Eisprong na Clomid

Lara, geen idee, mijn arts wou graag clomid blijven gebruiken omdat ik nog wel reageerde op de 100mg. Dus hij vond het niet volledig verkeerd om dit nog te proberen. Maar met de 50mg groeit m'n eitje toch niet door, dus vraag me af wat voor zin het heeft.. Maar dit zullen we wel bespreken dan! Ik zit nu ook al op cd15 hoor. Voel wel wat buikpijn opkomen, dus ik hoop dat ie aan het groeien is!
Katy, mijn arts maakte er niet echt een probleem van. Hij zei gewoon: het zou iets sneller mogen, maar we gaan gewoon door tot hij groot genoeg is. Ik was eerst in behandeling bij m'n gewone gynaecoloog met clomid, maar de 50mg deed niks meer en de 100 vond ze eigenlijk te hoog om zelf op te volgen (meer risico op overstimulatie) dus ben ik doorgestuurd naar de fertiliteit. Daar stap je al snel over op spuitjes denk ik?

Hee dames, 
@lara, goed om te horen dat de injecties meevallen! Ik ben benieuwd naar je eerste echo! 
@chacha, ohh spannend of de follikel dinsdag goed verder gegroeid is, duim met je mee! 
@katy, ik zou de hoop nog niet opgeven met een follikel van 14mm?
Ik heb helaas geen goed nieuws. Gisteren ineens ongesteld geworden, terwijl ik het totaal niet aan voelde komen. Maar aan de aan de andere kant wel goed nieuws dat ik na dik een jaar tijd eindelijk een eisprong heb gehad?. Ik ga nu zometeen mijn eerste injectie gonal F zetten, 37.5 EH. Maandag heb ik een eerste uitgangsecho. Zat wel met een dillemma gezien we over 16 dagen op vakantie gaan, dus er moet binnen 15 dagen iets gebeuren anders moeten we het afbreken. Maar bijna 3 weken gaan wachten vond ik geen optie. 

@Lara: Wat spannend of de injecties aanslaan bij je! 

@Chacha: Hoe bevalt het bij jou?
@Katy: Ik hoop dat je eitje nog gaat doorgroeien! 

@KvdB: Wat super jammer! Toch weer even een teleurstelling. Gelukkig wel een eisprong gehad!
Ik ben vandaag heel erg verdrietig... Vorige week gaf de clearblue test 2-3 aan en vandaag 7 dagen later nog steeds... Dat is echt niet goed denk ik. De pijn in mijn borsten is ook ineens weg sinds vandaag. Ben zo verschrikkelijk bang. Vrijdag pas mijn eerste echo... Bah deze onzekerheid is vreselijk.

KvdB, hopelijk groeit je eitje sneller dan! Veel succes!
Kristen, alles gaat goed hier hoor! Van het prikken en hormonen niet al te veel last eigenlijk. Ik hoop deze week de inseminatie te krijgen??. Wat balen dat je test niet oploopt.. hoe ver zou je nu zijn? Anders moet je maandag toch even bellen of je niet vroeger kan komen? Nog tot vrijdag stressen lijkt me ook niet goed! Heb je iets van buikpijn ofzo?

@Chacha: Wat fijn dat het goed gaat! En super spannend de inseminatie! Ik ga voor je duimen meid! 

Ik moet nu 5 + 5 zijn... Ik denk dat de clearblue dus intussen wel 3+ zou moeten aangeven. Geen buikpijn verder, maar wel kwaaltjes die afnemen. 

Dankjewel Kirsten! Goh meid, ik heb nooit een 3+ gehad op die testen hoor.. je kwaaltjes gaan in het begin sowieso op en af. Wat is je gevoel? Mss dat je toch maandag beter maar even belt he? Met een inwendige echo kunnen ze normaal op 6w al wel wat zien. Dikke knuffel en ik hoop zo hard dat het goed gaat??

@Chacha: Super lief! Dankjewel! Ik ga maandag inderdaad eventjes bellen. Ze zijn meestal niet zo aardig bij mijn gyn, maar ik kan het proberen ?. 

@chacha oké spannend. Hopelijk volgende week je eerste inseminatie. Ik ga voor je duimen. 

@kvdb jammer van de ongesteldheid, succes met het spuiten. Start je ook op CD3 met spuiten? Hopelijk groeit er iets in die dagen. 

@kirsten ik heb weleens gelezen dat symptomen op en af nemen. Ik zou me nog niet gelijk teveel zorgen maken zolang je niet echt buikpijn of bloed verlies hebt. Maar ik snap je wel hoor! Of je je zorgen moet maken of je test geen 3+ aan geeft weet ik ook niet zo goed eigenlijk. Miss nog net te weinig hcg daarvoor? Bel gewoon morgen en vraag of je de echo eerder mag hebben.  ☘️ 

Terug
Bovenaan