eind december gestopt met de pil,wie nog meer?

lieve prinses10,

Rustig aan meid, joun gedrag herken ik bij mijn zusje twee zwangere stresskippen elkaar.
Van je broer is het idd niet juist maar daar doe je toch niets aan het beste wat je kan doen is rustig blijven is niet goed voor de baby en dan zou ik wel mijn zegje tegen me schoonzus doen.

Van je af schrijven is zoiezo goed

Suus om je eerlijk te bekennen heb ik mijn eisprong volgens mij ook nog niet gevoeld
sins ik gestopt ben met de pil 6 december.

Verder denk ik niet dat ik zwanger ben omdat ik beetje last heb nog steeds van onderbuik.
Morgen moet ik ongi... worden ben ik dat nog steeds niet denk ik dat ik maandag pas ofzo ga testen.

decemberkippen , stresskonijntjes,decembergirls, ofzo voor de nieuwe naam.

Dankjulliewel Mel en Suus voor jullie opbeurende woorden.

Suus, niet opgeven nu hoor! Dan maar nieuwe testen kopen, maar nog echt even doorgaan. Weet je nog dat ik de vorige keer ook al dacht m'n ei misgelopen te zijn?! Of zelfs dacht dat ik misschien geen ei zou hebben die maand?!
Had 'm uiteindelijk ook pas op dag 20 of 21 en ook geen donkerder wordend streepje daarvoor, gewoon ineens hop daar was ie.
En je weet de rest van het verhaal, dus niet ophouden nou hoor, je hebt gewoon zeer waarschijnlijk een laat ei en dus een langere cyclus. Dat je cyclus dus erg onregelmatig is ineens, dat zal 't ontpillen wel zijn, maar je ziet aan mij, dat neemt niet weg dat je dan wel zwanger kunt worden.
Dus blijven klussen en vooral wél blijven testen!! Succes!!

Liefs, prinses

hallo hallo..

zo princes wat een verhaal. Idd om even heel pissig over te worden. Dat zou ik ook niet uit kunnen staan..
En Mel.. jij bent nu als eerste aan de beurt he.. Echt heel spannend.. Ik duim voor je.. Willen graag glitters..   En Rossia.. hoe zou het daar mee zijn. Hopelijk komt ze heel happy terug van haar vakantie..

Met mij gaat het goed.
Koppijn trekt aardig weg. Alleen als ik snel opsta.. En verder. steken zijn eigenlijk weg, maar nu beetje spierpijn gevoel in mijn lies. Net of ik het daar verrekt heb ofzo. Dat ik .. ja ik weet het niet.. Maar die pijn is er niet de hele tijd..   Ik wil wel zo graag mee klachten hebben, maar ja er zijn dames genoeg voor wie het compleet een verrassing is.. Ik hoop dat dat bij ons dan ook maar het geval is..

En Go.. Hoe is het met jouw.. Morgen echo ofniet.. Hoe staat de stand.. Ik hoop voor je dat alles goed is.. Ook voor jouw duim ik.

En suus.. jij moet echt zoeken naar je ei.. Maar ja.. die van mij is netjes optijd en er gebeurt ook vrij weinig.. bah..

Nou tot gauw allemaal..
nog 1 dag en dan alweer heerlijk weekend.. fijn fijn. Krijgen alleen vrienden op bezoek die wel een glaasje lusten. Oh wat moet ik doen. Wil niet teveel drinken.. je weet maar nooit toch..

liefs mij

Hai lieve meiden,

december stresskippies vind ik een goeie! Ik herken me er wel in ;-)

@ Prinses, wat onwijs lullig dat ze dat hebben gedaan, zeker hoe ze reageerden toen je het goede nieuwe vertelde. En ja, blijkbaar spelen de hormonen op. Lijkt me ook heel lastig, maar ook als je niet zwnager was geweest had je van mij heel boos mogen zijn hoor! En dan extra balen dat je ruzie met je mannetje hebt gemaakt, maar dat komt vast hel snel weer goed.

@ Melanie...morgen je NOD, maar ga je dan ook testen of wordt het zondag ofzo?

@ Madootje/Monatoetje...ben even kwijt wie waar ook alweer was. Maar die klachten heb ik wel eens gehoord bij vrouwen die uiteindelijk zwanger bleken te zijn...dus spannend nog even tot woensdag toch?

@ suus...gek he dat ei en het is geen eens pasen hahahaha. Goed dat je om de dag klust, lekker door blijven gaan.

Ik snap er bij mij ook niks meer van. Zit inmiddels op dag 24 van cyclus. Heb wel een tempstijging, maar vanmorgen weer 0,2 lager dan gisteren. Als je naar mn garfiekje kijkt lijkt wel alsof ik 2 eisprongen heb gehad...en slijm blijft veel, vloeibaar, reukloos maar wel wit en zonder draden.

Probeerde net een plaatje te plakken van mn temp, maar dat lukt niet. Nu via uploaden proberen... Wat vinden jullie? Gek toch? Let alleen niet op die ene hele hoge  piek vrij aan het begin, want toen had ik blaasontsteking.

