@Chacha, wat spannend maar waarschijnlijk heb je na de uitslag van deze testen veel meer duidelijkheid en kun je weer een fase verder. Wat enorm frustrerend dat je niemand te pakken krijgt om je vraag te beantwoorden, dan blijf je daar maar mee rondlopen.
@Katy, we zitten idd in een zwaar traject en daarom vind ik het ook super fijn dat we elkaar hier kunnen steunen. Dat heb je mooi gezegd. Heb je bijwerkingen van de Clomid? Hopen op positief nieuws bij je echo!
@Kirsten, misschien een beetje vieze vraag, maar zaten er van die stolsels in? Ik heb ooit gelezen dat als er van die stolsels/sliertjes of hoe je het ook wilt noemen zit, het een menstruatie is en bij innesteling egaal vloeibaar om maar zo te zeggen. Dit soort dingen vreten ook veel energie he, omdat je zo in onduidelijkheid zit. Dikke knuf
Ik heb al een week lang gevoelige tepels en sinds vandaag ook gevoelige borsten. Ik zit nu op dag 36 en mijn NOD is dag 32/33, dus zeg maar 3 dagen overtijd. Morgen ga ik naar een vriendin, maar dat is bijna 2 uur rijden. Zij wil samen met mij de test doen zodat ze er voor me kan zijn als hij negatief is. Nu zit ik alleen een beetje met het volgende probleem. Ga ik ochtendurine opvangen en dat meenemen of ga ik na mijn ochtendurine niet meer drinken, in de hoop dat ik moet plassen als ik daar ben. Is dat dan wel betrouwbaar omdat het rond de middag is?