Dag lieve meiden, hoe gaat het hier?!
Als het goed is schrijf ik nu berichtje 623!! We gaan dus hard richting de 700.....oftewel er moet flink nagedacht gaan worden over een nieuwe naam voor ons volgende topic.
Eigenlijk vind ik dat onze opperkip Suus dit moet bedenken, tenslotte is zij de oprichtster van dit topic.
Dus Suus?!?!
Hmmm.....je hebt nog steeds je ei niet gevonden?! Je had 'm eigenlijk afgelopen weekend al moeten hebben als je een cyclus van 27/28 dagen aanhoudt? Misschien/waarschijnlijk dus ook een laat eitje? Hoop dat je 'm gauw mag vinden en dan maar lekker raak mag klussen, kussen onder je kontje en laat die man maar eens flink dansen!
Leuk he om allemaal nieuwe spulletjes uit te zoeken voor je nieuwe huis?! In wat voor een soort stijl gaan jullie het inrichten? Ben benieuwd hoor, plaats je wel af en toe nieuwe foto's op je hyves?
En kom op Suus, kappen nou met die verdomde rotsigaretjes.....je kunt 't!!! Daar ben ik van overtuigd! Je moet nou toch ook nog wel zonder die 3 kunnen?
@Go, hoe gaat 't nou met je?! Moet echt heel veel aan je denken. Ik duim nog steeds voor je hoor! Dikke kus in ieder geval!!!!!
@Melanie, balen joh, nog een week extra wachten, blegh!! Maar ja, als 't 't wachten dan maar waard is he?! Hoe voel je je? Al kwaaltjes?
@Rossia, hey je hebt vandaag je NOD!! Hmmm......hoe zou 't nu met je gaan? Lekker aan 't skieën en hopelijk zonder die RD's! Wij duimen hier voor je!!
@Beeldmuis, tsja, 2 dagen bloedverlies. Hoe graag ik je ook allerlei hoop wil geven, vrees ik toch dat het gewoon een ongi is. Ik ben 't de vorige keer ook maar iets meer dan 1 dag geweest, terwijl ik 't normaal ook zo'n 4-6 dagen was. Volgens de verloskundige is 't ook eigenlijk vrijwel nooit een innestelingsbloeding als er veel bloed (rood) bij vrijkomt. Ook ik had bij m'n laatste ongi geen krampjes of andere kwaaltjes die ik normaal bij een ongi echt wel had........kweenie, maar ons lichaam kan rare sprongen maken. Hoop iig voor je dat je gauw van deze onzekerheid af bent.
@Judith, ja lachen he dat hyves....zo leuk om 't gezicht achter de naam te zien! En wat goed dat je man al zo geminderd is met roken, tsja.....als hij ook graag wil dat 't gauw raak is zal die ook wel moeten nietwaar, maar hoe dan ook wel heel goed.
@Monatoetje, hoe gaat 't nu met je?! Wat een rare kwalen heb je joh! Bleh, je voelt je zo te horen knap beroerd! Je vroeg of ik kwaaltjes had voor m'n ongi, maar ik denk dat je bedoeld of ik die had voor ik ontdekte dat ik zwanger was?! Ja, die had ik.....hmmm, ff denken, had pijnlijke tepels en als ze stijf/hard waren dan kon je bovenop van die witte puntjes zien, een zeurende pijn in m'n rechterlies/onderbuik....oh ja en achteraf gezien rook m'n urine ook niet zo heel fris om me maar even netjes uit te drukken . En ik ben ongeveer een week voor m'n positieve test begonnen met temperaturen....en ik bleef ongeveer tussen de 37.1-37.7, terwijl dit normaal zo rond de 36.5 was. Dit is nu nog steeds zo trouwens.
En hoe gaat 't met Aline en Madootje?!
Nou meiden, ik ga weer ff bankhangen,
veel liefs, prinses (dat mailtje met m'n echte naam was per ongeluk......was iets te snel met typen....gebruik nog steeds erg graag m'n nickname!)