Eind juni, begin juli 2021❤️?

@frutseltje; Succes vanmiddag!
@Eline met een droom; van harte gefeliciteerd!
@IrisB:van harte gefeliciteerd! In het begin is het zeker nog onwerkelijk! Ik had afgelopen zondag een positieve test en ik kan het ook nog niet geloven. 
Bij mij doet de link van de Facebook groep het ook nog niet.

Ik kan niet helemaal vinden hoe ik het privé zet, maar toch ook vindbaar.. misschien is het een idee dat ik hem nu vindbaar zet en dat als ieder die wilt er dan bij komt, dan zet ik hem daarna weer privé

@ zomerkind lastig ik weet ook nooit hoe dat soort dingen werken, maar misschien een idee dat iedereen die er in wilt een verzoek indient voor een bepaald moment en je daarna de groep op privé zet en iedereen accepteert?  

@Zomerkind, volgens mij kan je alleen een 'geheime groep' maken voor bestaande vrienden via Facebook en dus niet voor niet vrienden.
Ik vind het prima om even open te zetten. Volgens mij kunnen anderen niet zien dat je lid bent, alleen wie de beheerder is.

Ik wacht nog even,mijn gevoelige borsten zijn ineens verdwenen. Dus even spanning hier. Vorige x met de miskraam was ook in week 5, dus zou goed kunnen nu weer...
Hoe was het bij de verloskundige?

https://www.facebook.com/groups/2774002716170304/?ref=share

Voor wie wilt, ik heb hem even open gezet!

Ik ben ook benieuwd hoe het bij de echo was ??

Zomerkind: Wat leuk! Ik heb me aangemeld op Facebook ? 
Astrid-lynn: O dat meen je, ik snap jou spanning heel goed! Ook ik hou me heel erg vast aan de symptomen die ik tot nu toe heb, spannend! ?
Ik ben ook super benieuwd naar de echo van Fruseltje! 

Terug
Bovenaan