Eisprong na Clomid

Dank jullie wel!
Ik heb geen idee welke cyclusdag. Ik ben nog niet helemaal bekend met de termen, haha. 31 december de eerste clomid ingenomen. 

Hoi dames, 
Ik ben weer aan de clomid icm metformine. Vrijdag waren er 2 eitjes, 14 en 15mm. Vandaag waren ze 16 en 23mm. Ik heb voor 't eerst ovitrelle gespoten. Ben zo erg benieuwd of dit eindelijk onze ronde is.. 

Hallo dames,
Sorry dat ik momenteel wat weinig reageer. We zijn aan het verhuizen, wat bijna al onze tijd kost (maar ook fijne afleiding!). Maar ik lees elke dag mee en ben super blij met deze groep.
@mell: dat is spannend!!! En dan kun je over 14 dagen testen?
@jaquelin: ik heb ook clomid met ovitrelle. Succes met het wachten nu :) Die ovitrelle is echt een uitkomst vind ik. Dan weet je wanneer je eisprong hebt en zit je niet onnodig te wachten terwijl je eitje maar doorgroeit. Ik heb overigens vandaag (9 dagen na ovitrelle, 7 dagen na eisprong) een zwangerschapstest gedaan en deze was negatief. Dus de ovitrelle is uit mijn lichaam. Als ik dus later deze week nog eens test en hij is negatief, is ie ook ECHT negatief. Of zeg ik hiermee iets wat niet klopt, weet iemand dat?
@JPBZ jij zit dus ook te wachten. Duurt zo lang he. Ik tel echt de dagen af ;-)
@Lara hoe is het met jou?
liefs aan jullie allemaal

Terug
Bovenaan