Eisprong na Clomid

Hoi lieve allemaal 
Ik heb ook eindelijk een beetje goed nieuws net terug uit het ziekenhuis en de 2e ronde clomid heeft wat gedaan er is eindelijk een ei gegroeid. 
Vorige week was er nog niets te zien en nu een ei van 15 mm op dag 17 van mijn cyclus 
Wel wat laat maar we kunnen deze week aan de klus 
Ik weet niet pressies waneer hij gaat springen maar wel ergens deze week volgens de gynaecoloog 
Dus mijn dpo berekenen is dan wat lastig ik neem denk ik dan aankomende zondag als 1dpo....
Hoe is het verder met iedereen?

@Tenuki wat fijn dat je positief nieuws hebt gekregen! Hopelijk is het klussen met succes geweest..  nu 2 weekjes in spanning afwachten!

Veel succes!

Hi dames,
Ik ben nieuw op dit forum. Ook ik heb Pcos en ben begonnen met clomid 50mg. Ik zit momenteel op cd 15 en heb nog geen eisprong gehad. In het ziekenhuis gaven ze aan drie grotere eitjes te zien en gaven het advies om geen gemeenschap te hebben......Eigenlijk wil ik dit toch doen, hoe groot is nou de kans dat ze alle drie bevrucht raken? Wat raden jullie aan? 

Hi dames, Ik ben nieuw op dit forum. Ook ik heb Pcos en ben begonnen met clomid 50mg. Ik zit momenteel op cd 15 en heb nog geen eisprong gehad. In het ziekenhuis gaven ze aan drie grotere eitjes te zien en gaven het advies om geen gemeenschap te hebben......Eigenlijk wil ik dit toch doen, hoe groot is nou de kans dat ze alle drie bevrucht raken? Wat raden jullie aan?   

@Dominiqueeee nou als ik je een advies mag geven zou ik wel naar ziekenhuis luisteren. Zeker in de eerste ronde.. ik weet niet of dit je eerste ronde is? de kans bestaat dat ze gewoon alle 3 Bevrucht raken en dat is in een zwangerschap ook best een risico. Hoe groot die kans is kan denk ik niemand vertellen. 
Ik heb ergens in mijn achterhoofd toch wel gehouden dat zij weten wat ze moeten adviseren. Al snap ik dat het lastig is als je zo graag wilt en er goede eitjes zitten.
Succes!

@krystall inderdaad de eerste ronde. Het is zo tegen je principe in natuurlijk, wij willen zo graag dat het lukt en dan ga je bij de komende ovulatie de kans niet benutten. Maar goed, je hebt ook gelijk......Ze adviseren het niet voor niets. 
Dank je wel!! 

@Dominiqueee ik snap je gevoel echt heeeeelemaal! En bij 2 zou ik misschien ook niet luisteren..  maar 3 is dan wel echt een risico.. mocht het dan een zwangerschap van 3 worden. Wat natuurlijk wel super fijn is is dat je nu bij de eerste ronde clomid weet dat je lichaam er op reageert!
Ik hoop dat je een goede beslissing kan maken wat je met het advies gaat doen. Uiteindelijk is het natuurlijk aan jullie;)

Succes 

Hoi dames,

Ik kwam dit forum tegen. Wij zijn nu sinds december 2017 bezig. In Januari dit jaar bij de gyn geweest en zouden onderzoeken krijgen maar bleek ineens natuurlijk zwanger. Helaas na 5 weken een miskraam die ruim een maand duurde.
Sinsdsdien geen normale cyclus gehad of positieve ovulatietest. Daarom een maand gemonitoord en bleek dus helemaal geen ei te hebben (en wel gewoon een 'bloeding'  vandaar dat ze altijd dachten dat ik wel een normale cyclus had). Direct een maand clomid gekregen. Ik had woe een eerste echo (cd 9) en had een eitje van 10mm. Precies volgens schema. Vanmorgen (cd14) was deze 19mm. Er was een 2e eitje van 10mm maar deze was verwaarloosbaar. Dus komende dagen gezellig maken :)
Vind het wel onwijs spannend want ineens is er weer een goede kans. Hopelijk snel een succesverhaal

Terug
Bovenaan