Eisprong na Clomid

@chacha bij letrozol heb ik nooit geen controles gehad, dus het is nu allemaal nieuw en ook wel spannend. Ik krijg daarom morgen nog een echo zodat ze me "gerust" kunnen stellen. Ik ben inderdaad direct bego ben met prikken op CD3 en zit vandaag op CD11 dus al heel snel een groot follikel. 

Lara, ja het is ook heel spannend idd! Mijn man en ik hebben afgelopen nacht 3 uur geslapen, gewoon omdat we niet wisten wat er op ons af kwam?. Uiteraard stelt het dan niets voor en weten we dat ook weer?.
Wel goe dat je zo goed reageert en dat ze je toch willen gerust stellen. Voelt goed dan he! Ik heb uiteindelijk ook maar 9 dagen geprikt, dus ik denk dat als we clomid achterwege laten ik ook wel een kortere cyclus zou hebben. Ik ga het volgende keer (als het nodig is uiteraard) toch eens bespreken met m'n dokter!

@chacha ik snap dat jullie zenuwachtig wareb, toch weer even spannend als er een ander behandelplan word uitgevoerd. Fijn dat het niks voorstelde uiteindelijk, nu op het wachtbankje....Ik had gister een echo en mijn ei was 19.4mm geworden, ik heb dus gister de ovitrelle mogen zetten. Even ons best doen en dan op het welbekende wachtbankje...
@Kirsten succes bij je echo vandaag :D Ben heel benieuwd!

@Chacha: Hoop dat het gewoon deze ronde raak mag zijn voor jullie! ???♥️

@Lara: Wat goed dat je hebt mogen spuiten voor een eisprong! Dan zit je nu op het wachtbankje! Ik ga voor je duimen meid! 

Mijn echo zag er heel mooi uit vanochtend. Ik heb het hartje zien kloppen. Ik ben wel naar 6 weken gezet terwijl ik zelf dacht 6,4 te zijn. De gynaecoloog maakte zich daar geen zorgen over. Hopelijk blijft het goed gaan! Ik heb 12 oktober mijn echo bij de verloskundige ?

Super Kirsten! Spannend hè, en wat bijzonder om dat hartje te zien hè? Al kon ik er met 7 weken nog niet zoveel van maken.
Anderen weer succes! En fijn Lara dat het spuiten goed gaat.

Hey Kirsten, wat fijn dat je een goeie echo hebt gehad! Dan kan je gerust je zwangerschap ingaan ?. Het is je van harte gegund!!!
Ik heb vandaag (dag25) een smiley op de clearblue ovulatietest. Dusss wat denken jullie? Maken we nog een kans deze maand, ook al is het zo laat? Volgens de gynaecoloog alleszins niet.
groejes Katy 

@kirsten wat fijn dat je een goede echo hebt gehad, lijkt me zo bijzonder om het hartje te zien kloppen?
@skippy ja ben heel blij dat de eerste ronde zo goed is verlopen, geeft weer een beetje hoop. Hoe gaat het met jou? 
@katy het liefst zien ze natuurlijk een cyclus van Max 35 dagen. Maar ik denk dat je hiermee echt wel een kans maakt hoor...zoals Kirsten zegt, een eisprong is een eisprong alleen zien je cyclus liever niet zolang.

Terug
Bovenaan