Eisprong na Clomid

Hé dames, wat naar, voor jullie beide! Maar de moed niet opgeven hoor. Het is voor een goed doel! Snap het hoor Rosaelisa, weer die pillen slikken, weer wachten op een goed ei en dan weer die twee lange weken in. Maar echt, het wordt een keer beloond!
Hoe lang is jullie cyclus ongeveer? Dit is de 2e ronde. De vorige was 31 dagen en deze zou 32 dagen moeten zijn.
Woensdag mag ik testen. Ik ga deze keer niet eerder testen. Het geeft alleen nog maar valse hoop. Morgen gaan we een midweekje weg. Ik heb een apart etuitje gemaakt ? zwangerschapstesten, chlomid en spulletjes voor het maandelijkse feestje.?‍♀️?

Hoi sjacpm: zo spannend! Dus er kan van alles gebeuren voor je deze week! Ik hoop natuurlijk dat je een positieve test gaat hebben woensdag! Geniet van het even weg zijn en we wachten hier op nieuws van je :)
Bij mij komt de bloeding maar niet echt op gang, het blijft bruin en af en toe een beetje rood. Ik weet niet echt wat ik ervan moet vinden. Normaal is mijn bloeding heel anders,als ik dan een krijg ;) dus ik denk morgen toch maar even de gyn bellen en vragen en evtl nog een test doen.. Ik heb eige lijk geen hoop meer maar beter even checken voordat ik weer met de clomid begin.. 

Hoi Hoi, 
even een update van mij: vanochtend bij de gyn geweest en gezegt dat de bloeding niet goed op gang komt. Echo gedaan en gezien dat slijmvlies heel dun is. Ze zei dat de innesteling waarschijnlijk niet helemaal heeft kunnen lukken omdat clomid het slijmvlies zo dun liet zijn. Vandaar de late en niet sterke bloeding. 
Ik ga vandaag beginnen met spuiten aangezien hierbij de kansen groter zijn dat er en een ei rijp en het slijmvlies niet negatief beinvloed wordt. 
Ik hoop dat het spuiten meevalt en het hierdoor dan sneller raak is. Maandag eerste echo. 

@ Jumeaux oh wat spannend! Hoeveelste poging wordt dit dan voor jou? Spannend zeg!

Ik heb nu cycles van 32 dagen gehad. Overigens gaan wij voor de zekerheid ook het zaad van mijn partner laten checken. Gewoon voor ons zelf zeg maar. 
@sjapcm spannend hoor haha! Ja twee pakketjes heb je dan nodig, het is wat!
We houden zeker contact komende tijd! 
XXX

@jumeaux: goed dat je contact hebt gehad met de gyn. Hoop dat de spuiten doen wat ze moeten doen en je zo snel zwanger wordt!
Laat je weten hoe je echo ging?
Ik kon het weer eens niet laten met testen vanochtend. (Ipv morgen) de test was positief!! Ik loop te stuiteren! Ik had zo'n raar onderbuik gevoel en kon maar niet slapen, dacht ik ga testen. Zo blij!!
Ik blijf actief met jullie hoor. Ik wil graag weten hoe het met jullie verder gaat!

wow, sjacpm wat ontzettend goed nieuws zeg!!! Gefeliciteerd! Nu hopen dat het ook zo blijft en vooral genieten nog van je vrije dagen. (pakketje nummer 2 heb je dan niet nodig want geen maandelijks feestje voor jou deze week :))
Ik vind dit spuiten wel een stuk erger dan clomid, niet vanwegen het spuiten zelf maar gewoon voor het gevoel. voelt alsof het een sterker middel is of zo doordat je spuit en niet slikt. Zit gewoon in mijn hoofd denk maar toch. Ik baal nu ook een beetje dat ik niet eerder heb getest afgelopen week, dan had ik iig zeker geweten of het raak was en daarna toch weg ging of of het niet eens raak was. Maarja, volgende ronde dan wel :)  

Dankjewel!
Nee zo moet je niet denken. Als je het wist was je verdrietig omdat het misschien wel mis was gegaan. Ik hoop dat de spuiten je dat kleine beetje extra geven. Heb je veel bijwerkingen ervan?

Hoi! Nee bijwerkingen heb ik gelukkig niet. En het spuiten valt ook echt mee nu. Maandag heb ik echo, ik ben benieuwd..
@rosaelisa: hoe gaat het bij jou? Wanneer heb je je eerste echo? 

Terug
Bovenaan