Eisprong na Clomid

@bloempje wat fijn voor je dat je nu wat afleiding hebt door de verhuizing. Maar ik vraag me echt af wat ovitrelle is en wanneer dat dan gebruikt word? Met mij gaat het prima, lief dat je het vraagt. Ik maan het nog even om de dag gezellig en volgende week heb ik duidelijkheid of de medicatie aanslaat. 

@bloempje sorry weet het alweer. Ik heb even op internet gelezen. Als je test nu negatief is en de volgende x weer denk ik dat de test ook echt negatief. Alleen denk ik dat je niet te vroeg moet testen, ik las als 

Na toediening van je injectie zal je een paar dagen later een positieve zwangerschapstest in handen hebben, als je die besluit te doen. Je hebt namelijk HcG, ofwel het zwangerschapshormoon in je lichaam geïnjecteerd. Je kan pas echt vaststellen of je zwanger bent, als je overtijd bent, of wanneer je na een Luteale Fase van 14 dagen test.

[quote quote=10283279]@jacquelin wat spannend. In de hoeveelste ronde zit je nu?[/quote]

Ik heb hiervoor 4 rondes clomid gehad, 50mg, 100mg 100mg en 150mg. Deze waren niet succesvol en we hadden 't eigenlijk al over Leo of gonal f. Maar ik heb in de tussentijd ook metformine gekregen. 

Dus dit is de 5e ronde, 150mg met metformine.. 

[quote quote=10283399]Hallo dames, Sorry dat ik momenteel wat weinig reageer. We zijn aan het verhuizen, wat bijna al onze tijd kost (maar ook fijne afleiding!). Maar ik lees elke dag mee en ben super blij met deze groep. @mell: dat is spannend!!! En dan kun je over 14 dagen testen? @jaquelin: ik heb ook clomid met ovitrelle. Succes met het wachten nu Die ovitrelle is echt een uitkomst vind ik. Dan weet je wanneer je eisprong hebt en zit je niet onnodig te wachten terwijl je eitje maar doorgroeit. Ik heb overigens vandaag (9 dagen na ovitrelle, 7 dagen na eisprong) een zwangerschapstest gedaan en deze was negatief. Dus de ovitrelle is uit mijn lichaam. Als ik dus later deze week nog eens test en hij is negatief, is ie ook ECHT negatief. Of zeg ik hiermee iets wat niet klopt, weet iemand dat? @JPBZ jij zit dus ook te wachten. Duurt zo lang he. Ik tel echt de dagen af @Lara hoe is het met jou? liefs aan jullie allemaal[/quote]
Klopt helemaal. Fingers crossed

@Jacquelin spannend! Nog niet eerder gehoord van Ovitrelle maar hopen dat deze ronde lukt en dat de andere opties jou bespaard blijven. 
@Bloempje kan me voorstellen dat afleiding ook wel even lekker is. Ik reageer ook niet elke keer super snel ofzo maar dat is natuurlijk ook geen probleem. Ook spannend verder!
@xxlara jij hebt dan volgende week dan duidelijkheid in de zin van progesteron prikken toch? Ik heb overmorgen progesteron prikken (en ga dan naar die speciale diëtiste).
Vind het wel spannend merk ik nu het dichterbij komt. Hopen dat ik ook echt een eisprong heb gehad!
?

@lara: ovitrelle zorgt voor een eisprong. Dus ik laat mijn eitjes eerst groeien met clomid, en op dag 15 een spuit ovitrelle zodat ik een eisprong heb. Als ik geen ovitrelle zou gebruiken, heb ik ook wel een eisprong, maar pas op dag 21/22. Dat duurt dus erg lang, en daarnaast zijn mijn eitjes dan enorm groot (35 mm ofzo) en dat doet nogal pijn. 
Als je op dag 15 een spuit ovitrelle hebt, heb je op dag 16/17 eisprong. Maar ovitrelle bestaat oa uit HCG, dus vandaar dat je na ovitrelle en paar dagen een positieve zwangerschapstest hebt. 
Snapje? Lief dat je zo belangstellend bent. Sowieso fijn dat we hier over alles kunnen praten. Wij vieren hier al feest als iemand een eitje van een paar millimeter heeft, haha! Voor een ander is dat misschien normaal, maar in ons geval is dat al een hele winst. Leuk dat we elkaar zo steunen. 
@mlln: ik hoop heel erg dat je een eisprong hebt gehad en dat je lichaam nu hard aan het werk is om er een mooie baby van te maken!!
Voor mezelf hoop ik dat ik volgende week dinsdag/woensdag NIET ongesteld wordt ;-)

@Bloempje dat hoop ik ook heel erg voor je! Voel je iets? ik mag volgende week zaterdag testen en heb dezelfde hoop ;-) ;-)
Ik voel dit keer helemaal niets. Vorige ronde meteen na de Pregnyl injectie al zere opgezwollen borsten en krampjes, dit keer helemaal niets. Dat ik haast twijfel of de injectie goed is gegaan.. wat eigenlijk niet fout kan zijn. Maar juist daarom vind ik het wel jammer dat er deze rond niet op progesteron wordt geprikt, dan wist ik zeker dat er een eisprong is geweest.
nu maar gewoon keihard hopen en duimen! :)
Succes allemaal dames!! 

@mlln  spannend!! Hopelijk is je progesteronwaarde hoog en heb je een eisprong gehad. Ik weet dat volgende week donderdag inderdaad of ik een eisprong heb gehad door bloed prikken en of me progesteronwaarde dan hoog genoeg is.
@bloempje. Duidelijk? Ja wij vieren inderdaad feest terwijl het voor andere normaal is. Wel ontzettend fijn zo'n groep waar je alles kan bespreken. Hopelijk heb jij een positieve test en ik een positieve uitslag van het bloed prikken! Echt spannend!
@JPBZ Voor jou hoop ik ook op een positieve test volgende week zaterdag!
Tot die tijd zitten we allemaal op het wachtbankje. Ik hoop zo dat er snel positief nieuws is. Soms heb ik weleens dagen waarop ik echt denk, als ik het ooit maar gaat lukken en hoelang moet dit hele traject nog duren....

Terug
Bovenaan