Eisprong na Clomid

@sjacpm: inderdaad zou dit een super cadeautje zijn!! Fingers crossed Dat het deze keer raak is!
@rosaelisa: je hebt dus toch al vroege tests gedaan? Wat jammer dat die allemaal negatief waren! Hopelijk is je gevoel verkeerd en ben je alsnog zwanger!
Bij mij nog geen menstruatie symptomen. Heb wel besloten om niet te gaan testen voor minimal 2 dagen na de dag dat mijn menstruatie zou moeten komen.
Mag ik jullie vragen waarom jullie eigenlijk in de medische molen zitten?
Bij mij is het omdat ik gewoon vanuit mezelf geen eisprong heb en nooit gehad heb. Er is nooit een oorzaak voor gevonden. Dus clomid of andere hormonen zijn echt het enige wat me kan helpen om een eisprong te krijgen. Ik heb over de jaren (inmiddels al 4 jaren bezig) alles geprobeerd van akupunktuur en Chinese kruiden, gluten en lactosevrij eten, veel rust en yoga, aankomen (ben licht onder normaalgewicht - altijd al geweest) maar niets leek te helpen. Vandaar dat we toen na 2 jaren proberen om een eisprong natuurlijk op te wekken in de fertilitieitspoli gingen... En gelukkig werkte clomid voor nr 1 super en werd ik meteen zwanger. Ik had gehoopt dat door de zwangerschap missch mijn hormoon systeem weer zou resetten maar dat is helaas niet gebuurt dus nu weer aan de clomid. Dat is iig mijn verhaal :) 

@rosaelisa: ah balen zeg! Ondertussen je menstruatie al begonnen? Duimen voor de volgende ronde!

@jumeaux: heb je  getest? Hoop voor je dat het raak is!

Ik zit in de medische molen vanwege PCOS. Dus ook inderdaad dat ik geen eisprong had. Bij de eerste was het dmv chlomid ook de eerste ronde raak. Ik had die dag echt een rotdag op me werk en kwam thuis en dacht; pff die test zal ook wel negatief zijn. Maar nee, hardstikke positief!
Met een 2e kinderwens zijn we gelijk naar de gyn gegaan met de vraag of we het eerst zelf moesten proberen of ofdat ik gelijk aan de chlomid mocht, dit laatste was het geval. Nog 1 weekje wachten!

@sjapcm, nee mijn menstruatie is nog niet begonnen. Zit nu op CD 32.
Vorige keer zeiden ze ook dat ik een eisprong had gehad, maar bleek hem veel later te hebben gehad. Dus ben benieuwd wanneer ik het wordt. 
Ik zit ook in de medische molen vanwege PCOS inderdaad.
Ik heb vorig jaar september mijn spiraal laten verwijderen. Ik wist al dat ik PCOS had, en wilde kijken of het 'natuurlijk'kon. Helaas heb ik tm April geen eigen eisprong gehad. Dus in April gestart met Clomid, en nu dus overgestapt naar Letrozol.Nu ruim 7 maandjes er mee bezig via het zh. 
Fijn dat Clomid voor jullie wel zo goed werkte! 
En ik ben ook erg benieuwd , Jumeaux, of je al hebt getest? 
Mag ik vragen hoe oud jullie trouwens zijn? 

Hoi dames,
Wat spannend!! Ik heb nog niet getest maar ben al 3 dagen overtijd ;) mijn temperatuur is nog steeds boven en volgens mijn app zou ik 99% zwanger moeten zijn als dat zondag ook nog het geval is. Ik wil geen negatieve test dus ik ga rustig afwachten en stiekem al hopen dat het allemaal een goed teken is ;)
@rosaelisa: jij dus ook nog geen menstruatie! Heb je nog een keer getest?? Ook met een late eisprong zou je nu toch wel over tijd moeten zijn? Hoop het zo voor je.
@sjacpm: wat spannend! Nog een week volhouden dus.
Ik ben 35. En jullie? 

Rosaelisa: Heb je niet nog een keer getest? En maak je ook gebruik van ovulatietesten omdat je dus een latere eisprong zou hebben? Het is wat hè, je wordt er zo onzeker van!!
Jumeaux: oef wat knap! Ik had allang die test er tegen aan gegooid ?. We duimen voor je!
Ik ben overigens 28, (volgende maand 29) en was 26 bij de geboorte van ons zoontje.

hoi hoi, 
vandaag opeens toch een menstruatie gekregen (5 dagen overtijd), test negatief, erg balen want ondertussen was mijn hoop al vrij hoog dat het raak was :-( Dus vanaf maandag weer aan de clomid en hopen dat een ei groeit..
Hoe gaat het met jullie?

wat stom jumeaux!, ik ben inmiddels vandaag weer gestart met letrozol, ook ik heb afgelopen donderdag mijn menstruatie gehad. en net zoals jij hopen dat het wat doet. 
Ik ben overigens 29 jaar:). Maar nog geen kindjes zoals jullie beide wel hebben. Ik mag 7 Oktober weer langs komen voor een echo, ben benieuwd! Leuk om zo ook wat andere dngen van elkaar te lezen inderaad, waarom jullie ook clomid gebruiken enzo
pfffff begin het trouwens soms wel allemaal een beetje zat te worden, maarja voor het goede doel! Hoop zelf gewoon echt dat het ergens dit jaar 'raak'is. Maarja 

Daar gaan we weer dan Rosaelisa, net weer met 2 dagen verschil ;) ik was zo zeker dat het raak was dus het bloed vandaag was een echte shock. Maar de kans op een zwangerschap is in elke cyclus met eisprong maar zo een 30% heb ik gehoord dus dan zou het veel geluk zijn als het meteen lukt bij het eerste ei.
Sjacpm, ben zo benieuwd wanneer jij gaat testen!?
En Rosaelisa, we houden contact de komende dagen toch?
Sterkte!! 

Terug
Bovenaan