Eisprong na Clomid

Kirsten, nee niks doorgebroken maar neem utrogestan en dan kan dit tegen gehouden worden. Goed dat je het zegt, morgen nog testen?. Deze avond nog naar de Ikea gegaan voor kasten en die ineen gestoken, was het haast vergeten. Toch fijn, zo eens met iets anders bezig zijn!
Ik gebruik zelf Femometer als ik ovutesten gebruik. Die meet idd de dikte van je streep enzo. Superhandig wel!

Wat veel berichten weer, ik reageer via de laptop morgen uitgebreider. 
@Kirsten, ik heb 2x 100mg gebruikt, 1e keer slikken had ik 1 goot eiblaasje en 1 wat kleiner. 2e keer clomid waren het er 7 waarvan allemaal vrij groot. Toen zei begin maart de arts d a t ik het de volgende ronde zelf mocht bepalen. Vind ik best bijzonder, hij heeft er toch meer verstand van lijkt me? ? maar moet er morgen heen en dan denk ik dat het toch 50mg gaat worden

@Chacha: En, nog getest vandaag? Ik ben echt benieuwd! Bedankt voor je tip voor Femometer. Ga ik ook eens naar kijken! 

@Annemt: Hoe was het vandaag? Toch voor 50 mg gegaan?

@Chacha ennnnnnn? 
@Annemt, vond je de keuze moeilijk om te maken? Wel raar idd dat een arts jou vraagt wat je wilt. Je bent daar toch voor een reden....
Ik heb inmiddels gebeld met zh voor een afspraak. Ik zit nu op CD 17, dus heeft het voor deze ronde geen zin meer. Dit vond ik erg jammer om te horen, maar over 2 weken zou ik iig weer terecht kunnen dus dat is fijn.

Ik ben vanmiddag geweest, heb de keuze voor aantal mg toch maar bij de arts gelaten en het is toch 100mg geworden, met het risico dat er weer teveel eiblaasjes zullen zijn. Arts zei ook dat het een beetje gokken is en dat hij ook niet weet wat mn lichaam gaat doen. Was überhaupt niet te voorspellen, bij niemand..
We proberen nu gewoon nog een x 100mg en als het dan teveel is gaan we de volgende ronde terug naar 50mg. In ieder geval is er weer actie. Overigens vond ik het toch niet zo heel erg ongemakkelijk als ik van tevoren dacht om tijdens menstruatie een echo te hebben. Volgende week woensdag weer terug 

Echt wel negatief?. Maar het is oké dames! Ik ben nu gestopt met utrogestan, dus hopelijk snel de duivels aanwezig en weer verder met goede hoop. Ik kan nu ook terug beginnen werken, dus de afleiding zal ook wel helpen om het wat los te laten. Wie weet volgende maand!
Veel succes Annemt, hopelijk groeit er gewoon eentje!
Kim, kak dat je deze ronde niets meer kan doen.. Maar hopelijk gaat de tijd snel en zit je zo in een nieuwe!

Gisteren de resultaten van m'n bloedname gekregen, alles oké en mag terug starten met clomid. Nu wachten op m'n menstruatie. Woensdagavond laatste utrogestan genomen en nu begint er een minibeetje bruinverlies te komen. Dus hopelijk snel verder! Zou fijn zijn als het vandaag echt door zet, dan komt het mooi uit voor de echo's ?. 

Hoe gaat het met jullie verder?

@chacha gelukkig waren alle uitslagen van je bloedafname goed! Ik zit vandaag op CD7 en dus mijn laatste Letrozol tabletjes weer ingenomen? Verder weinig nieuws hier omdat ik pas aan het begin van mijn cyclus zit natuurlijk. Hoop zo dat het na deze ronde eens een x raak mag zijn, ik ga alweer de 18e maand dat is toch al best wel lang ?‍♀️?

Terug
Bovenaan