eind december gestopt met de pil,wie nog meer?

Mijn menstruatie was 5 dagen te vroeg. ik was uit gegaan van een cyclus van 33 dagen omdat ik afgelopen maand 5 dagen overtijd was dus na een beetje slim nadenken zou ik nu gewoon een cyclus van 28dagen gehad hebben.

Mijn menstruatie is echter erg vreemd deze maand. ik heb altijd ontzettend last van menstruatie pijn ook toen ik aan de pil was had ik hier last van nu heb ik deze menstruatie helemaal niet aan voelen komen en heb eigelijk geen menstruatiepijn gehad en normaal gesproken ben ik 4a5dgn ongesteld en nu ben ik nu al niet meer ongesteld en mijn menstruatie was eigelijk niet de moeite waard om tampons te dragen dus je kan zeggen dat ik 3 dagen ongesteld ben geweest maar was eigelijk meer voor 2 dagen bloed (sorry voor de details)

Als jullie dit lezen wat vinden jullie hier nou van want ik weet het niet meer.

Veel liefs Marije

wat vinden jullie van de eind december kippies Als naam voor ons nieuwe topic
het linkt aan deze topic en tja we zijn nou eenmaal (stress)kippies toch ?!

Veel liefs Marije

Hallo damens,

Reageer nu niet op iedereen teveel werk nu heb niet veel tijd.

december kippies   lijkt me idd een leuke naam.

Verder met mij gaat het wel lekker heb alleen veel doorzichtig slijmverlies nog nooit gehad, en heb ook geen last meer van pijn onderin de buik. beetje wazig
iemand dat ook ooit gehad?

Suus hoe gaat het nu met je huisje?

En hoe gaat het nu met de rest van de meiden?

Hoi dames.

Mijn temperatuur is echt bijzonder.. Gistermiddag 36,6 gewoon dus.. 's avonds ineens 37,8 heel hoog. en nu weer 36.5.. niks van na te vertellen dus.. Ik heb trouwens ook steekjes.. Net onder mijn riem zeg maar.. Lies dus..

Ik weet het allemaal niet en moet nog 1 week wachten.. Hopelijk komen er mee klachten bij.. Mag van mij..

Hee tot gauw.. spiek vanavond nog even. Nu nog druk..
liefs mij

hallo hallo. HAAAAAAALOOOOOOOOOOO

is iedereen op vakantie..   of druk.. Ben al 3x wezen kijken vandaag en er is niets gebeurt.. Of zijn we allemaal moe en hebben we kwaaltjes. Dan mag het natuurlijk...

hihi

Ik voel me weer aardig fit. Nog wel aardig hoofdpijn. Vooral als ik opsta vanaf de bank ofzo.. Wordt dan even dizzy en verder. Mijn temperatuur  is nog vreemd.. van 36.6 t/m 37.8... Maar  ja ligt natuurlijk ook of je in bad bent geweest of hebt geslapen.. Toch..

Voor de rest voel ik vrij weinig. Soms wat steekjes.. maar kan ik ook bij ongi gevoel plaatsen.. Maar laten elkaar weer deze weken doorheen slepen.

Hoest met jouw mel.. wanneer is nu je NOD. Hij schoof op ofniet.

NOu iedereen fijne week.. en houd je kalm .. het is weer bijna weekend..
liefs mij
ik ga zo pitten..

Hallo meiden,

Monatoetje het is idd erg rustig hier. Ik kijk ook steeds ff maar niet veel veranderingen.

Verder ik voel he harstikke goed.
Alleen kon ik vanacht niet op mijn zij goed liggen had een raar gevoel in mijn buik.
Beetje doozichtig slijmverlies verder niet zoveel.

Verder heb ik morgen mijn nod dus ben benieuwd.
Had al verwacht ongi te zijn omdat ik maandag en dinsdag ontzettende buikpijn van beneden uit had. Mijn fout was trouwens ik had de syclus berekend om 24 dagen ipv 28 dagen.
Stom he. En ik tegen mijn man smorgens schat ik ben nu een dag overtijd... was ff balen maar morgen is mijn nieuwe nod dag weer, dus zien we wel.

Maar ik denk zelf toch wel dat ik niet zwanger ben.

Mijn moeder doet tarrot kaarten leggen, En in de kaarten ligt dat ik in de zomer   in verwachting zou raken dusja,, wat zou daar van waar zijn.

lieft Melanie

T'is STIL aan de overkant.........
tsja, inderdaad rustig hier?! Iedereen waarschijnlijk druk met diverse klussen?!

