Eisprong na Clomid

Hoi Katy,
Allereerst wat een goed nieuws dat 100mg wel aanslaat bij jou. 2 eitjes nog wel. Super goed hoor!
Balen dat het zaad van je vriend niet onder het gemiddelde valt, maar heeee je hebt er maar 1 van de 9 miljoen nodig hoor! Positief blijven! hihi
Ik weet niet wat voor advies je verder gekregen hebt? Bij ons werd altijd om de dag geadviseerd, zodat het zaad weer tijd heeft om aangemaakt te worden zeg maar. 
Groetjes Kim 

@Kim 
ja zijn advies was om sowieso niet elke dag, maar om de dag te vrijen. Dus dat gaan we gewoon doen ?
ben enkel ah twijfelen of 11 en 10mm wel groot genoeg is voor CD12...ik hoop dat ze gewoon doorgroeien! Wil mezelf weer niet blijmaken met een dode mus, ik heb moeite met positief te blijven met momenten ?. Even afwachten!
grtjs Katy

@GebruikerSeen; wat fijn dat je een kloppend hartje hebt gehoord, heel bijzonder om te horen denk ik ?

@KvdB; hoeveel dagen moet je primolut slikken? Hopelijk doet de 150 meer voor jou!

@Kisten; wat goed dat je je weer herpakt hebt, opbaar de volgende ronde ??

@Lara; hoe gaat het bij jou? Zit je nog op het wachtbankje?

@Katy; er gebeurd iets dat is goed! Zit nu in m’n eerste ronde clomid 50 en had op cd11 nog niks, op cd 15 was er 1 eitje van 12 of 14 te zien, maar een heel traag ei. Op dag 18 20mm en hopelijk gesprongen vorige week. Heb vandaag bloedgeprikt om dat laatste te checken, volgende week uitslag. Dus weet niet zeker of dit goede eisprong was, maar er is nog hoop genoeg voor jou deze ronde :)

@ChaCha; hoe gaat het met jou?

Dankje voor jullie reacties, alcohol doe ik sowieso weinig, maar zat vorige week een zacht gekookt eitje te eten en ging hier ineens over nadenken ?

@gebruikerseen wat fijn dat je een goede echo had en je het hartje hebt horen kloppen. En zo zie je maar, zoveel eitjes maar 1 baby haha. Mijn voorkeur zou niet uitgaan naar een tweeling maar is het wel zo dan wel.
@katy dat is even balen, wel fijn dat de medicatie nu goed aan slaat.Zijn er nu nog vervolgstappen? Soms kan het ook een moment opname zijn natuurlijk. Is het niet zo dat je nu doorgaat naar IUI? Ik heb dat weleens gehoord als de zaadkwaliteit niet top is.   

Ik zit nog steeds op het wachtbankje, ik zit inmiddels op CD30 dus nog even afwachten...

Hoi!
@skippy: spannend! Dat wachten duurt altijd zo lang hè ? een eisprong op en rond CD20 lijkt me prima toch? Ik snap de fixatie van die gyne's op dag 14 niet goed...alsof een ei enkel maar goed is als het op dag 14 springt! Althans dat beweren ze precies. Mjah. 

@lara: Spannend, wanneer ga je testen?? Ja de gyne sprak al wel van inseminatie moest men eisprong goed zijn en toch niet zwanger deze keer. Maar denk dat we sowieso nog eens een staaltje gaan binnendoen. Vriend voelde zich niet op z'n gemak tijdens 'de daad' zal ik maar zeggen. Hij dacht dat er een speciaal kamertje in het ziekenhuis voor was, nou niet dus, hij moest zich op het toilet behelpen ?. Dus het voelde ook gewoon niet goed zei hij. Geen idee of de psyche van een man invloed kan hebben op de zaadkwaliteit, maar misschien presteert die wel beter als hij op z'n gemak is. Hoe dan ook vond de gyn het wel goed genoeg om zo even te proberen. Er moet er maar 1 goed genoeg zijn ?. 

Liefs,Katy

Gebruikerseen, wat fijn zo'n echo he! Het hartje horen is echt zo fijn?. Geniet er maar van!
Katy, jammer dat het staal niet super is, maar zoals al eerder gezegd, je hebt er maar 1 nodig?. Duimen dat de eitjes doorgroeien nu! Wij hebben ons staal gewoon thuis gemaakt?. Voor m'n man ook veel relaxter om het zo te doen. Is het een optie voor jullie om het Mss thuis te doen?
Lara, ik duim voor je!! Hopelijk nog een positieve test deze maand?.
Skippy, ik drink zelf ook heel weinig en probeer er toch op te letten om na m'n eisprong niets te drinken ofzo. Qua eten let ik er heel wat minder op?. Uiteindelijk zijn er veel vrouwen die pas weten dat ze zwanger zijn als ze al 2 maand ver zijn, en die eten ook gewoon lekker door.
Ik ben nu aan het wachten op m'n hsg, alle bloedresultaten ed. zijn al binnen en waren goed. Ik had een beetje insulineresitentie, geen idee wat ik hiermee moet.. hoor ik hopelijk volgende week?. Ik hoop nu maar dat m'n lichaam niet ineens een vroege eisprong gaat doen, zou typisch zijn?. 

@katy je hoeft indd maar 1 goede te hebben. Ik snap dat dat niet echt een prettig gevoel moet zijn indd. Wij hebben het toen ook thuis gedaan, miss is dat dat een betere optie? Ik zou het indd gewoon nog eens laten testen. Wat testen betreft wacht ik mijn NOD maar af, die is uiterlijk zaterdag. 

@chacha succes laat maar even weten hoe het is geweest! 

Goedemorgen allemaal, 
Ik vind het ook erg mooi om te lezen dat er nu 2 zwanger zijn. Geeft inderdaad hoop. Kim jij hebt vandaag je eerste echo toch?
Ik heb afgelopen dinsdag de fertiliteitspoli gebeld maar blijkbaar moesten we als stel ook nog eerst naar de huisarts van mijn vriend (we waren al samen bij mijn huisarts geweest dus beetje omslachtig allemaal). Nu kon die afspraak niet eerder dan aanstaande woensdag en daarna kan ik dus pas een afspraak maken bij de fertiliteitspoli wat ook wel weer even zal duren denk ik. Nog even afwachten dus helaas voor ons.
Fijn weekend alvast allemaal! 

Terug
Bovenaan