Eisprong na Clomid

Wauw Kim, gefeliciteerd meid!! Al een mooie test haha! Genieten maar!
Kirsten, dikke knuffel! Balen dat je ongesteld geworden bent.

Wat een berichtjes weer zeg! Wat leuk :)
En Kim wat goed nieuws! Ik ben zo blij voor jou.De tekenen waren goed, maar zo fijn dat het nu bevestigd is. Lekker van genieten!
Je vroeg nog wanneer ik de echo heb, dat is woensdag en week later de uitslag.. Wachten duurt echt lang... 
@ Kirsten; wat super balen weer zeg! :(  Voor iedereen die op het wachtbankje zit succes!

Dan ook nog even vraag daarover vanuit mij, wat doen jullie qua eten als je op het wachtbankje zit? Hou je er dan al rekening mee wat betreft alcohol en eten wat je niet mag eten als je zwanger bent? Zet mij aan het denken deze dagen...

@Kim wat een goed nieuws! Gefeliciteerd!!! Nu gaan genieten! 
@kirsten balen zeg! Sterkte, maar blijf hoop houden! 
@skippy tijdens het moment van de echo's dat er iets leek te groeien probeerde ik wel al een beetje rekening te houden met alcohol en toch zo gezond mogelijk te leven in de hoop dat dat meehelpt, geen idee of dat dan al echt nodig is. 

Lieve meiden, bedankt voor alle felicitaties!
@Lara, het is idd spannend, hoeveel het er nu zijn. Ik ben ook heel erg benieuwd naar gebruikerseen, want die heeft overmorgen echo.
@Kirsten, wat ontzettend balen dat het toch een menstruatie is! Ik had stiekem nog hoop dat het een innesteling was. 
@Skippy, op het moment dat mijn eisprong geweest is drink ik sowieso niet meer. Ik heb met mezelf de afspraak gemaakt dat ik drink in de week dat ik ongesteld werd en daarna niet meer. 
Nogmaals, dames geef niet op! Het lijkt me moeilijk om te lezen dat het bij een ander lukt en bij jou niet. Aan de andere kant is het ook weer positief te bekijken dat het wel kan. Ik hoop zo dat het voor jullie ook snel mag lukken! Hopelijk zorgen de vakanties voor wat zennn in het lichaam.
Dikke kus

Hoi dames bedankt voor jullie berichtjes! Ik heb enkele dagen moeten zoeken voordat ik dit topic terugvond op het forum ? vandaag mijn late antwoord.
@kim een dikke proficiat, daar putten we weer hoop uit! 
Ik had met 50 mg clomid geen bijwerkingen enkel lichte hoofdpijn in het begin...nou 100mg was me wel wat anders! Uren wakker liggen, hoofdpijn achter m'n ogen, darmen helemaal van streek etc. Dus echt hopen dat ik woensdag een goede echo heb want ik zou 150 mg eigenlijk helemaal niet zien zitten...Ik heb het sowieso al moeilijk met pillen nemen en zeker die troep...hoe minder we moeten nemen, hoe beter! 

Aan de andere dames; houd de moed erin en ik duim voor snel goed nieuws! 

Ik zet het topic alvast in men favorieten dan kan ik het niet meer 'kwijtspelen' ?.

grtjs, Katy

@Katy, haha heel herkenbaar! Ik was in het begin ook een keer de link kwijt. Wat vervelend dat je zulke heftige bijwerkingen hebt. Hopelijk is 100 voldoende! 
Ik heb vrijdag een echo, dus ben super blij. Ik ben van het weekend met vakantie, dus was bang dat ik nog ff moest wachten. Wel kans dat er nog geen kloppend hartje is want ben zaterdag 6 weken.

Terug
Bovenaan