Eisprong na Clomid

@ Sjacpm ik hoop dat je een eisprong hebt gehad! laat je het ons weten? Ben benieuwd!
@ Jumeaux, ik heb nu een echo staan op 6 september. Grappig lopen we een beetje gelijk. Hoop voor je dat er een goed ei is inderdaad!
@ Tenuki, snap je gevoel, maar inderdaad zoals de rest ook zegt, zo kan je wel weer fris beginnen! lekker genieten nu in ieder geval! 

@Rosaelisa:wat toevallig! Hopen dat er mooie eitjes te zien zijn :) tot nu toe geen bijwerkingen van 150mg clomid gelukkig, hopelijk blijft het zo..
@sjacpm: hoe ging het gesprek met de gyn? 

De gynaecoloog heeft me nog niet gebeld. Hoop dat dat vandaag gebeurd anders bel ik morgen zelf maar eens. Maar vanochtend negatief  getest :( op naar de volgende ronde dan maar. Morgen denk ik ongi.
Hoe gaat het met jullie verder?

Een update op mijn vorige berichtje.
Het bloedonderzoek was goed. Progestoron had de juiste waarde en dit wil zeggen dat ik een goede eisprong heb gehad. Dus dat is een fijne gedachte. Even had ik nog hoop omdat ik maar niet ongesteld werd en toch al wel wat kwaaltjes had, athans dat dacht ik. Vanochtend was de test toch weer negatief en kort daarna waren de rode duivels er.
Vanavond een bbq met een lekker rosé biertje dan maar! Fijn weekend dames!

Hoi dames, 
vanochtend echo gehad en er was een mooie follikel te zien van 17mm. Dus 150mg Clomid hebben wel gewerkt. Volgens de arts zal dit ei ergens in het weekend springen. Echter, ben ik dit weekend alleen op een bruiloft in het buitenland. Betekend dat we 'maar' zaterdag ochtend en vrijdag avond zouden kunnen 'klussen'. Volgens de arts geen probleem maar toch voelt het niet helemaal goed. Of maak ik me ten onrechte zorgen? Wat vinden jullie? 
@sjacpm: iig wel goed om te weten dat je een eisprong had! Ga je nu verder met zelfde dosering? 
@rosaelisa: succes voor jouw echo morgen!

Jumeaux wat een fijn nieuws dat het aanslaat! 
Snap je gevoel wel inderdaad maar zou gewoon als je terug komt het ook gewoon nog voor de ‘ zekerheid ‘ doen. 
@ sjacpm fijn nieuws dat je wel een eisprong hebt gehad! Welke dosis zit je nu aan? En mag je gewoon weer verder dan? 
Ik heb idd morgen de uitslag, de vorige keer dat ik wel een eisprong had in de derde poging voelde ik van te voren van alles, en nu niets, dus hoop wel dat het nu in de 4e keer wel een keer is gelukt..... 

Even een update: 
Jeej goed nieuws! 
Ik ben gisteren geweest bij de gyn en had 1 groot ei van 20mm aan de linkerkant van mijn eiserstok op cyclesdag 12. 
Verder was mijn bms 8,3mm. 
Dus hebben wij het advies gekregen om de komende 10 dagen te 'klussen'. Ben erg benieuwd. De bijwerkingen bij letrozol wat ik nu gebruik zijn overigens veeeeeel minder dan bij clomid. Ben erg moe er van geweest, maar geen hoofdpijn, opvliegers en zo last van mijn darmen als bij clomid. 

Terug
Bovenaan