Nou ik moet weer offline, want moet pakken en cadeautjes maken voor mn vriend. We gaan vrijdagnacht met vakantie en zijn die nacht ook 10 jaar samen. Lekker romantisch in de auto ;-0

Ik kom morgen nog wel even spieken.
-x- El

Ok, dat uploaden van het plaatje lukte niet. Raar systeem, snap er niks van.

Dan maar even zo. Dag 33 is laatste dag van vorige cyclus. Die 37,5 is dus blaasontseking. Dag 24 was vanmorgen. En ik meet altijd op dezelfde tijd zonder opgestaan te zijn, ok in het weekend een uurtje later.

dag 33 37,23

dag 1 36,9

dag 2 36,86

dag 3 36,83

dag 4 36,85

dag 5 36,7

dag 6 36,77

dag 7 36,63

dag 8 36,58

dag 9 36,72

dag 10 36,62

dag 11 37,5

dag 12 36,63

dag 13 36,92

dag 14 36,57

dag 15 36,47

dag 16 36,71

dag 17 36,88

dag 18 36,9

dag 19 36,89

dag 20 36,9

dag 21 36,87

dag 22 37,09

dag 23 37,25

dag 24 37,05

Anyone ideeen waarom mijn temp zo gek doet? Iemand herkent dit?

En ik vergat nog Go succes te wensen, de 10e een echo toch? Ik hoop zo dat het goed zit.

hey meiden als ik maandag nog niets heb ga ik een test doen

xxx melanie

Ha meiden,

Hier alles niet goed, ik ben net thuis uit het ziekenhuis.
Gisteren ben ik geopereerd aan een buitenbaarmoederlijke zwangerschap.

Mijn verhaal van maandag had ik geloof ik al verteld he, dat ik een bloeding had gehad en stolsel had verloren.

Dinsdag had ik super veel pijn in mijn rug en buik, maar ja, zo hard als ik ben voor mezelf, ik wilde even afwachten hoe het verder zou verlopen. Niet meteen bellen, ik was tenslotte de vorige dag bij de verloskundige geweest.

Woensdag was de pijn niet meer te houden, kon niet meer rechtop lopen, zitten, alles deed pijn. Verloskundige gebeld, zij wilde mijn verhaal overleggen met een collega en zou me snel terugbellen. Ondertussen naar mijn buurvrouw gegaan, dan kon ik de zorg voor Sven met haar delen. Belde de verloskundige op dat ze dachten aan een buitenbaarmoederlijke zwangerschap. Ze hadden met spoed een afspraak gemaakt bij de gyn in het ziekenhuis binnen het uur. Ikke daarnaar toe, met de gedachte dat ik na een uurtje Sven wel weer kon ophalen bij de buurvrouw.

Niet dus, de gyn constateerde een buitenbaarmoederlijke zwangerschap en wilde me meteen opnemen om binnen een paar uur naar de OK te gaan om geopereerd te worden. Manlief gebeld die naar mij zou komen, zus gebeld die voor Sven kwam zorgen, gedoe allemaal.

Ben nu dus geopereerd, er is een eileider verwijderd.

Iedere maand worden in beide eierstokken een eitje aangemaakt. 1 eitje wint het van de ander en gaat door om bevrucht te worden. In de eileider wordt het eitje bevrucht en de eileider duwt als het ware de bevruchte eicel naar de baarmoeder.
Dit was bij mij dus niet gebeurd waardoor de bevruchte eicel nog in mijn eileider zat.
Deze was helemaal opgezwollen en doorbloed en dus niet meer te redden.

Eileider is er nu dus uit.

Kan nog wel gewoon zwanger worden, de eileider die ik nog wel heb kan ook het eitje opvangen van de eierstok waar geen eileider meer aan zit.
Ik kan dus iedere maand nog wel zwanger worden.

(Fabeltje is: om de maand heb je aan iedere kant een eitje wat vrijkomt, dus eerst  
                                  aan de rechtereistok, dan links, dan weer rechts, enz....   Heel veel  
                                  mensen denken dit. Ikzelf ook, maar dat is dus echt niet)
                                  Het sterkste  eitje gaat verder.

Heb nu 3 gaatjes in mijn buik, eentje in mijn navel, en bij iedere eileider 1 , omdat ze niet via de echo kunnen zien in welke eileider het zit.
Via de gaatjes (3 cm) hebben ze de eileider eruit gehaald.

Wat een pech weer, mogen nu in ieder geval de eerste maand niet zwanger worden, maar manlief wil misschien ook even een pauze om deze 3e miskraam te verwerken.

Meiden, ik weet helemaal niet wat jullie hebben geschreven, maar ik sluit af.
Ik lig onderuit op de bank, veel pijn, mag de komende dagen niets doen, Sven in ieder geval de komende tijd niet tillen.
Ik kom snel weer bij jullie meelezen................

Liefs, Go

Lieve go,

Ik krijg nu toch ff kippenvel van joun verhaal, Meid ik heb echt met je te doen hoop dat
we je van deze kant ook een beetje kunnen steunen.

En nee het maakt niet uit dat je niet inhoudelijk op  ons reageerd dat nemen wij jou echt
niet kwalijk je hebt nu wel ff genoeg aan je hoofd.

veel positive kracht van deze kant

Liefst Melanie

Terug
Bovenaan