Eisprong na Clomid

Oké ook in stukjes plakken lukt niet meer.. 
Het komt er op neer dat ik mag stoppen met de clomid omdat alles functioneert na mijn aanpassingen! ?

Op de echo in het nieuwe ziekenhuis waren er geen cystes meer te zien op de eierstokken en ik krijg gewoon een cyclus en eisprong uit mezelf. Zo blij hiermee! mijn aanpassingen in leefstijl en voeding hebben echt zijn vruchten afgeworpen. Ik ga nu op een natuurlijke manier verder op aanraden van de arts! ?

Ik zal dus niet meer meepraten op dit forum, maar wens jullie allemaal veel succes en ik hoop dat we snel een kleintje in onze armen mogen sluiten! ??

@mlln wat bijzonder, is de pcos niet meer te zien op de echo? Ik ben wel heel benieuwd wat dan precies jou leefstijl en voeding is geworden? Wat heb je zoal veranderd waardoor je nu een regelmatige cyclus heb en je klachten helemaal verdwenen zijn? Een speciaal dieet? Meer sporten ? 

@xxlara ik heb eigenlijk alles aangepast wat je maar kunt bedenken maar had dit grote effect niet zo verwacht! Ik eet koolhydraat arm of anders koolhydraten met lage glychemische index en verder veel groente, vlees, gezonde vetten, 1 stuk fruit, noten, zaden. Maar ik cheat ook echt wel eens hoor, beetje volgens de 80/20 regel. Ik pak meer rust (stap terug gedaan in werk omdat ik heel veel uren maakte) minder intensief of minder lang sporten en juist meer yoga. En allerlei supplementen waaronder vitamine b vitamine D, myo inositol, 3 visolie caps, foliumzuur(folaat) allemaal van het merk vitals vanwege goede kwaliteit. Ook gebruik ik andere huidverzorging nu, vooral veel van dr.hauschka en Madara. Dit allemaal zodat het je hormoonhuishouding niet verstoord. Het boek van Vivian Reijs is eigenlijk hoe mijn leefstijl is in grote lijnen. ? PCOS word vastgesteld aan meerdere criteria: onstabiele cyclus, cystes op eierstokken en verstoorde hormoon balans. De cyclus is nu stabiel en de cystes zijn zo goed als verdwenen. Daarom nog even afwachten op de uitslag van de hormonen, maar denk dat deze dan ook redelijk goed zullen zijn. Als je 2 van de 3 symptomen hebt dan word er PCOS vastgesteld. 

Hoi meiden, 
Ik heb gisteravond mijn 3e pil clomid genomen en ongeveer 30min erna overgegeven. Ik weet niet zo goed wat ik nou moet doen, want denk dat het medicijn nu niet in mijn lichaam is opgenomen.

Mlln wat fijn dat het zo goed gaat met het dieet en dat je op de natuurlijke manier verder gaat! Is het niet zwaar om vol te houden? Ik ga ook eens kijken naar het merk vitals. Hoe weet je welke supplementen je moet nemen? Via de huisarts of iets anders?

kim kan je het ziekenhuis bellen of zijn ze vandaag gesloten? Of misschien een huisartsenpost of ze dat weten? Lijkt me ook niet dat het dan is opgenomen..

hier iui 3 die niet doorgaat.. vrijdag ongesteld geworden. Ik bellen vol goede hoop want ik dacht nou volgende week dan naar het ziekenhuis dan staat het vast nog niet volgepland. Ze mogen 2 patiënten per week doen momenteel. Blijkt het dus in te gaan op het moment dat je ongesteld wordt. Ik zeg lekker is dat dus als je altijd op vrijdag ongesteld wordt zijn elke keer die eerder ongesteld worden aan de beurt en kom ik nooit aan de beurt. Ze had er die dag al 3 afgezegd en zei dat ze daar inderdaad wat op moeten verzinnen. Ik vind het zo zwaar elke keer die teleurstellingen, hoop, verdriet van miskramen, nu elke keer onzekerheid of het doorgaat, 3x teleurgesteld worden dat het niet doorgaat, 3x teleurgesteld .zijn dat je weer niet zwanger bent. We tikken bijna de 2 jaar aan. Het liefst stop ik er helemaal mee maar je geeft ook niet zomaar op na bijna 2 jaar.. ondertussen veel zwangerschapsaankondigingen gehad. Collega blijkt ook ineens al halverwege haar zwangerschap te zitten kwam ik van de week achter. Ze is bijna rond dezelfde tijd uitgerekend als ik van 2e miskraam. Vind het zo confronterend.

hoe is het met de rest hier? Zie dat de meesten wel weer aan de clomid zitten, gelukkig!

Mlln: Wauw wat ontzettend goed zeg!!! Je hebt mij geïnspireerd om ook mijn voeding aan te passen! Je mag echt trots zijn op jezelf! Je hebt er waarschijnlijk hard voor moeten werken. Het is je gegund dat je gauw zwanger bent!
Kim: Super lastig! Ik zou ook denken dat je die pil nu kwijt bent. Wat heb je uiteindelijk gedaan?
Irene: Wat super rot allemaal zeg!!! Het lijkt mij ook super oneerlijk dat het op deze manier gaat. Ik hoop dat de maatregelen snel weer weg zijn en dat je weer verder kunt met IUI. Gebruik je wel nog ovulatie inductie medicatie nu? Of even helemaal niks?
Ik moet nog 3 pillen Duphaston en dan is het wachten op mijn menstruatie! Lees het hele internet af in de hoop te lezen dat mensen een goede reactie hebben gehad op 100 mg Clomid. Ik hoop zó dat ik daar wel een eisprong mee ga krijgen! Ik ben ook veranderingen aan het aanbrengen in mijn voeding. Ik ben 3 kilo aangekomen sinds clomid en het thuis zitten. Gelukkig ben ik intussen weer op werk en heb ik weer meer ritme. Ik ga toch maar proberen om koolhydraatarm te eten. 

Terug
Bovenaan