Eisprong na Clomid

@SBJ: Wat een goed nieuws! fijn zeg, gefeliciteerd :)
@Lara: Bedankt voor je reactie, mijn echo vanochtend was nog niet heel erg bijzonder, maar er groeit langzaam weer iets dus we blijven positief. as dinsdag weer een vervolgecho. 
@Jumeaux: Bedankt voor je berichtje, erg lief helpt mij weer even het positieve ervan in te zien. En zoals je al aangeeft het wachten wordt vanzelf beloond! Het gaat lukken! Hoe voel jij je? Hoeveel weken ben je nu zwanger?

@Lara: Mijn echo was prima. Follikel was 21,5mm en baarmoederslijmvlies 6,5 dus dat was oké. Ik dacht dat slijmvlies dikker hoorde te zijn, maar blijkbaar niet. Ik heb de ovitrellespuit gekregen en gisteren meteen gezet (heeft mijn vriend gedaan, ik durfde niet te kijken). Viel reuze mee. Vanmorgen gemeenschap gehad en nu verwacht ik vanavond/vannacht de eisprong. Super spannend weer! Ben jij vandaag begonnen met Letrozol? 

@JPBZ spannend voor jullie!
@bloempje fijn en wat spannend! Ik zit nu op dag 3 van letrozol, t/m dinsdag. 21 januari bloed prikken en 23 januari uitslag of ik een eisprong gehad heb. Tot die tijd is er weinig nieuws te vermelden? 

Voor mij nog even een weekje afwachten of ronde 3 chlomid heeft aangeslagen, ben wel heel benieuwd. Op dag 14 voelde ik namelijk duidelijke steken links onder in mijn buik.

Hopelijk slaat de 150mg wel aan en had ik laatst een eisprong...

Maar goed eerst nog een week wachten om bloed te prikken ?

@redpassion ik hoop voor jullie ook dat ronde 3 nu wel aan slaat. Welke datum krijg je de uitslag van het bloed onderzoek? 

Dag meiden! Ik heb ook PCOS en ik heb aan 50 mg chlomid genoeg gehad om zwanger te worden. Ik ben in januari 2018 bevallen van een prachtige drieling! Mijn advies voor jullie. LAAT TUSSENDOOR CONTROLEREN HOE GROOT JE EITJES ZIJN!! Mijn arts heeft de 'fout' gemaakt om dat niet te doen waardoor ik een 4 dubbele eisprong had. 'gelukkig' waren er maar 3 daarvan bevrucht. Na de shock waren er natuurlijk heel blij dat dit ons gegeven is. Gelukkig heeft mijn lichaam het getrokken, maar ondanks dat ik dol gelukkig ben met mijn kindjes had ik het liever anders gewild ipv een zwangerschap vol zorgen en zware risico's! 

Hallo allemaal! Ik heb ook PCOS. In 2016 begonnen met Clomid 50mg. Toen na 5 maanden ben ik zwanger geraakt en in november 2017 bevallen van een dochter. We zijn sinds vorig jaar weer begonnen met de clomid. Eerst weer 50mg maar nu gebeurde er niks. 2e maand 100mg maar weer niks. Eitjes zijn niet groter geworden dan 12mm. Nu wachten op de volgende cyclus en dan beginnen met 150mg. Dus heel spannend en hopelijk gaan de eitjes nu wel groeien! Best vreemd dat bij mijn eerste zwangerschap 50mg voldoende was en nu al beginnen aan de 150mg. 

Terug
Bovenaan