Ik ben illegaal thuis. Dat wil zeggen, ik heb m'n patiënten laten afbellen en ben naar huis gegaan vanmorgen.
Heb een K..dag!!! En dat is nog licht uitgedrukt.
En waarom, nou daar komt ie:
Vanmorgen check ik m'n mail zie ik een berichtje van een vriendin van m'n broer en schoonzus, ze felicteert me en met een smilie-babietje erbij, oftewel ze weet het?!
Ik helemaal pissig, want ik ben pas 6 wkn en wil natuurlijk niet dat iedereen 't al weet, er kan tenslotte nog van alles gebeuren.
Ik m'n vriend gebeld, m'n gal gespuwd en ik heb m'n broer en m'n schoonzus gesmst dat ik erg teleurgesteld ben dat ze 't niet  voor zich hebben kunnen houden.
Daarna m'n ouders gebeld, ook om me ff af te reageren, was zo boos. M'n pa reageerde met ach.....dat m'n broer wel overenthousiast zal zijn geweest......Nou, my ass (sorry voor m'n taalgebruik), m'n schoonzus heeft nog niet eens gefeliciteerd gezegd en hij heeft enkel dat gezegd en er verder de dag nadien ook geen woord meer aan vuil gemaakt. Kortom m'n pa nam 't meteen voor 'm op, daar werd ik zo boos om dat ik heb gezeg; paps ik hang nu op en dat heb ik ook gedaan.
Nog pissiger m'n vriend gebeld, zware discussie gevoerd. Hij was 't volkomen met me eens, maar nu kregen we ruzie om iets anders. Hij vond dat ik 'm niet liet uitpraten terwijl ik in de veronderstelling was dat ik nog aan 't praten was en dat het dus net andersom was. Gooit ie ineens de haak erop?!?!?!  Trek ik heeeeel slecht!
Daarna nog een aantal smsjes heen en weer die er niet vriendelijker op werden.
Kortom.....toen kwamen de waterlanders!!!!!
Geen houden meer aan!
En vervolgens 3x overgegeven.
Toch nog proberen een patiënt te behandelen, krijg ik ook nog dikke ruzie met die man over de kosten die ik in rekening wilde brengen omdat z'n vrouw die ook zou komen er niet was.
M'n dag kan dus niet meer stuk, ik dacht stik d'r in, ik ga naar huis.
Leuk he zwanger zijn!!!!
GRRRRR, nee lieve meiden tuurlijk vind ik het nog steeds super dat ik zwanger ben. Maar die emoties, blegh, ik herken mezelf bijna niet meer.
Ik huil echt nooit! En nu?!?!?

Sorry voor m'n egoverhaal, maar heerlijk om 't even van me af te schrijven! Bedankt alvast voor het luisteren.

Maar goed, hoe is het met de andere kippen hier?!
Nog geen spannend nieuws?!
Melanie, wanneer ga je testen?

Liefs, prinses

haaai meiden!

hier nog steeds geen ei!!! snap er niks van hoor..
net weer getest en weer een heel vaag streepje.. heb er nu nog maar 3 liggen,maak ze gewoon op en zien dan wel.. klussen wel braaf om de dag,dus daar zal t niet aan liggen.dacht eergister dat ik m echt had,heb toen sávons ook nog een test gedaan en weer niks!! grrrrrrrrrr

he prinses wat een vervelend verhaal zeg van je broer!!zou ook heel boos worden hoor!en al helemaal omdat ze niet zo leuk reageerden!!en dan nog zo'n patient te zeiken,dat was de druppel..maar huil maar lekker uit!lucht vaak erg op!
en straks ff goedmaken met je mannetje..maar begrijp je echt heel goed!!zooooo herkenbaar!

verder al nieuwtjes/glitters??
ik heb besloten om pas rond de 20e een keer te gaan testen.als mijn nod er dan nog niet is.
maar als je ongesteld word,dan heb je toch ook een eisprong gehad?
snap er allemaal helemaal niks van... zit nu op dag 18.

GLITTERCHICKS?
DECEMERKIPPIES
hmmmm ben niet zo creatief met zulke dingen bedenken...hahaha
vind glitterchicks ook wel lache..

verder zo even niks te melden.
nou rustig aan allemaal!!

xxxx suus

Terug
Bovenaan