Hé dames, wat naar, voor jullie beide! Maar de moed niet opgeven hoor. Het is voor een goed doel! Snap het hoor Rosaelisa, weer die pillen slikken, weer wachten op een goed ei en dan weer die twee lange weken in. Maar echt, het wordt een keer beloond!
Hoe lang is jullie cyclus ongeveer? Dit is de 2e ronde. De vorige was 31 dagen en deze zou 32 dagen moeten zijn.
Woensdag mag ik testen. Ik ga deze keer niet eerder testen. Het geeft alleen nog maar valse hoop. Morgen gaan we een midweekje weg. Ik heb een apart etuitje gemaakt ? zwangerschapstesten, chlomid en spulletjes voor het maandelijkse feestje.?
?
Hoe lang is jullie cyclus ongeveer? Dit is de 2e ronde. De vorige was 31 dagen en deze zou 32 dagen moeten zijn.
Woensdag mag ik testen. Ik ga deze keer niet eerder testen. Het geeft alleen nog maar valse hoop. Morgen gaan we een midweekje weg. Ik heb een apart etuitje gemaakt ? zwangerschapstesten, chlomid en spulletjes voor het maandelijkse feestje.?
![Female sign :female_sign: ♀️](https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/2640.png)