Eisprong na Clomid

@bloempje: dit weekend eisprong, 25e mag ik dus gaan testen ;-) 
jij mag denk ik weer een aantal dagen eerder testen, nou weer met goede gespannen moed de wachtweken in haha 

@xxlara Ja dat vermoeden heb ik dus ook. Het LH streepje was nog donkerder dan de teststreep. Ik heb trouwens geen idee wanneer ik uitslag krijg van bloedprikken, zal ik de 21e wel te horen krijgen. Ik heb op cd 12 getest toen hij positief leek.
We gaan het zien ?

Dag allemaal, ik zou het fijn vinden om zo nu en dan even mee te kletsen. Hier in mijn omgeving niemand die in hetzelfde schuitje zit en ook niet veel mensen om te kunnen praten over dit hele traject. Jullie hebben toevallig geen app groep of Facebook account?
Ik ben Melanie, 24 jaar en ben samen met mijn vrouw het traject in gegaan. Wij hebben een donor maar ben altijd onregelmatig ongesteld geweest (3x per jaar). In oktober is er pcos vastgesteld. Afgesproken dat ik 10 kilo zou afvallen en dan mocht starten met Clomid. Zo gezegd, zo gedaan. 31 december mochten we starten.
Dinsdag een echo gehad, maar was niets te zien. Voor de zekerheid gister nog een echo, en daar waren er 2 aan het groeien. Zaten nu op 13 en 16mm. Maandag weer terug om te monitoren.
Ik vind het allemaal super spannend! 

@'mell welkom! Een naamgenoot dus ?
Ik ken je behoefte om er over te praten, de mensen die dichter bij mij staan weten het wel maar verder praat ik inhoudelijk niet heel veel over.  Volgens mij is er idd geen app of fb groep. 
Heb jij ook ooit anticonceptie gebruikt? 3 keer per jaar is inderdaad wel weinig. Heb jij ook provera gebruikt om een bloeding op te wekken of kwam ds cyclus op gang na het afvallen? Want dat hoor je ook nog wel eens. Fijn dat je in ieder geval mocht beginnen met clomid. Bij mij worden de eitjes niet gechecked maar word er alleen progesteron geprikt op dag 21. Fijn dat jij dit wel hebt! Afwachten dus maandag.

Ik heb inderdaad anticonceptie gebruikt. Ben op mijn 14e ongesteld geworden. Tussendoor ooit 2 jaar gestopt maar geen menstruatie. Nu dus weer hetzelfde verhaal. In september begonnen met primolut, kreeg een bloeding maar daarna helaas niets meer, vandaar de doorverwijzing naar de gynaecoloog. Toevallig in December wel weer een bloeding gehad waardoor we meteen konden beginnen met Clomid, denk alleen niet dat dit komt door het afvallen. Heb ooit 20 kg minder gewogen dan dat ik nu weeg en ook toen had ik geen regelmatige cyclus.
Vind je het geen eng idee dat je eitjes niet gecheckt worden? Bij ons ligt het misschien anders omdat er een donor in het spel is, dus wij kunnen niet 3 dagen 'klussen'. Wij moeten echt weten wanneer ze springen zodat we kunnen afspreken, haha.

Ik heb inderdaad anticonceptie gebruikt. Ben op mijn 14e ongesteld geworden. Tussendoor ooit 2 jaar gestopt maar geen menstruatie. Nu dus weer hetzelfde verhaal. In september begonnen met primolut, kreeg een bloeding maar daarna helaas niets meer, vandaar de doorverwijzing naar de gynaecoloog. Toevallig in December wel weer een bloeding gehad waardoor we meteen konden beginnen met Clomid, denk alleen niet dat dit komt door het afvallen. Heb ooit 20 kg minder gewogen dan dat ik nu weeg en ook toen had ik geen regelmatige cyclus.
Vind je het geen eng idee dat je eitjes niet gecheckt worden? Bij ons ligt het misschien anders omdat er een donor in het spel is, dus wij kunnen niet 3 dagen 'klussen'. Wij moeten echt weten wanneer ze springen zodat we kunnen afspreken, haha.

@'mell Oké, achteraf dus allemaal al tekenen van PCOS lijkt het. Maar misschien dat het afvallen net even dat kleine zetje heeft gegeven, dat hoor je wel vaker. 
Ja heb er inderdaad geen fijn gevoel bij. De volgende ronde (als blijkt dat deze ronde niet heeft gewerkt) dan ga ik ook zeker naar een ander ziekenhuis waar ze wel gewoon echo's doen. Toch wel fijn om te weten waar je aan toe bent vind ik.

Ja snap dat je graag zou willen dat ze het monitoren. 
Ik ben vanmorgen weer bij de gynaecoloog geweest. Hij zat op een mooie 22 mm. Heb een injectie pregnyl gekregen en zullen vanmiddag naar Groningen reizen voor onze donor. Vanavond en morgen hebben we dan de inseminatie. 
Niet verwacht dat we zo snel al konden proberen. Maar nu super zenuwachtig! 

Terug
Bovenaan