Eisprong na Clomid

Kim, ik ga bij mijn gyn in de privé! Dus krijg wel telkens 1 controle echo op cd12. Ik krijg toch de kriebels om te testen, dus mss morgen toch maar eens eentje tegenaan gooien?. Ik weet echt niet welke kant het opgaat! Voor mijn gevoel zou het wel oké zijn als het negatief is, dit voelt aan als ronde 1 na m'n laatste curretage. Hiervoor leek m'n lichaam er niet klaar voor: lange cyclussen, dun baarmoederslijmvlies en totaal geen reactie op de clomid. Sinds deze maand dus terug reactie op clomid zoals voordien en dik bms, dus mss moest m'n lichaam toch wel wat bekomen van vorig jaar! Uiteindelijk was in toch al 14w zwanger en pas sinds half december volledig schoon. 
Bij mij werkte action en cb, sensitest kreeg ik geen piek te pakken. Dus mss nog wat andere testen proberen?

@Kim Nee ik weet het wel zeker! Inderdaad geen echo's, maar na 35 dagen geen menstruatie en ook geen positieve test. Ik heb Duphaston gebruikt om deze menstruatie op te wekken. 

Ik snap je frustraties met ovulatietesten trouwens wel hoor! Gewoon genoeg klussen in de week die waarschijnlijk vruchtbaar is! 

@Chacha Dat snap ik ook... maar het zou alsnog een fijne verrassing zijn als het wel gelukt is toch! Wel fijn dat de clomid weer iets lijkt te doen voor je! 

Kirsten, zeker wel! Het is echt wel heeeeeel gewenst hoor, voor ons beiden. Zoals ik al zei, het mag voor ons ook wel eens gaan lukken?. We zien het wel! Ik ben idd al blij dat m'n lichaam terug reageert.
nog even een ander vraagje, hoe gaan jullie mannen om met het feit dat ze 'moeten' presteren? Dat is hier soms wel een dingetje..

Hier helaas ook weer ongesteld geworden op CD32. Ik kon eerst ook geen LH-piek vinden met PCOS, of ik testen gewoon niet lang genoeg door. Sinds twee maanden gebruik ik die van clearblue vanaf CD12 en heeft heel duidelijk mijn LH-piek aan. Omdat ik nu 6 eisprongen heb gehad zonder zwanger te zijn mag ik in principe overstappen op hormooninjecties, ik heb alleen gekozen om nog 2 rondes door te gaan met Letrozol omdat er nu een regelmaat in zit en ik mijn eisprong ook vind met ovulatietesten. Ik kan vanaf nu ieder gewenst moment overstappen als ik wil dus dat is wel fijn.
@chachacha wat spannend, ik ga zo hard voor je duimen! En het "presteren" is hier ook echt een ding en niet altijd even makkelijk. Op andere dagen verloopt het soepel en gaat het vanzelf en wanneer het echt "moet" gaat het moeizaam. Mijn vriend heeft ook echt extreem moeite ermee, maar we kunnen er zo weinig aan doen...

Lara, wat jammer van je menstruatie ?. Hopelijk in de komende 2 rondes meer succes! Het feit dat je idd 'mag' overstappen helpt mss wel om het een plaatsje te geven.
Ja de mijne ook! Wordt dan wat kwaad omdat ik die pillen neem en dan lukt het niet altijd wanneer het moet. Andere dagen idd geen enkel probleem! Ik heb ook echt al Vanalles geprobeerd, maar er zit dan echt een soort van blokkade ofzo.

@chacha jammer maar miss heb je ook nog iets te vroeg getest en anders op na de volgende ronde. 

Wat ik altijd doe is dat ik aangeef wanneer ik in de belangrijkste week zit en eventueel een positieve ovulatietest heb gehad, dan snapt hij zelf ook wel dat er wat voor gedaan moet worden en het anders zoiezo niet lukt, maar dit is net zo goed bij stellen zonder medicatie die moeten ook in de belangrijke periode er wat voor doen. Voor de rest probeer ik er niet teveel druk op te leggen en de tijd voor elkaar te nemen. Maar dan nog blijft het lastig en zijn jullie echt niet de enige. 

Terug
Bovenaan