Eisprong na Clomid

Helaas, vandaag ongesteld geworden. Ik mocht pas weer voor echo's als mijn cyclus 33 dagen of langer was en hij is nu 30 dagen. Vorige keren 31 en 33. Wel een stabiele cyclus nu, dat ken ik helemaal niet. Aan de ene kant ben ik geneigd om te zeggen dat ik dag 33 pas geworden ben, zodat ik toch voor een echo kan. Aan de andere kant heb ik zoiets van.. cyclus is best stabiel, dus laat ik het nog even volhouden
@chacha, whaha dan heb je idd wel heftige reactie met je hormonen. Gelukkig kan hij er om grappen! Is er nog wat gekomen uit de controle echo?
@Kirsten, en wat heeft de gynaecoloog gezegd? Inmiddels al ongesteld geworden?
@Lara, daar begint ook regelmaat in te komem, wat goed!

@Kim: Balen zeg! Maar wel een mooie cyclus van 30 dagen! 

Ik ben nog steeds niet ongesteld geworden. Het is nu cyclusdag 36, maar ook nog steeds een spierwitte test. De clomid heeft dus niks gedaan helaas.. Geen eisprong gehad. Vandaag ben ik terug gebeld door de gynaecoloog. Ik moet weer 10 dagen duphaston en daarna 100 mg clomid. Helaas weer zonder echo's en zonder bloedprikken op progesteron. 

Ik hoop echt dat de 100 mg wel aanslaat! Ik ga het wel weer met ovulatie testen in de gaten houden. 

Balen zeg! Wel heftig dat je 100mg mag zonder echo's. Ben benieuwd of je je anders gaat voelen dan de eerste ronde. Wel fijn dat je door kan gaan.
Zolang mijn cyclus stabiel is doet 50mg schijnbaar toch zijn werk. Ik heb al 4 maanden geen alcohol op, maar nu dacht ik echt.. fuck itxd haha Dus zit lekker in de zon met een wijntje! 

Kim, ja hij kan er gelukkig mee lachen! Het is natuurlijk wel voor een goed doel.
Mijn controle echo was super! Cd12 en een ei van 20x25mm, dus vandaag of morgen springt die. Bms was 16mm, volgens de gyne volgens het boekje en optimaal voor innesteling ?. Dus nu gezellig maken en binnen 2 weken testen ?. 

Balen Kirsten, hopelijk doet de 100mg wel z'n werk!

@Kim: Heerlijk toch! Je moet af en toe ook een beetje kunnen genieten hoor. Dit traject is al heftig en ingrijpend genoeg!
@Chacha: Wauw wat goed! En dat al op dag 12! Duimen voor over 2 weekjes!
Zelf zit ik op dag 3 van de duphaston. Zal nog wel even duren voordat ik ongesteld word. Merk echt dat ik er niet echt vertrouwen in heb... Ik kan mij gewoon niet voorstellen dat als 50 mg niks doet, 100 mg ineens voor een eisprong zal zorgen. Lees dat ook heel veel online helaas. En dan weer de zoveelste in mijn omgeving die zwanger is van haar 3e... Pff best even lastig soms!

Hoi lieve dames, 
Hier even een positief bericht voor de vrouwen die bezig zijn/willen met voeding en leefstijl aanpakken, Geef niet op!! Het is het dubbel en dwars waard. ??
Ik ben vandaag eindelijk voor het eerst naar het nieuwe ziekenhuis geweest voor een check en voortzetting van de Clomid. (Teminste dat was het plan) Voor de dames die mij niet kennen, hieronder even kort mijn verhaal: 
Vanaf Januari ben ik naar een orthomoleculair therapeut geweest vanwege extreme klachten waaronder stemmingswisselingen en puistjes. Ik heb kort daarna mijn voeding en leefstijl compleet omgegooid in de hoop dat het ten goede zou komen in combi met de behandeling van Clomid die toen net was opgestart.

Terug
Bovenaan