Hoi Meiden!
Ik ben nieuw hier, en wil graag met jullie meeschrijven. Aller eerst wat fijn dat er een forum is over PCOS/Clomid etc. Eentje die in ieder geval niet uit het jaar 0 stamt ?
En voor diegene die ondertussen zwanger zijn geraakt, van harte gefeliciteerd!!
Ik zal gelijk met de deur in huis vallen. 3 jaar geleden is er bij mijn vastgesteld dat ik PCOS heb. Hierna mochten we dan ook gelijk beginnen met chlomid 50 mg. En om jullie een beetje positieve energie te geven, het was in 1 keer raak! Ondertussen loopt er hier een vrolijk ventje rond van ruim 2 jaar.
Nu zouden we graag nog 1 keer zwanger willen worden om ons gezinnetje compleet te maken. Ik mocht beginnen met primolut om mijn menstruatie op te wekken, en 5 dagen na deze kuur werd ik dan ook ongesteld. En wat een bijwerkingen had ik ervan. Opgeblazen gevoel, hoofdpijn, buikpijn, gewoon niet lekker in je vel zitten, jak. Hierna mocht ik gelijk met de chlomid aan de slag en vandaag op CD 10 de eerste echo gehad. Een eitje van 11.2 mm en eentje van 10.5 mm. Volgende week Dinsdag moet ik terug voor een nieuwe meting. Ik merk dat ik er deze keer veel zwaarder aan til, dus daarom dat ik graag met jullie meeschrijf.
Laten we hopen dat we dit jaar allemaal afsluiten als allemaal zwangere vrouwen!