Eisprong na Clomid

@Sjacpm: Ja, ik snap je helemaal...bij mij was het 2 jaar geleden in de tweede ronde raak met 100mg. Vandaar dat ze nu voorstelden om meteen met 100mg te starten neem ik aan. Ik zit net als jij te vergelijken en dat maakt me gek want de laatste keer was er een mooie ei te zien op dag 16 en die is dag nog gesprongen en was het raak. Nu is er dus niet eens een ei in zicht geweest op dag 14 :-( Daarnaast werd ik na Duphaston ook pas 7 dagen later ongesteld (2 jaar geleden al na 3 dagen), dus iets is helemaal anders deze keer... Ik ga voor je duimen Dinsdag en ben benieuwd!
@Krystall: oh ja, dat steeds op de zelfde moment zou ik ook moeilijk vinden. Hoe veel dagen moeten je het spuiten? Wat spannend met je echo deze week. Dus het wordt een spannende week voor ons 3 :) Ikz al ook voor jou duimen dat er een haartje klopt!!

@jumeaux ik heb 3 weken moeten spuiten. Omdat bij mij de laatste dosering juist was. Met de spuiten is het wel zo dat ze tijdens de ronde kunnen verhogen van dosering. Dus niet steeds afbreken, menstrueren en dan dosering verhogen. Dus opzich wel ideaal.

Ik duim ook voor jullie! 

Hoi dames, 

vanochtend echo gehad en helaas geen ei gegroeit. Dus nu terug aan de Duphaston en dan Clomid 150 proberen...Succes jullie vandaag en morgen!!!

@jumeaux wat balen zeg! Hopelijk volgende poging meer geluk!:)
@krystall veel succes morgen, x
ik begin eind deze week voor de 4e cycles met letrozol 50mg. Ben ook zeer benieuwd en hoop dat dit na 3 pogingen wel een gelukte poging wordt. 
Jullie ook Succes allemaal 
x

@jumeaux; wat balen zeg! Ik hoop voor je dat 150 mg wel wat doet!
@krystall; heel veel succes morgen!!
Ik heb vandaag mn 2e meting gehad en nu op dag 14 heb ik een ei van 18,4 mm! Wat een opluchting. Wij hebben het advies plezier tussen de lakens gekregen. Tussen CD 20 en 24 moet ik bloed laten prikken om te kijken of er daadwerkelijk een eisprong heeft plaatsgevonden. 
@rosaelisa; heb je al die andere cyclussen clomid geslikt? Succes in ieder geval!!

@sjacpm: wat gaaf zeg! Heel blij voor je! Hoop dat die gaat springen en jullie snel een positieve test hebben :)
@rosaelisa: wat is letrozop precies? Heb wel al eerder gehoord dat het beter zou werken dan clomid.. Duimen dat het voor jou lukt deze cyclus!!
@krystall:duimen gedrukt voor morgen!!! 

Hallo allemaal,

Vandaag op 7 weken de eerste echo gehad. En gelukkig hebben we een kloppend hartje mogen zien. Heel blij en een stukje opgelucht zijn we. Vanavond gaan we het aan mijn ouders vertellen welke voor de eerste keer opa en oma zullen worden, spannend.
@jumeaux wat balen zeg. Hopelijk de volgende ronde meer geluk! 

@sjacpm spannend! Dat word aftellen tot je de test mag doen. 

Ik duim voor jullie!!!

Terug
Bovenaan