Eisprong na Clomid

@Chacha Jammer dat het niet is gelukt deze ronde! Maar gelukkig mag je weer verder met clomid en waren je bloed uitslagen goed! Hoeveel mg ga je nu krijgen?
@Lara: Dan gaan wij precies gelijk op, want ik heb gisteren op dag 7 mijn laatste clomid genomen. Ik hoop zo dat 100 mg wel iets gaat doen! Op dag 10 (dinsdag) ga ik weer starten met ovulatietesten. 

Lara, ben idd al blij dat ik gewoon verder kan! 2e ronde clomid, dus alles kan. Ik probeer er relaxt in te staan, maar merk dat ik in de wachtweken het toch lastig krijg hoor. We zien wel!
Kirsten, gewoon terug 50mg, omdat ik een mooie eisprong had op cd12. Dus het doet z'n werk wel! 

Hoi meiden,
@Annemt, krijg je nu ook om de dag echo's om te zien wat de eiblaasjes gaan doen?
@Chacha, fijn dat je waardes goed zijn. Dan zit je in ieder geval op de goede weg!
@Lara, ben je nu al 18mnd met clomid bezig of bedoel je vanaf het moment dat jullie je kinderwens wilde vervullen?
Ik ben eigenlijk sowieso wel benieuwd hoe lang iedereen al bezig is. Ik zelf 14 maanden, waarvan 4 maanden met clomid. Ik zit nu op CD 22, dus zou eind volgende week meer moeten weten.

@Kim vanaf het moment van stoppen met de pil, ik ben sinds vorig jaar september aan de Letrozol. Wel heb ik in die 10 maanden wat gerommel gehad met medicatie wel / niet aan slaan etc. Totaal heb ik nu 6 eisprongen gehad en nu de 7e dan, zit nu op CD9. 

Wij zijn 4 jaar geleden voor het eerst gestopt met de pil, 1 jaar geprobeerd maar nooit een cyclus gehad. Dan terug een jaartje de pil genomen omdat we gingen trouwen in 2018. In augustus 2018 terug gestopt, januari 2019 diagnose PCOS. Dus nu ongeveer 2,5 jaar bezig?. 

Wij zijn ook ongeveer een jaar aan het proberen. Sinds december via de gynaecoloog.
Vandaag mijn eerste ovulatietest gedaan op cyclusdag 10, maar die was heeeeel licht. Ik heb echt het gevoel dat 100 mg ook niks gaat doen voor mij helaas. Ik zou echt al zo blij zijn als ik een keer een eisprong zou hebben. 
Spannend Kim! Het gaat alweer opschieten! 

Kim, ik moet morgen weer. Heb wel het idee dat ik heftiger heb gereageerd op de clomid in vergelijking met de vorige 2 keer met dezelfde dosering. Heb heel veel last gehad van lichtflikkeringen en gewoon niet echt mezelf zijn.
Ben benieuwd morgen, fingers crossed dat de iui ergens komende week door kan gaan, maar heb zo'n gevoel van niet...

Ik ben echt wel trots op ons! We zijn echte doorzetters! Ik zeg maar zo, als Katja Schuurman op haar 45 nog een kindje mag verwelkomen hebben we nog even. Al hoop ik wel dat het wat eerder is haha
@Annemt, dat is een vervelende bijwerking die lichtflitsen. Dit heb je misschien zelf ookal gelezen. maar dit vond ik in de bijsluiter.
Wazig zien, uitval van een stukje van het gezichtsveld (blinde vlek), lichtflikkeringen, gekleurde vlekken zien. Symptomen komen vaak voor het eerst voor of worden versterkt na blootstelling aan een helder verlichte omgeving. Gevallen van langdurige gezichtsstoornissen zijn bekend na staken van de behandeling met dit middel. De gezichtsstoornissen kunnen blijvend zijn, in het bijzonder na een langdurige behandeling of een hoge dosering met dit middel.
Maar even melden bij je arts, kijken wat die ervan zegt.

Terug
Bovenaan