Eisprong na Clomid

@Lara: Dankjewel! Ik vind het ook heel vervelend dat ik zeur... Jullie willen allemaal niks liever dan zwanger worden en ik ben zwanger... De angst is alleen zo groot! Gelukkig vandaag wel 3+ getest, dus dat geeft weer een beetje hoop. Baal alleen dat al mijn symptomen weggaan.

@kirsten wij willen zwanger worden inderdaad maar het zwanger blijven geeft net zo goed angst, heel begrijpelijk meid. Je hebt nu een 3+ test en ik zou nu vooral niet meer testen, proberen te genieten en nog een paar dagen tot je echo! ?

Kirsten, weet je al iets meer? Ik duim voor je!?
Wij hebben morgen onze eerste iui! Vandaag nog een follikelmeting, er zat er eentje klaar van 19mm en bms was 9,5mm en mooi triple. Lh was al 60, piek-waarde, en dus geen pregnyl nodig! Enorm spannend allemaal?

@chacha ohhh wat spannend! Ik heb ook morgen mijn eerste follikelmeting op CD11 na de eerste injecties. Ben benieuwd...jij ook veel succes!  ☘️ 

@Chacha: Wat spannend je eerste IUI! Ik ga voor je duimen!!! ???

Ik heb komende vrijdag mijn eerste echo en ik ben ontzettend zenuwachtig. Nog geen bloed of krampen gehad, maar mijn kwaaltjes zijn wel volledig weg. Mijn test geeft nu 3+ aan, dus dat is wel weer positief. Het is nog even afwachten tot vrijdag!

Kirsten, ik stuur je heel wat virtuele knuffels op meid, ik snap je voorzichtigheid. Ik duim dat je een mooie echo hebt vrijdag! Goed dat je test wel oploopt, wilt toch zeggen dat je hcg wel stijgt.
lara, enorm veel succes! Hopelijk zit er iets klaar!
Wel, die iui viel me enorm mee. 1 minuut met de benen open en het was al klaar?. Nu die verdomde wachtweken in?

@kirsten, heel veel succes vrijdag? ☘️ 
@chacha fijn dat de iui mee viel...nu op het wachtbankje! Spannend hoor. Ik had dus een echo en had een follikel zitten van 16mm en een baarmoederslijmvlies van 9.2. Ik mag morgen al ovitrelle zetten. Dit had ik echt totaal niet verwacht. De onzekerheid begint nu toe te slaan want ik dacht dat dit altijd pas mocht bij een follikel van 18mm. Hoe weten ze nu dat hij door groeit en morgen 18mm is? 

Lara, omdat hij vanaf een bepaalde grootte sowieso doorgroeit. En een follikel groeit gemiddeld 2mm per dag. En vermits je bms ook mooi dik is, ziet alles er naar uit dat je eitje gewoon zal springen! Met de ovitrelle kunnen ze dit gewoon beter timen. Wel goed dat hij zo snel groeit! Ben jij gewoon direct begonnen met prikken? Ik denk dat ik daar toch ook voor zou kiezen volgende keer.. buiten bijwerkingen doet clomid echt niks meer, althans de 50mg toch niet.

Terug
Bovenaan