@lara: ovitrelle zorgt voor een eisprong. Dus ik laat mijn eitjes eerst groeien met clomid, en op dag 15 een spuit ovitrelle zodat ik een eisprong heb. Als ik geen ovitrelle zou gebruiken, heb ik ook wel een eisprong, maar pas op dag 21/22. Dat duurt dus erg lang, en daarnaast zijn mijn eitjes dan enorm groot (35 mm ofzo) en dat doet nogal pijn.
Als je op dag 15 een spuit ovitrelle hebt, heb je op dag 16/17 eisprong. Maar ovitrelle bestaat oa uit HCG, dus vandaar dat je na ovitrelle en paar dagen een positieve zwangerschapstest hebt.
Snapje? Lief dat je zo belangstellend bent. Sowieso fijn dat we hier over alles kunnen praten. Wij vieren hier al feest als iemand een eitje van een paar millimeter heeft, haha! Voor een ander is dat misschien normaal, maar in ons geval is dat al een hele winst. Leuk dat we elkaar zo steunen.
@mlln: ik hoop heel erg dat je een eisprong hebt gehad en dat je lichaam nu hard aan het werk is om er een mooie baby van te maken!!
Voor mezelf hoop ik dat ik volgende week dinsdag/woensdag NIET ongesteld wordt ;-)