Eind juni, begin juli 2021❤️?

Astrid-lynn ik snap je heel goed! Op de momenten dat ik geen kwaaltjes heb loop ik ook te balen en te stressen. Maar aan de andere kant we zijn nog maar net zwanger en het hcg moet nog stijgen. Bij mn zoontje was mn piek qua overgeven enzo ook van 8-12 weken. 
Leuk heb mij aangemeld voor de groep?
Ben ook benieuwd naar je echo frutseltje 

De groep komt wel tussen mijn berichten te staan op facebook... maar is dan niet te zien voor vrienden toch.?? Sorry dit is nieuw voor mij hihi

Ik heb me ook aangemeld en een verzoek gestuurd! Leuk hoor, fijn dat je het wilde uitzoeken Zomerkind.

Spannend Astrid Lynn, hoop dat het allemaal goed zit daarbinnen. Ik hoop ook op wat kwaaltjes, de vorige keer had ik er helemaal geen (was ook wel prettig, haha) maar dat ging dus mis aan het eind van het eerste trimester. 

En welkom nieuwe meiden! Van harte gefeliciteerd!

Frutseltje, weet jij al meer?

Beertjevier, je bent er vroeg bij! Wel een fijn gevoel om alles alvast geregeld te hebben lijkt me. Veel succes met je studie! En jij ook SRDrie. Knap dat je dat deed met een kleintje erbij. 

Hoi!
ik kan me hier voorzichtig aansluiten. Vanmorgen positief getest... zoals het nu lijkt zou de uitgerekende datum rond 12 juli moeten zitten.. spannend! 
2e kindje hier trouwens, heb een zoontje die in december 2 word. 

jullie ook gefeliciteerd! 

Gefeliciteerd aan alle nieuwe meiden!
Ik ben trouwens 30 juni uitgerekend, zijn er nog meer dames die al een keizersnede hebben gehad?

Ja ik heb een keizersnede gehad bij mijn zoon. Na 32 uur in de weeën een spoedkeizersnede ivm niet op gang komen van de ontsluiting en hij bleek in sterrenkijkpositie te liggen..

Terug
Bovenaan