Eisprong na Clomid

Lieve dames mag ik wat vragen ik vraag me af of mijn lijf me voor de gek houd. 
Ik zit in mijn 2 weken wacht tijd. Vorige week maandag kregen we het groene licht van de gyn. Dat er ergens die week een ei zou springen. Dinsdag morgen had ik een steek en een raar kramp gevoel. Ik vermoed dat dat de sprong was ik heb geen vergelijkings materiaal want dit zou het eerste eitje zijn in jaren. Sinds vrijdag heb ik mega pijnlijke borsten en ben ik opgeblazen en voel ik me jakkes. Maar het lijkt me veel te vroeg om vroege zwangerschap verschijnselen te zijn toch. Als ik goed heb gerekend zou rond de 9e pas de innesteling beginnen. 
Ben ik nou gewoon gek of is dit herkenbaar? 

@Tenuki wat spannend allemaal..  Ik moet zeggen dat ik na een week/ anderhalve week ook opgeblazen voelde maar dacht toen dat door verkeerd eten kwam. Waren op een festival..  in loop van die week ook extreem moe maar relateerde ik ook aan het drukke weekend..  Maar na 12 dagen na mn eisprong toch een positieve test in handen.. En nu ongeveer 30 positieve testen verder ben ik vandaag 6 weken.. ( nu hopen dat alles goed blijft gaan) dus ja het kan allemaal een voorteken zijn. Maar ik moet ook zeggen dat ik ook heb gehad dat mn lichaam me voor de gek hield..  Dit was voor dat we in de MMM terecht kwamen.. allerlei kwaaltjes waardoor ik stiekem hoop kreeg.. 
Even geduld hebben dan weet je het! Succes!

@tenuki, 
ik zelf heb de ervaring dat ik er zo mee bezig ben soms dat ik dan denk dat ik zwanger ben en achteraf dat niet blijk te zijn. Ook dmv symptomen etc, kan je misschien een vroege test kopen evt? 
@krystall! Super gefeliciteerd hoor! 
Ik start binnekort met de 4e ronde, stap alleen over op letrozol, aangezien clomid toch niet goed voor mij werkte, eerst ook 3 goede eitjes toen niks en vervolgens wel een eisprong maar een cycles van 41 dagen. (Dacht toen ook dat ik idd zwanger was) 
@dominique zie ook dat dit bij jou het geval was! Ik had dat precies ook 1e x bij 50mg. Bij ons raden ze het toen ook zeer zeker af. 
Nou succes allemaal! 
Misschien hebben wij ook snel een positieve test in onze handen(L)

Hoi dames, 
ik heb nog nooit eerder iets geschreven op een forum, ook omdat ik bijna nooit actuele threads vind. Dus heel fijn dat ik deze heb gevonden en we allemaal in hetzelfde boot zitten :) 
In 2017 werd ik al met Clomid (2de ronde 100mg) zwanger en nu gaan we voor een tweede en zit ik in de eerste ronde Clomid (want weer geen eisprongen sinds stopped met bv). Ze hebben me meteen 100mg gegeven dit keer. Op dag 14 was ik bij de echo en helaas niets te zien. Maar de doc zei ook niet zo heel veel, behalve dat ik over een week nog een keer moet komen voor een echo. 
Het lijkt me niet dat er nu nog eitjes kunnen groeien zo laat in de cyclus of wat denken jullie? 
Groetjes

@jumeaux nou ik had zelf op dag 14 nog helemaal niets. Toen ik 3 dagen later terug ging was er toch een eitje gegroeid welke uiteindelijk doorgegroeid en gesprongen is. Ik had de hoop toen ook op gegeven maar het kan dus wel.

Succes!

Hoi dames,

Even geleden had ik een mail gepost om op whatsapp te praten. Jullie kunnen deze mail "deleten".
Ik ben zowaar na de 1e ronde clomid zwanger geraakt. Dit is dus echt een succesverhaal..

Ik wens iedereen succes met zwanger worden! 
En diegene die net zwanger zijn van harte gefeliciteerd!
Gr resibaby

Hoi dames,

Even geleden had ik een mail gepost om op whatsapp te praten. Jullie kunnen deze mail "deleten".
Ik ben zowaar na de 1e ronde clomid zwanger geraakt. Dit is dus echt een succesverhaal..

Ik wens iedereen succes met zwanger worden! 
En diegene die net zwanger zijn van harte gefeliciteerd!
Gr resibaby

@Krystall: wat fijn om te horen dat het dus wel kan :) Ik vind dat de artsen wel wat beter kunnen communiceren..ik wacht dus rustig af en hoop dat er dinsdag iets te zien is. Op welke dag is je "late" ei dan uiteindelijk gesprongen? 

Terug
Bovenaan