@Lara, jup, zaterdag ben ik 6 weken. Ik wilde gewoon echt geen witte test, vind dat altijd zo'n klap in je gezicht, dus daarom met mezelf de afspraak gemaakt dat ik een week over tijd wilde zijn. Uiteindelijk werden het 4 dagen overtijd en toen ging ik naar een babyshower van een vriendin die me toch overhaalde om de test samen te doen. Uiteindelijk was ik zo in de zenuwen dat zij de test uitgevoerd heeft. Duurt 3min voor je de uitslag hebt, dus we gingen op bed zitten en die test lag in de badkamer. Naar 1min zei ze al, ik ga ff kijken dus toen had ik het al niet meer. Kwam ze toen al met die test teruglopen en was het gefeliciteerd! Nou ik moest toch echt wel ff janken toen. Achteraf gezien was het misschien niet heel slim geweest, want als de test wel negatief geweest zat ik nog een hele middag op een babyshower met 3 zwangere vrouwen en dan was ik echt gek geworden.
@Kirsten, fijn dat je er ook positief nieuws uit haalt. Het blijft allemaal wel erg spannend nog, want het is nog heel pril. Hopelijk weet ik vrijdag of het een binnen baarmoederlijke zwangerschap is.
Ik hoop trouwens op 1 of 2, 3 lijkt me toch wel echt je leven op de kop gooien. Doet zo'n kleintje toch sl, maar 3x haha. Ik ben helemaal niet bijgelovig, maar ik heb afgelopen week 2 x een ooievaar langs de weg zien staan, misschien is het een teken haha
En ja even kut voelen en daarna weer met nieuwe moed beginnen. Ik ben er van overtuigd dat het echt gaat lukken bij jullie. Ik heb het altijd zo bekeken. Clomid is het 1e hulpmiddel en daarna zijn er nog meer opties, dus echt niet opgeven!
@Katy, ik voel meestal rond mijn eisprong zeurderige pijn rond mijn lies. Dat heb ik dan ook echt niet iedere dag hoor. Deze ronde heb ik wel heel duidelijk gevoelt dat hij sprong, want kreeg echt een pijnscheut waarvan ik echt schrok. Maar ook niet iedere vrouw voelt dat. Net zoals een innestelingsbloeding. Ik vind het altijd nare hoop geven, dus ik had de vorige ronde de knop omgezet en als ik bloed zag zou ik ongesteld worden. Anders heb je weer een teleurstelling. Ik slik foliumzuur van davitamon, mamma compleet heet het geloof ik. Daar zit dan ook visolie en vitamine D in. Slik je dit wel al? En verder probeer ik gezond te eten, maar ik sla niet door en eet ook gewoon wat lekkers. Ik denk dat we het al zwaar genoeg hebben zo.