Eind juni, begin juli 2021❤️?

Ahh frutseltje dikke knuffel hoop dat morgen alles goed is! ?
Beertjevier snap dat het best een beetje stressvol is alles bij elkaar! Kan je wel bij dezelfde vk blijven? Meestal geven zij wel tips betreft kraamzorg wanneer je het moet regelen en met welke ze goede ervaringen hebben. Tenminste bij ons deed ze dat wel. ?
Kinderopvang heb ik geen gebruik van gemaakt, maar hier is het super druk vaak niet direct plek op je gewenste dagen en dan ben je net zwanger .. Dus zou die gewoon meteen regelen zodra je weet hoe je het wilt doen met werken enz.
Zomerkindje ik zie de groep ook niet meer. Jammer hoop dat het lukt. 

@frutseltje Het hoeft niks negatiefs te betekenen natuurlijk, maar het is zeker spannend! Hopen op goed nieuws morgen, succes ? 
@Beertjevier Wow het lijkt mij ook aardig druk zo te horen!! En wat betreft het regelen: Gelukkig hebben we nog wel een tijdje om dat te doen ?

Wow wat een hoop berichten binnen een dag. Gezellige groep zo. Ik ga zelf donderdag aanmelden bij verloskundige, dan ben ik mijn vorige miskraam voorbij qwa tijd( kan daarna altijd nog verkeerd gaan, maar toch)
Ik werk zelf in de kinderopvang en bij ons zijn er wachtlijsten. Ik zou eerst gaan kijken op locaties wat je gevoel is en dan inschrijven als het goed voelt voor jullie.

Als er Facebook groepje komt, ga ik mee. Maar wel met de garantie dat niemand dit verder kan zien van vrienden ect. Wil het echt geheim houden tot waarschijnlijk kerst.

Bij de verloskundigenpraktijk zit ook kraamzorg aangesloten, daar heb ik nu informatie opgevraagd. De assistente van de praktijk gaf aan dat je dat wel vroeg inderdaad moet regelen (wat ik best gek vond, gezien ik nog niet eens weet of deze zwangerschap wel goed zit). Nu nog even orienteren op een paar anderen. Dan hebben we voor de verhuizing in ieder geval tijd om daar alvast een beetje over na te denken. 
Toen we het huis gingen kopen hebben we wel een beetje rond gekeken naar basisscholen en kinderopvang in de buurt. Punt is dat we allebei onregelmatig werken en we dus denk ik bij een gastouder gaan uitkomen.  

Mijn man vindt het echt absurd vroeg om hier al mee bezig te zijn, maar ik vind het wel prettig dat we alvast een idee hebben wat er geregeld moet worden en waar onze voorkeuren liggen. Je wilt toch niet zonder opvang zitten. En in ons geval, oké dit klinkt wat koos vriendloos, wonen er geen vrienden of familie van ons in de buurt (maar op ongeveer 50 min afstand is het meest dichtbij). We kunnen dus ook niet zomaar terugvallen op ouders/vrienden. Perfectionistische regelneef hier hoor (ben benieuwd of dat een eigenschap is die ons kind ook van mij erft, pff, heb je dan je handen vol aan hahaha).  

De opleiding duurt nog tot eind juni. Ik zou met een beetje geluk precies mijn laatste tentamen kunnen halen begin juni. Mijn afstudeeropdracht is een ander verhaal. Ik werk in het ziekenhuis als verpleegkundige en moet dus praktijkonderzoek doen, maar vanwege corona ligt dat dus nu een tijd stil en heb ik wat vertraging opgelopen. Waarschijnlijk krijg ik mijn afstudeeropdracht niet op tijd klaar, maar so be it! Deze studie ben ik begonnen omdat ik de kans kreeg via mijn leidinggevende. We waren toen al ruim een jaar bezig met zwanger worden. Ik heb toen heel erg afgewogen wel/niet doen. Maar mijn leven stil zetten vanwege de kinderwens, die dan misschien niet eens vervuld raakt, vond ik ook niet leuk. Dus toen gestart en nu net in deze fase toch zwanger!  

@SRdrie: wat fijn dat je dan in februari klaar bent! Scheelt ook veel stress! 

@Juliaa: ja ik kan bij de verloskundige blijven, heb bewust een verloskundige gekozen bij ons nieuwe huis in de buurt.  

Ik sluit me aan bij Astrid-Lynn, ik ben pas van plan het half december te vertellen, dus ik wil zeker weten dat niemand kan zien dat ik in de groep zit. Of we moeten de groep een gecamoufleerde naam geven, dan valt het ook niet zo op! 

Beertjevier ik snap wel dat je alles graag goed geregeld wilt hebben, je moet vooral doen wat voor jou goed voelt. 
Ik kijk er echt naar uit om klaar te zijn met de opleiding. Ik ben begonnen toen onze oudste net geen jaar was. Toen ik een paar maanden bezig was, was ik zwanger van onze jongste, ik heb hierdoor geen vertraging opgelopen of wat dan ook. Mijn gedachten was toen dat het krijgen van een kindje en het leeftijdsverschil voor altijd is en een opleiding tijdelijk, als ik wel verlenging had gekregen was het zo geweest wat maakt een half jaar of jaar dan uit.
Oh voor de dames die zich zorgen maken, als het een verborgen privé groep is (zit in zo'n groep van onze oudste) kan niemand de groep zien en dus ook niet wie er lid zijn. 

Dankjewel voor het meeleven meiden! Ik heb gelukkig geen roze verlies meer gehad en ben best rustig onder de afspraak van vanmiddag. Volgens mij zit het gewoon goed, maar wel heel fijn dat er even voor de zekerheid gekeken wordt

Goedemorgen,

Ik meld mij ook voorzichtig. Morgen is mijn NOD.
Gister getest met een early van Etos en vandaag sensitest. Die van sensitest was net een tintje lichter en de early was al niet super duidelijk... Dus NIET handig om met verschillende merken te testen.. Maar goed, krijg wel steeds meer klachten. (Krampen had ik al nu ook misselijkheid en soms zere onder rug). Dus morgen op Nod weer testen, dan moet HCG van gister ook verdubbeld zijn.
Ik heb op de link naar Facebook geklikt, maar er komt bij mij geen groep tevoorschijn. Pagina blijft hangen lijkt het. Kan ik het op een andere manier proberen?
Ook mijn datum is 9 juli 2020.
Besef moet nog komen denk ik. Mijn vriend gelooft er nog niks van, dus laat de testen maar gauw donkerder worden!!

Terug
Bovenaan