Eisprong na Clomid

Lara, lief van je! Maar ik vrees ervoor, voel me ook niet zwanger ofzo dus denk dat het echt niet raak is! Bij m'n vorige zwangerschap wist ik het onmiddellijk. 
Ja ik denk dat wij ook nog eens gwn gezellig moeten babbelen. In probeer er niet te veel druk op te leggen, maar dan doet m'n vent het zelf wel?. Ik zeg altijd tegen hem, is het niet deze maand dan wel volgende, het komt ooit heus wel! 

@Lara Wat vervelend dat je ongesteld bent geworden! Had je veel hoop deze maand of voelde je je niet zwanger? Het is zeker fijn dat je met Letrozole een goede eisprong hebt en dat je zelf mag kiezen wanneer je wil overstappen op injecties! Had jij met clomid ook een eisprong? Of heb je dat nooit geslikt?
@Chacha Pijnlijk altijd he zo'n witte test? Echt heel erg vervelend voor je. Mijn man vindt het ook heel erg moeilijk om op commando te "presteren" zeg maar. 

Mijn ongesteldheid is echt heftiger dan ooit. Sorry voor de vieze details, maar ik ben vandaag al door 4 maandverbanden heen gelekt.. Echt heel erg vervelend, maarrrrr wel fijn dat de Duphaston gewerkt heeft en dat ik vanavond de eerste 2 pillen kan slikken van de 100 mg clomid kuur. 

ik las al wel een tijdje mee, maar ivm corona was het traject stil gezet, dus hoefde ook geen clomid te slikken, dus het meeschrijven even een tijdje iets minder actief gedaan. 
Ik moet aankomende donderdag (cyclusdag 4) weer voor eerste echo naar het ziekenhuis, voorheen iedere keer pas op dag 9/10, maar door teveel eiblaasjes in februari willen ze me nu vaker zien. Kan ook pas op donderdagavond starten met clomid. Zijn er meer die al vrij vroeg in de cyclus hun 1e afspraak hebben? En dat je pas start op dag 4 in plaats van dag 3? 
Ik moet zeggen dat ik het eigenlijk ook nog een soort van ongemakkelijk vind dat ik op de 4e dag moet terug komen, terwijl ik dan ook nog wel beetje ongesteld ben.. en nu weet ik wel dat het hun werk is, maar toch... Iemand daar ervaring mee om daar mee om te gaan? 

Annemt, is idd een lastig gevoel, maar de artsen maken daar echt niets van! Ik moet ook altijd op cd1 of 2 echo krijgen om te zien of er cystes zijn. Dan denk ik, als zij er niks van maakt, ik ook niet dan?. Maar ik heb ook nooit echt een felle menstruatie, dus dat helpt ook wel!
Kirsten, jazeker wel! Heb een selfcare dagje gehouden: haar- en gezichtsmasker, lekker badje genomen?. Doet ook weer goed dan! Donderdag voor de zekerheid nog even een test en dan vrijdag bloedname om verder te kunnen!

@chacha, ojaaa...jij gaat naar een privé kliniek. Dat lijkt me wel fijn. Lijkt me wat persoonlijker allemaal. Ik voel me soms echt een nummertje.. Zoals Lara aangeeft, kan het natuurlijk nog te vroeg zijn. Ik heb met mezelf afgesproken, dat ik pas test als ik een week over tijd ben.
@Kirsten, ahh ok! Dan is het een duidelijk verhaal idd! Nieuwe ronde nieuwe kansen!
@Lara, wel ontzettend balen dat je ongesteld geworden bent, maar wel fijn dat je cyclus ook stabiel is. Bij mij zit er gelukkig ook wat regelmaat in nu. 33, 31, 30. 
Ik houd nog steeds mijn temperatuur bij en ben de afgelopen dagen niet boven de 35.9 uitgekomen en sinds vanmorgen 36.3. Vandaag ook kramp links richting mijn lies en zit op cyclusdag 15, dus zou misschien mijn eisprong kunnen zijn? 
@Annemt, ik heb pas 1 ronde echo's gehad en dst was in februari, dus durf het heel eerlijk niet meer te zeggen. Ik kreeg vandaag een mail, dat ik weer mag bellen voor een afspraak, dus dat ga ik morgen doen en maakt me weer blij!

@kirsten ik sta er eigenlijk neutraal in en heb wel iedere maand hoop natuurlijk maar ik had niet het gevoel dat het deze maand raak zou zijn. Ik heb nooit geen Clomid geslikt, ik ben heel blij met letrozole want ik heb er ook helemaal geen bijwerkingen van. Fijn dat je weer kan starten met clomid! Ik mag, ik wou zeggen morgen weer starten met letrozol maar inmiddels vandaag omdat het na al na 12 uur is. Verder doe ik vanaf cyclusdag 12 ovulatietesten gebruiken. 

Kim, ja klopt, mijn gyn is echt heel meelevend! Supportert ook een beetje? maar is zeker wel fijn! Ja ik wilde ook niet te vroeg testen, maar moet sowieso op dag 14 testen om dan evt bloedname te doen om terug clomid op te starten. Ze kunnen nl ook zien aan je hormoonwaardes of alles oké is met die klapperende eierstokken?.
Lara, hopelijk is komende maand de jouwe!?

Jeetje wat een hoop berichtjes weer! Zo lastig altijd om op iedereen te reageren en alles te onthouden :p
Chacha: Ben je intussen al ongesteld geworden? Morgen nog een keer testen.. echt spannend! 

Annemt: Dat lijkt mij ook best gek om op dag 4 te gaan. Denk maar zo: je zal vast niet de eerste zijn ;-). Had je zelfs teveel eitjes met 50 mg? 

Lara: Chill dat je gelijk Letrozole gekregen hebt dan! Succes weer deze ronde! 

Ik hoor veel over de app Fertility Friend waarin je je temperatuur, ovulatietesten etc kan zetten. De app ziet dan of je je eisprong hebt gehad. Die beoordeelt zegmaar ook hoe donker je testjes zijn. Hebben jullie daar ervaring mee?

Terug
Bovenaan