Eind juli begin augustus 2021 ??

Spannend momvanA. Wij 15-12?
Sinds 2 dagen slaat de vermoeidheid toch toe. Had daar nog niet zo heel veel last van. Vanmorgen half 7 opstaan met mn zoontje en hem in bad gedaan want hij was doorgelekt.. pff zou nu alweer terg naar bed kunnen.
Hebben jullie dat ook? 

Gefeliciteerd allemaal!
Ik vorige week voor NOD 1e positieve test, van de week nog meedere gedaan op verschillende dagen en worden allemaal steeds duidelijker! Inmiddels de NOD echt gepasseerd, spannend de 1e keer zwanger!
Herken het van de buikkrampen heel erg, heb zelf vooral een heel opgeblazen gevoel en mijn broeken zitten echt al niet meer lekker, maar dat kom denk ik doordat ik zo opgeblazen ben, herkenbaar voor andere?

Kan het nog steeds bijna niet geloven, maar 15/12 de 1e echo (ong 8weken dan), hopelijk dat als we het dan zien dat we het echt geloven!

MG'tje hier zitten mijn broeken ook echt niet lekker meer. Had dit bij de eerste niet zo snel. Heb bij sommige broeken al een elastiekje er tussen zodat hij niet meer zo heel strak zit. 

Hii allemaal,
Gefeliciteerd ?

Ook ik heb 11-11 een posotieve test gekregen.
8 dec 7/8 weken echo. 22 juli volgens berekening uitgerekend...
Het is de eerste zwangerschap. Erg spannend. Ik kan het nu ook nog niet zo geloven.
Ik zou het liefst elke dag testen.

Gr sj

Hallo allemaal! Voor de dames die in verwachting zijn, gefeliciteerd!!!
In het kort even mij verhaal: in 2019 2 keer een miskraam gehad, daarna angstig geworden om het weer te proberen... maar toch nog een grote kinderwens aanwezig. Toch maar weer geprobeerd en nu heb ik vandaag mijn nod. Ik ben eigenlijk als de dood om een test te doen... als ik het allemaal bereken zou ik uitgerekend moeten zijn op 31 juli. Ben zo nerveus...

Terug
Bovenaan