eind december gestopt met de pil,wie nog meer?

Goede morgen damens,

hoest met jullie ik maar denken yes ik ben een dag overtijd...
Nee dus heb ieder keer gedacht 4 febr.... ben ik ongi geworden maar dat is
8 febr... geweest dus ik heb nog

Pff jammer he, En met mijn buikpijn denk ik dan dat ik toch ongi ga worden.

NOD's!!!!!!!!!!!

Melanie               08-03       2e ronde       1e kindje
Rossia                  04-03       3e ronde       1e kindje (ben op wintersport op mijn NOD)
Monatoetje     12-03        4e ronde       1e kindje (cyclus van 28 dagen.)
Aline                     13-03         3e ronde       3e kindje
Ellepel                 15-03        3e ronde       1e kindje (ga uit van mn langste cyclus)
Suus                     17-03          3e ronde       1e kindje
Judith                     25-03        4e ronde       1e kindje (ga toch uit van 28 dagen)
Madootje         29-03     3e ronde       1e kindje (ga maar ff uit van 30 dg)
Marije                    30-03        3e ronde        2e kindje (ga maar uit van 28dgn)

"zwanger"

Prinses          1e kindje uitgerekent op :  28 oktober 2008
Go                        2e kindje uitgerekent op : 28 oktober 2008 (10 Maart echo)

heb mijn nod ook maar ff veranderd

haai lieve meiden!

de laptop doet het nog!!!gelukkig..

ohhhh melanie!!moet je nog langer wachten!!misschien een goed teken??de buikkrampen?nou ik blijf doorduimen voor jullie allemaal!

ellepel,mijn man vond het ook onzin hoor om ovu testen te gaan gebruiken..
maar heb ze gewoon besteld en gezegd dat t voor mijn eigen gevoel prettig voelt om te weten wanneer je ei er ongeveer is..en doe het tussen de middag.hij is er dan ook nooit bij.hij vind t nu ook niet erg en ik zeur er ook niet elke dag over dat mijn ei er nog niet is.
als ik ze niet had gehad,hadden we waarschijnlijk dit weekend alleen gericht geklust en was t nu al minder geweest,maar zoals prinses ook al zei,gewoon doorklussen!!
misschien een verlaat ei!heb m trouwens nog niet gevonden...
denken jullie ook wel eens na over de uitgerekende datum?als t deze maand raak is ben ik rond eind nov. uitgerekend.
als t de volgende ronde raak is met de kerst!klinkt misschien heel stom,maar weet niet of ik dat wel zo leuk vind...ik ken mensen die rond die tijd jarig zijn of nieuwjaarsdag en dat is dan best een drukke periode... maar dat betekend niet dat ik stop met klussen hoor!! hihi... maar herkennen jullie dit?of is het raar dat ik zo denk..

prinses aan jouw verhaal te horen zijn jouw broer en schoonzus vast al een poos bezig!!anders hadden ze vast anders gereageert! en idd laat je dan de alcohol en zeker de sigaretten links liggen!
ik rook trouwens af en toe nog een sigaretje.. heb t er de laatste weken erg moeilijk mee. kl#te verslaving.maar wil er ook niet van in de stress zitten.als ik zwanger ben raak ik ze noooooiiitt meer aan hoor!! nu nog 3 sigaretten in se week ipv 30 per dag.wel netjes he?
maar vind het mooi dat je nog bij ons bent hoor!leuk om je verhalen te lezen.
en snap t ook dat je met heel veel kippevel het verhaal van go hebt gelezen...
hoe is het met je go??vind t erg heel erg voor je! en hopen op toch het beste!!

ga zo met een vriendin weer bankstellen kijken.(ben lekker vrij vandaag)
had een mooie gezien.. een hele gave....ik meten ik huis,past het er toch niet in!!!balennnn!!!!!!!maar ja...was een hoekbank,nu toch maar op zoek naar een grote 3 zitter.
en wat die aannemer betreft,we worden echt afgescheept!! wat een eikels zeg!
maar we blijven vriendelijk en mailen en bellen rustig verder!

en goed he dat we nog energie over hebben voor de andere klus!
en het gaat ook gewoon spontaan ipv dat het snel even moet.heb er iig een heel goed gevoel bij! en al die afleiding is wel goed voor me. en de dagen vliegen zo echt voorbij!

zo rossia!! nog weer wat extra leesvoer erbij!hihi..denk dat je zowat een dag vrij moet nemen om dit alles te lezen!

nou meiden ga er vandoor!tot spreeks!

xxxx suus

hallo iedereen !!!

