Eisprong na Clomid

@Skippy, Ik zou het idd gewoon gezellig blijven maken. Wat gek dat hij geen advies gegeven heeft.
@Chacha en @Kirsten hoe gaat het met jullie? 
Ik zit inmiddels op dag 33 en word echt gek van mezelf. Normaal gesproken is mijn cyclus gemiddeld 32 dagen en zakt mijn temperatuur tussen dag 28 en 30 naar 35.9 of 35.7. Op dit moment op dag 33 nog steeds 36.3. Voor mijn doen dus hoog. Heb last van gevoelige tepels en voel mij af en toe wat wee. Ik ben zo bang dat ik me alles verbeeld en durf ook echt nog niet te testen. Ik hoop dat we nog steeds samen kunnen testen 4 augustus Kirsten.
Ik merk wel echt dat ik er nu bijna 24/7 mee bezig ben. Zal het dan toch gelukt zijn nu? Vannacht kon ik er ook echt niet van slapen. Ik had 3 eitjes en een goede eisprong... Hoop dat de komende dagen een beetje snel gaan. Iemand tips?

@kim wat spannend, in jou geval had ik al getest hoor aangezien je al op CD33 en je dus al je NOD voorbij bent gegaan als het normaal 32 is. Ik denk mocht je zwanger zijn dat je nu wel een positieve test hebt. Ik ga voor je duimen ☘️ En als je toch nog eventjes wilt wachten met testen dan heb ik verder geen tip om je gedachten te verzetten, het is echt vervelend die laatste wachtdagen? miss heb je het nog druk met je werk en kan dat je een beetje afleiden. Ik zit vandaag op CD23?

@Kim; aaah wat spannend! Dat temperatuur hoog blijft is goed teken toch? 
Succes met wachten, vooral wat afleiding zoeken bij werk, hobby of vrienden. Maar dat is makkelijker gezegd dan gedaan ?
@Lara mijn ook succes met wachten!
Duim met jullie beide mee.
Ja gek hè.. morgen weer heen, hoop dat er goede eisprong geweest is. ???

@Skippy: Spannend meid! Gewoon gezellig maken inderdaad en dan hopen op het beste.
@Kim: Zoooo spannend he!!! Ik wil ook nog steeds 4 augustus samen testen (als het me lukt natuurlijk). Ik heb zelf niet het gevoel dat het gelukt is deze maand. Ben 2 dagen kotsmisselijk geweest, maar verder niks gemerkt. Met jouw hoge temperatuur klinkt het wel positief nu... Nog ff duimen en wachten. 

@Lara: Voor jou wordt het ook steeds spannender. Voel je al iets?

Wat spannend allemaal dames! Ik duim met jullie mee. 
Voor mij helaas wat minder goed nieuws. De eitjes die op cd13 te zien waren zijn allemaal niet doorgegroeid. Gelukkig mag ik vandaag alweer starten met de primolut en daarna door met 150mg.

Oooh @KvdB dat is wel super balen zeg! Ik ga voor je duimen dat de 150 mg wel aanslaat!
Zelf denk ik dat ik ongesteld ga worden... Heb menstruatiekrampen en voel (sorry tmi) nattigheid. Ik heb nog geen bloed gezien, maar ik denk dat het niet lang meer duurt ???? Voel me zo ontzettend kut!

@KdvD; wat vervelend zeg!! Hopelijk volgende ronde meer succes ? 
@Kirsten; aaah neee :( ik leef met je mee!
Ik mocht vanmorgen weer heen, het lijkt gesprongen te zijn. Volgende week bloedprikken om het zeker te weten ??

Ik ben net ongesteld geworden. Ben er echt kapot van. En weer 11 dagen na de eisprong al... 

Wat een rot traject is dit toch ook... Sorry hoor! Moest het even van me afschrijven. 

Terug
Bovenaan