Eind juli begin augustus 2021 ??

Hoi iedereen!
Van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap! Naar eigen berekening ben ik 25 juli uitgerekend! ?
Ik zit op het Facebookgroepje van deze groep, jullie kunnen mij toevoegen op Facebook en dan gooi ik jullie in de groep. Mijn naam is  Spatel nunjabisnis Plaatje met een zwangere vrouw!
Liefs! 

Wij hadden gisteren een positieve test in onze handen ♥️ Het lijkt erop dat ik rond 22-7 uitgerekend ben. Heel spannend allemaal! Ik ben 26 jaar en het is ons eerste kindje. Waar ik het meest tegenop zie is de misselijkheid.... :(

Hier woensdag een goede echo gehad! Nog heel pril maar allemaal in orde volgens de verloskundige. Zit nu rond de 6 weken, en over 1,5 week alweer een echo!
Voor dames die willen:
https://www.facebook.com/groups/739263306797209
Hadden we aangemaakt voor Juli2021 maar natuurlijk de augustus mama's ook welkom :)

Hi dames,

Vandaag officieel mijn NOD en een knaller van een positieve test in mijn handen. Natuurlijk allemaal nog super pril dus hopen dat alles goed blijft gaan!

Ik zou volgens de berekeningen op 6 aug. '21 uitgerekend zijn.

??

Elisabethadriana gefeliciteerd! :)
Ik krijg morgen de uitslag wel of niet zwanger na bloedtest, na het weekend krijg ik te horen of de eventuele HCG waardes goed zijn. Als ze te laag zijn moet ik voor een echo komen i.v.m. de krampen die ik heb want dan kan het een buitenbaarmoederlijke zs zijn. Blijft spannend zo!

Gefeliciteerd voor de nieuwe dames hier!! Heel leuk :)

@Artful, spannend. Ik hoop op goed nieuws voor je en dat de krampen er (helaas) gewoon bijhoren.
Ik woon niet in Nederland, en ben nu een beetje aan het uitzoeken wie ik hier als eerste moet bellen. Ik vermoed direct een gyneacoloog. Heb nu een lijstje gemaakt met gyneacologen in de buurt.

Zondag wil ik de tweede test doen, (de eerste dinsdag was meteen goed positief...maar ben toch benieuwd en de test ligt hier toch nog). En dan maandag bellen voor een afspraak.
Normaal is de eerste echo hier pas tussen de 10-13 weken. Maar hoop dat ik ook rond 8 weken kan komen. We willen het met kerst aan onze ouders vertellen, en dan is een positieve echo wel fijn.

@Artful Dodger, jeetje wat spannend inderdaad! Wat is de reden dat je al deze onderzoeken krijgt, de krampen? Heeft een zwangerschapstest nog geen uitslag gegeven?
Ik heb vandaag een afspraak gemaakt met de verloskundige, als alles goed blijft verlopen krijg ik 21 dec. mijn eerste echo om te checken of alles ok is.
Heel veel succes de komende dagen, ik duim voor je ?

Terug
Bovenaan