@go.......... wat ontzettend ku^%$^%*t voor je ben er sprakeloos van .

das jammer dat je je vergist hebt met je nod nog een paar dagen duimen en wie weet glitters !

Nou hoe het hier zit ik weet het niet meer gisteren dacht ik dat mijn menstruatie minder werd en het lijkt er idd op dat hij over gaat. gisteren steeds minder bloed op tampon. en vanochtend wisselen was er meer wit dan rood te zien als dit zo blijft doorgaan dan ben ik vanmiddag er vanaf en dan ben ik het dus 2 en een halfe dag geweest.
aan de ene kant blij dat ik er dan zo snel vanaf zou zijn maar aan de andere kant denk ik
wat de peeeepp is dit nou weer ?!  wat moet ik hier nou mee?! ben ik nou ongesteld geweest ?! was dit nog ontpillen ?lijkt me sterk ben vorige mand zeker 5 dagen ongesteld geweest  en heel erg.  innestelingsbloeding ?? 1 keer menstruatie tijdens zwangerschap ? ik weet het niet meer  

@rossia nou heb je nog meer te lezen :p  

Hey meiden,

@ Go, ook ik zal zeker voor je duimen deze week, hoop dat alles goed is!!!

@ Marije, bij mij was de ongi ook maar twee dagen en erg weinig, maar wel de rest van de week steeds een heel klein beetje.

@ Princes, ik ben het idd op hyves.

Echt leuk om jullie ook op hyves allemaal te zien!
En mijn man is sinds deze week ook gestopt ( af en toe 1 op een dag) met roken.
Hij begon deze week bij een nieuwe baas en in de meeste vrachtwagens mag niet gerookt worden volgende week krijgt hij een eigen auto en dan kun je tegen buitenstaanders ook makelijker zegen dat het daarom is, anders hebben ze waarschijnlijk gelijk door dat het met een eventuele zwangerschap zou zijn!!

Nou ik zie jullie weer!!

X Judith

Hoi dames.

hoe is het daar.
Go vind het heel vervelend. Ik hoop dat alles goed gaat komen.. Maar idd. heel rot dat je en week moet wachten. onzekerheid enzo..

Hier gaat het.....   Nou ja minder.
Of ik krijg de griep of.. Ik weet het niet.
Ontzettende koppijn en nekpijn. Durfde gisteravond bijna niet te slapen. Gewoon eng.. En overdag heb ik soms een hitteaanval ofzo.. zweet ik me lek. Maar gisteravond lag ik als een ijsbeer in bed. Zo koud had ik het..
En ook rugpijn.. Net of ik er een blauwe plek heb zitten. Heb ook maar even temp. op gemeten, maar gewoon 36.7.. niks bijzonders dus.. En ik moet nog een week wachten..

Nou ik ga er maar niks van denken.. Zal wel de griep zijn, die weer niet helemaal doorzet bij mij.. Maar wel vervelend. Gisteren cursus.. en verjaardagen van de week. Kan geen 1 avond op tijd naar bed.. Maar ja we wachten af.
Ik hoop zo dat het raak is..

Princes had je echt klachten voor je ongi al.. of kan ik hoop houden... hihi..
Sorry.. heel veel over mij..

Maar denk aan jullie allemaal.
Go zet hem op.
En melanie en Rossia we willen glitters.. En dan hoop ik dat ik vrolijk volgende week mee doe.. Komt wel weer heel dicht bij.. spannend..

liefs mij. Ga even hete douche nemen.

Ohhhh Melanie...nu moet je nog langer wachten! Hopelijk vang ik nog wat glitters op als ik tgerugben van vakantie (vertrek de 8e om 4u s morgens en heb logees...dus kan niet meer checken).

@ beeldmuis...tja geen idee?! Hopelijk innestelling. Ik zou gewoon nog even paar dagen wachten en bij twijfel een testje er tegen aan gooien

@ suus...leuk he een nieuwe huis? Ik ben in sept 2006 verhuisd, nog steeds bezig met spullen uitzoeken. Wordt steeds mooier.
Nou misschien koop ik volgende maand ofzo wel ovutesten, want van die temp word ik niks wijzer.
En wat goed dat je nog zo weinig rookt! ik ben nooit een roker geweest, mn vriend wel. Hij rookt doordeweeks 14 sigaretten per dag en in het weekend helaas veel meer. Ga het hem niet verbieden, maar hij weet wel wat ik er van vnid.

