Eisprong na Clomid

@Pimpeloentje Ik had vandaag idd mijn eerste echo! Er is 1 vruchtzak te zien, maar het was nog te vroeg om een hartje te zien kloppen. Heel lichtjes kon je iets zien zitten, maar of er nou 1 in het vruchtzakje zit kon ze mij niet vertellen. Maandag de 24e mag ik weer voor een 2e echo. Dan zit ik rond de 8 weken, dus dan hoop ik wel een hartje te zien kloppen. Ik was in ieder geval erg blij met de bevestiging van de test en dat het een binnen baarmoederlijke zwangerschap is. 
Wat balen dat je zo van hot naar her gestuurd word. Ik had dat in het begin ook wel een klein beetje. Ik moest naar mijn huisarts om me te laten doorverwijzen en mijn vriend moest naar zijn huisarts om zaad onderzoek te mogen doen. 
De eerste stappen zijn iig gezet moet je maar denken. Succes!

@meiden helaas ben ik ongesteld geworden? nu even een "rust" maandje en dan bij de volgende menstruatie starten met spuiten. 

@Kim wat een heerlijk nieuws! Nu lekker genieten en goed voor jezelf zorgen. Fijn dat je met 8 weken weer een echo hebt.
@XxLara erg balen! Hopelijk hebben jullie met de spuiten meer geluk. 

Kim, wat fijn! Hopelijk over 2 weken een kloppend hartje! Ik duim voor je??.
Lara, wat balen meid. Dikke knuffel!
Ik ben weer zo gefrustreerd in m'n lichaam.. morgen staat m'n hsg-onderzoek gepland. Ben voor de zekerheid met ovutesten aan de slag gegaan, zodat ik wat voorbereid kon zijn. Al een hele week een leeg cirkeltje op de cb-test dus ik dacht oké, komt goed! Vandaag ineens een vaste smiley.. de knipperende heb ik gewoon overgeslagen. Nu maar hopen dat m'n eitje springt binnen 48u dat het hsg toch kan doorgaan, anders schuiven we maar weer een maandje op zeker?. Echt dubbel op ook, het is nu exact een jaar geleden dat ik voor het laatst zwanger geraakt ben.. Man man, wat een avontuur is dit toch.

Hoi iedereen!
@Kim proficiat met je mooie echo! Bij de volgende zal je zeker het hartje wel zien kloppen ? moet zo speciaal zijn denk ik!

@XxLara: balen meid, we all know how it feels ?. Was dit je laatste ronde clomid? Heb veel positiefs gehoord over spuiten, veel meer slaagkansen en minder bijwerkingen dan Clomid.

@ChaCha: zooooo typisch, je lijf doet nooit wat het moet, behalve als het niet uitkomt ? maaaaarrr een eisprong is altijd goed toch! Nieuwe kansen! Waarom moest jij HSG laten doen? Is dit standaard na enkele mislukte pogingen of?
Ik moet binnen een uurtje weer met de benen omhoog voor FM op dag 17...op dag 12 waren m'n grootste eitjes 11 en 10mm, dus kan nog alle kanten uit.... Heb er zelf helemaal geen hoop op want ovulatietesten blijven zeer negatief ☹️ Dus ik vrees het ergste
liefs, Katy

Nou dames goed nieuws hoor! Vandaag een mooi ei van 20mm te zien op de echo, baarmoederslijmvlies was ook super gegroeid naar 10mm!
Clomid 100mg werkt dus bij mij! Ben er gewoon van beginnen wenen bij de gyne, had me al helemaal voorbereid op slecht nieuws.
Die ovulatietest zal dus hopelijk wel snel positief worden, ben gewoon al zo blij dat mijn lichaam eindelijk doet wat het hoort te doen!
liefs, Katy

@Lara, wat een ontzettende domper weer! Hoop echt voor je dat het maandje rust je goed gaat doen.
@Chacha, juist als je het niet verwacht! Hoop voor je dat het allemaal door kan gaan.
@Katy, wat een goed nieuws zeg! Ben zo blij voor je. Lekker gezellig maken komende dagen. Zal een uitdaging worden met die hitte haha, maar wie weet werkt het mee. Ben je van binnen in ieder geval ook goed warm hihi. 

Katy, ja een eisprong op zich is zeker goed! Maar had hem pas eind deze week verwacht, zonder clomid komt m'n eisprong pas rond cd24/26. En zit nu op cd20. Gewoon lastig dat hij mogelijks al gesprongen is en dat m'n hsg dan niet meer kan door gaan. Er wordt nu een hsg gedaan omdat ik vorig jaar 2x snel ben zwanger geraakt met clomid, maar 3 curretages gehad heb. Ze willen dus kijken of alles nog wel doorgankelijk is aangezien we nu al terug 8 maand bezig zijn zonder succes?.
Wat goed van jou ei zeg!! Veel plezier?
Kim, jaaaa net nu hij een beetje later mag zijn komt hij natuurlijk vroeger?. #pcoslife dan maar he?. Wie weet is het wel gewoon raak deze keer! We zien wel?. Heb in elk geval wel weer een nod dan, 25/8, net zoals vorig jaar bij m'n vorige zwangerschap?

Terug
Bovenaan