Eisprong na Clomid

@gebruiker, wat goed dat je een eitje had! Dat betekent in ieder geval dat ophogen zijn werk doet!
Ik zit vandaag op dag 27, normaal cyclus van 32 dagen dus nog even volhouden. Vandaag had ik echt een flinke steek in mijn buik. Het voelde niet als menstruatiepijn. Wat zou dit kunnen zijn? Is dit te laat voor innesteling? 

Welkom KvdB, spannend de 2e ronde met 100, hopelijk goed nieuws de volgende echo.
Dankje Kim voor je berichtje! Ik moest vanmorgen weer heen. Met een beetje positief bekijken zat er 1 eitje van 14 mm volgens mij, heel eerlijk, die mm's ben ik alweer kwijt, kon ook 12 zijn. Maar zit al op dag 15 dus verwacht er deze ronde niks van. Maandag weer heen. Maar hee er gebeurd tenminste iets!! Geeft mij wel goede moed voor een ophoging!

Spannend allemaal dames! Ik had gister op CD17 weer een positieve ovulatietest ( smiley ) ik was al bang dat de medicatie niet meer aan sloeg omdat het een dagje later was dan normaal gesproken haha.
@chacha een hsg onderzoek is niet heel fijn, maar wel te doen. Gelukkig is de pijn maar van korte duurt dat maakte het voor mij in ieder geval draaglijk. 

@skippy wat zei je gynaecoloog ervan. Spannend maandag en anders ophoging
@kvdb ik hoop dat de ophoging goed zijn werk doet! ☘️ 
Mijn NOD is denk ongeveer 7 augustus ?

@xxLara; ja hoe zei ze dat nou zo mooi.. houdt niet over? Het is niet negatief, want er gebeurd wat.. maar ook niet super enthousiast ? Fijn dat die smilies! Ik duim weer met je mee! ??

Daar ben ik weer! De afgelopen dagen was ik niet meer heel erg actief en liet ik het even op zn beloop. Ik heb inmiddels wel de meeste berichten weer bij kunnen lezen. 
Nadat ik in juni weer teveel eiblaasjes had, is de dosis clomid naar beneden bijgesteld. Inmiddels al weer bijna een week hiermee gestopt. Was in keder geval positief dat de dosering was verlaagd, want ook nu had ik weer 3 eiblaasjes (waarvan 1tje nog was blijven zitten in juni), dus 2 goedgegroeide nieuwe eiblaasjes. Morgen, cd 13, staat de 2e iui gepland. Bizar idee eigenlijk, dat zonder corona allang het iui traject klaar zou zijn en nu beginnen we een soort van weer pas..
De komende weken probeer ik weer actiever te zijn. Succes iedereen!

@Annemt; wat fijn dat er in ieder geval 2 goede nieuwe eiblaasjes te zien waren. Spannend de iui, veel succes!
@skippy; ik duim voor je mee dat dat ene eitje nog goed verder gaat groeien! In ieder geval fijn dat er iets groeit en precies wat je zegt, dat geeft ook goede hoop mocht de dosering toch opgehoogd moeten gaan worden. 
@XxLara; super fijn dat je een positieve ovulatietest had! 
Ik heb gisteren op cd13 de 2e echo gehad. Het eitje van 12mm wat op cd10 te zien was had nauwelijks meer iets gedaan helaas, maar daarentegen was er wel ineens een nieuw eitje van 13mm en een kleine van 10mm te zien. De verpleegkundige gaf aan dat het toch best wel eens een goede ronde zou kunnen worden maar verwacht er niet te veel van, spannend allemaal! Nu maandag opnieuw een echo

Vanmorgen weer een echo, eitje van 20 mm.
Hij zei alleen; positief, over 3 dagen weer bekijken en bespreken we het vervolg van de behandeling..
Maar 20 mm is toch kans op springen? Heeft hij niets over gezegd.. Ik volg het niet helemaal meer, maar iets in mij zegt dat dit goed nieuws is...

@skippy dan staat het eitje onderhand wel op springen indd dus maak het maar extra gezellig. Miss dat je gynaecoloog toch verhoging van medicatie wilt omdat je lichaam laat reageert op de dosering die je nu hebt. Je cyclus mag niet langer dan 35 dagen worden. 

Terug
Bovenaan