Jaaaaa ik kan eindelijk reageren! Wil ik al een paar dagen, maar deze site liet me ineens niet meer inloggen. Super raar, maar ‘t is gelukt ;-)
@mlln: ik reageer dus een beetje laat op jouw dilemma over de echo’s. Ik heb zelf wel echo’s en vind dat heel fijn. Dat ben je op de hoogte van de ontwikkelingen en dat neemt een flink stuk onzekerheid weg (ondanks dat je niet altijd goed nieuws krijgt). Als ik in jouw schoenen zou staan, zou ik dan idd een ander ziekenhuis kiezen. Gek he, dat dat zo kan verschillen? Want neem aan dat het allebei in NL is toch?
Zelf heb ik maandag eisprong gehad dus ik zit (zeer ongeduldig) te wachten. Ik voel vanalles in mijn buik, maar dat was de vorige rondes ook zo. Dus ik ga nergens vanuit. Ik kan echt pas op 20 januari testen, want mijn eisprong is opgewekt met een ovitrelle-spuit. Die zorgt 11 dagen lang voor een positieve test, dus ik moet echt wachten. Is wel goed voor me, anders was ik nu allang failliet geweest door steeds te testen.
Over die voeding, dat vind ik wel interessant! Ik ben benieuwd hoe een diëtist je gaat bevallen, heb daar ook wel eens aan gedacht ja.
De pcos geeft bij mij vooral klachten op mijn huid. Veel puistjes, maar dit verschilt wel per moment in de cyclus. Eerste periode heb ik een mooie gladde huid, vanaf eisprong allesbehalve glad.
liefs en laten we hopen op snel goed nieuws met z’n allen!