Eisprong na Clomid

@kirsten nee ik voel helemaal niks en denk ook niet dat deze ronde gelukt is, vandaag op CD25. Volgende maand geen kans omdat vriend dan niet thuis is dus even een rust maandje en dan in september starten met spuiten  ☘️ Wat ontzettend rot dat je ongesteld bent geworden! Misschien moet je eens contact opnemen met je gynaecoloog dat je lf iedere x zo kort is. Het is zeker een rot traject wat heel veel energie en geduld kost. ?
@skippy spannend! Hopelijk heb je een mooie progesteronwaarde! 

@kvdb wat vervelend voor je! Hopelijk heb je met 150mg meer succes, ik ga in ieder geval voor je duimen. 

@kim hoe gaat het met jou?? Ik ben heel benieuwd! 

@ Kvdb, wat ontzettend shittt. Hopelijk lukt 150 wel voor jou!
@ Skippy, wat spannend! Wanneer mag je bloedprikken?
@Lara, lijkt me moeilijk om een maand over te moeten slaan. Of ben je er wel ok mee, omdat je de maand erna met spuiten start?
@Kirsten, wat ongelofelijk K*T. Ik voel zo met je mee. Ik zit hem ook wel een beetje te stressen, want mijn temperatuur is inmiddels gezakt naar 35.9. Nog geen kramp of bloed, dus zolang dat niet aan de orde is houd ik hoop. Zit nu op dag 35. 

@Kim: Ik denk dat jij straks wel goed nieuws gaat krijgen! Je zit al op dag 35! Echt zo knap dat je zo lang wacht met testen! 
Ik zit mezelf weer gek te maken en 100 dingen op internet te zoeken! Na die ene druppel vanochtend, geen bloed meer. Heel soms een beetje bruin met afvegen. Dan krijg je stiekem weer hoop dat het een late innesteling is, terwijl ik diep van binnen allang weet dat ik gewoon ongesteld geworden ben. 

@Kirsten, dat lange wachten bij mij is meer mijn kop in het zand steken omdat ik bang ben voor een negatieve test. Ik snap dat je je zo gek zit te maken. We zitten idd in een rottraject. Hoop zo dat we allen snel positief nieuws hebben.

Lara, balen dat je een maand moet wachten, maar kan mss ook wel eens even rust brengen! Wij zijn nu ook aan het wachten op alle resultaten/onderzoeken dus deze maand ook even overslaan! Mijn hsg staat gepland op 11/8, geen idee of dat oké is want is op cd21. Was het enige dat nog vrij was. Mij lijkt het wel oké, omdat het voor je eisprong moet zijn en mijn eisprong is zonder clomid meestal op cd24 of later. Uiteraard geen enkele arts bereikbaar om het na te vragen?. Op de fertiliteitsafdeling konden ze mij niet helpen omdat zij geen hsg meer doen maar enkel hyfosy (schuimecho) dus voelde me echt opzij gezet. 

Kim, wat spannend! Voel je iets speciaals? Knap dat je zo lang wacht met testen, ik kan dat echt niet?. 

Kirsten, wat balen dat je ongesteld geworden bent.. dikke knuffel meid!
Skippy, spannend! Ik duim dat het een mooie eisprong was!

Hallo iedereen, mag ik mee aansluiten? ? Ik lees en leef al enkele dagen met jullie mee en vind het mooi hoe jullie elkaar steunen! Mijn verhaal gaat als volgt:
Ik ben 27 jaar, vriend 29 en zijn sinds november '19 gestopt met de pil. Helaas wist ik toen al van vroeger dat ik maar weinig eisprongen per jaar heb...half jaartje aanmodderen en dan naar de gyne geweest in mei. Clomid 50 mg gekregen, op CD16 was er geen eigroei te zien...ik moest wachten tot CD35 (waarom net die dag heb ik geen idee van?!) om dan mijn menstruatie op te wekken. Toen gebeurde er iets geks, ik werd spontaan op die cyclusdag ongesteld! Niet zwanger maar goed...zou ik dan toch een late eisprong hebben gehad met clomid 50mg? 

Ondertussen heb ik gisteren mijn laatste 100mg genomen, volgende week woensdag CD12 een echo met hopelijk goed nieuws! Vriend heeft ondertussen zaad ook binnengedaan, zou volgende week ook resultaat van zijn.

Ik wil jullie nog eens allemaal een hart onder de riem steken! Het is mentaal zo zwaar ? had ik niet op voorhand kunnen voorspellen...Ik duim mee voor vruchtbare dagen en snelle zwangerschappen! 

liefs, Katy

@Chacha: Super lief, dankje! Spannend al je onderzoeken. Weet je al wanneer je de uitslagen krijgt? Ben ook benieuwd naar je HSG. Ben je er zenuwachtig over? Ze zeggen wel dat je vlak erna een stuk vruchtbaarder bent, dus ik ga voor je duimen dat je op cd 24 een eisprong hebt en daar zwanger van mag worden! 

@Katy: Welkom! Ik denk dat je inderdaad toch een late eisprong gehad hebt! Dat betekent misschien wel dat je met 100 mg ook een eisprong krijgt, maar dan sneller. Ik ga voor je duimen! 

Bij mij is het weer super raar nu. Na die ene bruine veeg gisteren, nu helemaal niks meer! Heb nog een keer een beetje bruin slijm gehad, maar verder helemaal niks. Soms nog wel buikkramp, maar geen bloed meer. Zelfs met afvegen is er nu niks meer te zien. Is dit een hele korte en lichte menstruatie? Moet het nog doorbreken of zal het toch een innesteling zijn? 

Welkom Katy! Ik heb ook eens pas op cd20 een eisprong gehad met clomid 50. Met de 100 de keer nadien al op cd10! Dus hopelijk springt het nu sneller?

Kirsten, ik ben vooral blij dat er wat schot in de zaak zit! Goh, ik kijk er niet echt naar uit maar kan me niet inbeelden dat het meer pijn doet dan een vlokkentest en dit heb ik al 2x doorstaan dus dit zal ook wel lukken! Ik denk dat we de resultaten ook dan ineens krijgen, heb eerst een afspraak op gynaecologie en dan gaan we door naar radiologie. Dankje?
Jij maakt het ook wel spannend he! Heb je al durven testen? Zit je nu op je nod of al er voorbij? Als het enkel een veeg bruin is zou ik er niet vanuit gaan dat het je menstruatie was

Terug
Bovenaan