag meer geeft meer hoop. Maar zo'n verhaal als van Go maakt me wel wat  bang en onzeker moet ik zeggen, het kan maar zo mis gaan.
Misschien moet ik er ook maar niet teveel bij nadenken, kan nooit goed zijn.
Voel me echt zwanger, tenminste ik denk dat dit zwanger voelen is?!
Heb nog steeds pijnlijke borsten en tepels, draag inmiddels zo'n meegroei-bh, dat scheelt al iets. Ze puilden nl. al uit m'n andere bh's!
Ochtendmisselijkheid heb ik niet, maar wel af en toe in de middag. Vandaag nog, was bijna naar huis gegaan van m'n werk, maar 't zakte gelukkig op tijd weer weg.
En die zeurende pijn in m'n onderbuik  is er eigenlijk alleen nog als ik me ontspan, dus vaak 's avonds op de bank.

Weekend was leuk. M'n broertje was helemaal dolblij, ik wordt gewoon een dikke vette oom riep hij!!
M'n andere broer en schoonzus zeiden nauwelijks iets, heel typisch. We hebben al heel lang de indruk dat ze bezig zijn, maar dat 't misschien niet wil lukken. Ze praten alleen nergens over, dus?!?! En tsja, ze roken en drinken allebei nog steeds, dus denk ik al gauw, als je echt graag wil en 't lukt niet, dan laat je dat toch als eerste staan lijkt mij?!

Maar hoe is het met de andere meiden? Rossia is lekker op vakantie. Ze mag wel een hele dag uittrekken straks om alles bij te lezen.
Suus, druk aan de klus?! Vermoeiend he om dat allemaal naast je werk te moeten doen?! Vind het al knap dat jullie nog puf hebben voor die andere kluswerkzaamheden! Misschien heb jij ook wel een late eisprong en was 't daarom de 1e 2x mis?! Gewoon door blijven testen, ik had dat tenslotte ook. Ben wel op een gegeven moment toen ik dacht te voelen dat m'n ei er aan zat te komen ook af en toe 's avonds gaan testen, maar ja eigenlijk hoeft dat niet hoor. Eén keer moet genoeg zijn.
En Beeldmuis balen zeg, nu al ongi! Stomme rot RD's!!! Nou maar hopen dat  ze snel opgerot zijn zodat je weer flink aan de klus kunt! Drie keer scheepsrecht voor jou?!
En Melanie al nieuws?! Hoe voel je je?
Verder weet ik 't ff niet meer uit m'n hoofd, sorry!!

Nou ladies, het ga jullie allemaal goed en tot vlug weer!
Liefs  en hopen op gauw weer wat geglitter hier!!
prinses

Hallo damens,

Ik voel me harstikke goed nog niets te zien, alleen heb ik best wel pijn in mijn onderbuik dusja... wie zal het zeggen he

Lieve Go,

wat vreselijk voor je! Ik weet ook niet zo goed wat ik moet zeggen, ben echt een beetje in shock. UIteraard blijf ik voor je duimen en hoop ik van harte dat het toch nog goed is.

Meid, heel veel sterkte de komende week!
Liefs, El

@ Melanie...spannend hoor! Misschien toch raak?

@ Suus...knap van je dat jullie nog energie overhouden! Ik zou mn ei ook afgelopen weekend hebben, maar volgens mij nog niks. Temp en slijm  nog steeds hetzelfde. Misshcien volgende x ook maar een ovutest kopen. Maar denk niet dat mn vriend dat ziet zitten. Volgens hem gaat het allemaal heus wel lukken en duurt het zeker een half jaar. Dat weet ik ook wel, maar als je niet gericht klust, duurt het sowieso langer dan 6 maanden. Dus een beetje hulp kan geen kwaad toch? Gek dat hij zo reageert, want hij wil heel graag een kindje met me. Vorige week een nichtje gekregen, zo lief! En zeker toen hij haar vasthield, ahhhhhhhhh.

Ennuh..goed voor jezelf opkomen hoor voor je huis! Jouw droompaleis, hun taak!

@ Prinses...gelukkig gaat het met jou goed, maar ka me voorstellen dat jij ook erg geschrokken bent. Jammer dat broer en schoonzus niet zo reageerden, maar als zij inderdaad al een tijd bezig zijn...tja dan is het niet leuk voor hun. Maar daar kun jij ook weinig aan doen.

Fijne avond!

Terug
Bovenaan