Eisprong na Clomid

@kvdb gefeliciteerd meid! ?? Hoelang hebben jullie er nu over gedaan om zwanger te worden? En hoeveel rondes heb jij nu eigenlijk gespoten? Het is je zo gegund....dringt het al een beetje tot je door? 

-KdvB- Gefeliciteerd! Wat ontzettend fijn! Dat is nog eens leuk de feestdagen ingaan. Hopelijk voel je je niet te misselijk.
Voor Katy en Lara( en de rest die nog meeleest) houd hoop! Ook jullie word het zo gegund! Hopelijk kunnen jullie positiviteit halen uit deze positieve verhalen. 

@Lara, dankjewel! Wij zijn in totaal 15 maanden bezig geweest, waarvan gelukkig maar 2 rondes met injecteren, en 4 met clomid. Duurde lang totdat er eindelijk een eisprong kwam. Het dringt nog niet helemaal tot me door en de angst dat het niet goed gaat is ook zeker wel aanwezig maar probeer er ook wel voorzichtig een beetje van te genieten. 
@Kim, dankjewel! Ik heb nu vooral nog menstruatiekrampen, en super pijnlijke borsten en echt bijna tot geen afscheiding. Verder nog niet echt misselijk gelukkig, meer een beetje een weeig gevoel. Komt dit jou bekend voor? 
Ik blijf mee lezen op de achtergrond, en hoop dat de rest van jullie ook allemaal in het nieuwe jaar snel positief nieuws krijgen! 

@Kvdb: een super super super dikke proficiat!!! Jullie geduld is nu eindelijk beloond ❤️ Geniet ervan en stiekem ben ik wel een beetje jaloers hihi maar ik gun het jullie ook echt van harte!
@Kim bedankt voor je bemoedigende woorden!
@Lara het groepje zal nu wel helemaal stilvallen, we blijven nog met 2 over ?. Jij hebt nu een rustmaand, anders moeten we elkaar via priveberichten verder op de hoogte houden? Of als je met de inseminatie start en vragen hebt binnenkort, mag je me altijd sturen hè! ?
katy

@Katy word nu inderdaad wel heel rustig....zijn letterlijk nog met zn 2e over. Je kan niet via dit forum privé berichten sturen denk ik he? Hoe gaat het met jou? Wanneer zou je eventueel mogen testen? En voel je al iets of helemaal niet?

@Lara: dat van die privéberichten moet ik nog eens uitzoeken ?.
Ik moet donderdag voor een bloedname...dat is ook recht op NOD want exact 14 dagen na inseminatie. Mijn luteale fase is perfect 2 weken dus ik zou dan net al wel of net niet moeten menstrueren. Maar pfff ik hoop er niet op, heb sinds donderdagnacht zowat menstruatiekrampen, niet super fel maar op de achtergrond zowat zeurend aanwezig. Ben ook met vlagen misselijk, niet kotsmisselijk maar zo men maag die omkeert precies. 

hoe gaat het met jou? Heb je deze maand een echte 'natuurlijke' cyclus zonder hormonen? Valt dat mee? Mijn natuurlijke cyclus kon gemakkelijk 60 dagen duren soms ?.
katy 

@katy spannend! Ik ben heel benieuwd. Die vlagen van misselijkheid zijn ook wel spannend. Ik ga heel hard voor je duimen! Mijn normale cyclussen zijn ook 60-80 dagen en zit vandaag pas op cyclusdag 11 haha dus niks van te zeggen. Ik start denk 1-2 januari met een provera kuur open mijn menstruatie op te wekken weer en dan weer vol goede moed er tegenaan! 

hoi Lara
Ik wilde je even laten weten dat mijn eerste IUI mislukt is, menstruatie gewoon doorgekomen vandaag op m'n 'NOD'. Had sowieso wel niet veel hoop met het zwakke staal. Moet zondag voor een echo en spuitinstructie... ben wel benieuwd voor de spuitjes, ik hoop dat dat meevalt.
Katy

Terug
Bovenaan