Ohhhh, dinner calls! Ik kom later nog wel evenspieken!
-x-

Dag lieve meiden, hoe gaat het hier?!
Als het goed is schrijf ik nu berichtje 623!! We gaan dus hard richting de 700.....oftewel er moet flink nagedacht gaan worden over een nieuwe naam voor ons volgende topic.
Eigenlijk vind ik dat onze opperkip Suus dit moet bedenken, tenslotte is zij de oprichtster van dit topic.
Dus Suus?!?!
Hmmm.....je hebt nog steeds je ei niet gevonden?! Je had 'm eigenlijk afgelopen weekend al moeten hebben als je een cyclus van 27/28 dagen aanhoudt? Misschien/waarschijnlijk dus ook een laat eitje? Hoop dat je 'm gauw mag vinden en dan maar lekker raak mag klussen, kussen onder je  kontje en laat die man maar eens flink dansen!
Leuk he om allemaal nieuwe spulletjes uit te zoeken voor je nieuwe huis?! In wat  voor een soort stijl gaan jullie het inrichten? Ben benieuwd hoor, plaats je wel af en toe nieuwe foto's op je hyves?
En kom op Suus, kappen nou met die verdomde rotsigaretjes.....je kunt 't!!! Daar ben ik van overtuigd! Je moet nou toch ook nog wel zonder die 3 kunnen?

@Go, hoe gaat 't nou met je?! Moet echt heel veel aan je denken. Ik duim nog steeds voor je hoor! Dikke kus in ieder geval!!!!!

@Melanie, balen joh, nog een week extra wachten, blegh!! Maar ja, als 't 't wachten dan maar waard is he?! Hoe voel je je? Al kwaaltjes?

@Rossia, hey je hebt vandaag je NOD!! Hmmm......hoe zou 't nu met je gaan? Lekker aan 't skieën en hopelijk zonder die RD's! Wij duimen hier voor je!!

@Beeldmuis, tsja, 2 dagen bloedverlies. Hoe graag ik je ook allerlei hoop wil geven, vrees ik toch dat het gewoon een ongi is. Ik ben 't de vorige keer ook maar iets meer dan 1 dag geweest, terwijl ik 't normaal ook zo'n 4-6 dagen was. Volgens de verloskundige is 't ook eigenlijk vrijwel nooit een innestelingsbloeding als er veel bloed (rood) bij vrijkomt. Ook ik had bij m'n laatste ongi geen krampjes of andere kwaaltjes die ik normaal bij een ongi echt wel had........kweenie, maar ons lichaam kan rare sprongen maken. Hoop iig voor je dat je gauw van deze onzekerheid af bent.

@Judith, ja lachen he dat hyves....zo leuk om 't gezicht achter de naam te zien! En wat goed dat je man al zo geminderd is met roken, tsja.....als hij ook graag wil dat 't gauw raak is zal die ook wel moeten nietwaar, maar hoe dan ook wel heel goed.

@Monatoetje, hoe gaat 't nu met je?! Wat een rare kwalen heb je joh! Bleh, je voelt je zo te horen knap beroerd! Je vroeg of ik kwaaltjes had voor m'n ongi, maar ik denk dat je bedoeld of ik die had voor ik ontdekte dat ik zwanger was?! Ja, die had ik.....hmmm, ff denken, had pijnlijke tepels en als ze stijf/hard waren dan kon je bovenop van die witte puntjes zien, een zeurende pijn in m'n rechterlies/onderbuik....oh ja en achteraf gezien rook m'n urine ook niet zo heel fris om me maar even netjes uit te drukken . En ik  ben ongeveer een week voor m'n positieve test begonnen met temperaturen....en ik bleef ongeveer  tussen de  37.1-37.7, terwijl dit normaal zo rond de 36.5 was. Dit is nu nog steeds zo trouwens.

En hoe gaat 't met Aline en Madootje?!

Nou meiden, ik ga weer ff bankhangen,
veel liefs, prinses (dat mailtje met m'n echte naam was per ongeluk......was iets te snel met typen....gebruik nog steeds erg graag m'n nickname!)

Terug
Bovenaan