Eisprong na Clomid

Wat fijn dames, allebei een goed eitje! 
@jumeaux; volgens mijn kunnen spermacellen een aantal dagen overleven in het vrouwelijk lichaam. Dus probeer te klussen waar je kunt. Meer kun je niet doen. Succes de komende weken!
@rosaelisa; fijn dat deze medicatie goed werkt bij je en je minder bijwerkingen hebt! Ook voor jou, succes de komende weken!
Wij mogen gewoon verder met chlomid 50. Afgelopen vrijdag was mijn laatste pil. Ik heb besloten om deze keer niet naar de gynaecoloog te gaan voor een meting. Was ook niet verplicht zei hij. Deze ronde even wat losser erin, enkel met ovulatietesten zodat we zeker weten dat die eisprong er is geweest. Ik weet niet of jullie dat ook hebben, maar voelt zo ongemakkelijk als je daar ligt met het spulletje open en ze lopen maar te roeren. De laatste keer zat er een stagiaire bij, en die moet het ook leren, maar dan werdt dat echo apparaat ineens weer overgenomen. Vond het geen fijne ervaring..
Dus daarom nu even een ronde geen ziekenhuis bezoek!

@rosaelisa: wat goed nieuws!!! Het eitje stond dan al op punt van springen toch? Dan zal het vast niet 10 dagen klussen moeten zijn :) ik ben niet zeker of mijn eisprong al was of niet, mijn temperatuur morgen zal het hopelijk verraden..
@sjacpm: ik begrijp het helemaal dat je niet naar de controles wilt. Het is ook echt niet fijn zo een echo en dan heel afhankelijk van wie het doet (2 jaar geleden had ik een man en die ging zo tekeer met de echo op de eierstokken goed in beeld te krijgen dat ik nog dagen later pijn had). Spannend, dus voor jou dan hopelijk ook weer ergens volgende week een eisprong!

@sjapcm, ik snap wel dat je het een keer overslaat. Kan het me goed voorstellen! 
@jumeaux hoe is het verder met jou?
Ik heb afgelopen vrijdag nog bloed laten prikken, mijn waardes waren goed en betekende ook echt dat het eitje is gaan springen. Erg spannend allemaal. 
en advies had ik denk ik te maken met het feit dat ik de eerste ronde clomid 50, 3 eitjes had van 28mm.. Ze denken dat ze flink door groeien bij mij (kan door de medicatie komen). 
Ik mag overigens einde deze week of begin volgende week testen, als ik dan tenminste niet ongesteld word! 
X

Hey! Wat goed nieuws dat je een eisprong had en spannend dus nu de wachttijd! Wanneer was je eisprong precies denk je?
Bij mij ook afwachten. Temperatuur is omhoog sinds donderdag dus betekend eisprong ergens maandag of dinsdag afgelopen week. En dus nog rond een week wachten en hopen dat geen menstruatie komt. Wanneer plan je een test te doen rosaelisa? Denk dat ik voor het vroegst dinsdag volgende week kan testen (ruim 2 weken na eisprong).
Spannend deze wachttijd... 

Hey
ik denk dat mijn eisprong tussen 7 en 9 sept is geweest. Dus denk dit weekend ergend testen en heeeeel misschien een vroege test kopen als ik het echt niet meer heb, haha. 

Hoe doe jij dat steeds met tempraturen? 
Ja echt spannend he! Als het niet zo is, is het zo natuurlijk maar die onzekerheid is killing! Haha

Oh ja dan zijn we echt bijna tegelijk-jij bent me 1 a 2 dagen vooruit ;) 
Ik meet de temp altijd in de ochtend. Na de eisprong gaat die standaard omhoog en blijft hoger tot de menstruatie. Dus een duidelijke verhoging van de temp laat zien dat er een eisprong was (komt nml door verhoging progesterone).
Nou sterkte iig met het wachten deze week (leuk om te weten dat we 'samen' wachten ;)). En ik ben benieuwd op nieuws dit weekend!
@sjacpm: denk je dat je al een eisprong had? 

Oeh spannende periode voor jullie! Hoop oprecht dat het voor beide raak is. Succes met wachten, nig even volhouden beide!
Ik had op cd 18 een positieve ovulatietest. Chlomid heeft dus zijn werk weer gedaan! Over 2 weken hoop ik een positieve zwangerschapstest in mn handen te hebben. Zou extra leuk zijn omdat mn man dan jarig is! Beter cadeau kun je niet krijgen toch?!

@sjapcm oeee ook spannend zeg! Beter verjaardagscadeau bestaat er niet!!! 
@ jumeaux miss ga ik dat tempraturen ook volgende keer doen zo. 

Ik denk helaas dat bij mij niet ‘ raak’ is. 
Alle vroege testen zijn gelijk negatief, heb erge buikpijn , pukkeltjes en zin in chocolade. 
Weet bijna 100% zeker dat ik komende 2 dg ongesteld ga worden..:(

Terug
Bovenaan