Hoi allemaal!
Ik sluit me ook graag aan! Op 11 november de derde test gedaan die duidelijk positief was, de clearblue test zei toen 1-2 weken (de andere 2 waren niet echt duidelijk, had het zelfs in de apotheek nagevraagd en die waren ook niet helemaal zeker hehe).
Gisteren de eerste vroege echo gehad en we konden al een hartje zien kloppen (aka een pulserend wit vlekje ?). Ze zei dat het lijkt op 5-6 weken. En naar mijn eigen berekening klopt dat
. Volgens mij berekening ben ik 14 juli uitgerekend. Superspannend allemaal. Het is de eerste zwangerschap en we wonen op een zeilboot en zeilen om de wereld. Maakt het erg spannend in de huidige tijd om de juiste verloskundige te vinden en alle tests te doen.
Heeft iemand hier ervaring met zwangerschap tijdens reizen? Zo ja, heb je een verloskundige in Nederland gevonden die op afstand je zwangerschap volgt en je testresultaten analyseert bijvoorbeeld?
De gynaecoloog hier was heel afstandelijk en het was niet de leuke ervaring, die ik dacht dat het zou worden. Ze heeft ook niet gezegd wat ik nu moet doen (of niet moet doen) en geen enkele vraag gesteld. Ik was wat overrompeld door haar botheid en vraag me nu af wat ik zal doen.
Wat wordt er normaal tijdens de eerste afspraak met de verloskundige besproken? Of is het normaal dat ze verder niks bespreken?
Anyway we zijn wel heel blij en het zal vast goed komen. Ben benieuwd of iemand in een soortgelijk schuitje zit ??.
Gefeliciteerd verder aan iedereen met een positieve test! Spannende tijden
Liefs Mandy