Eisprong na Clomid

Lara, ik zit nu op cyclusdag 28. Ik heb op dag 26 getest en die was dus helemaal wit. Ik had waarschijnlijk op dag 13 een eisprong.. Ik heb ovulatietesten van sensitest gebruikt. Misschien had ik toch idd een te lage dosering. Ben benieuwd hoe jouw nieuwe cyclus zal zijn na de HSG!
Chacha: Snap ik! Wel goed een natuurlijke cyclus van 38! Met clomid kan het alleen maar nog beter worden! Ik duim voor je!
Kim: Misschien begint je lichaam resistent te worden voor de 50 mg nu bij de 3e cyclus. Mag jij hierna naar 100 mg als er geen eisprong komt?

@chacha en @kirsten zo'n hsg doen ze na je menstruatie en voor je volgende eisprong. Ik zit momenteel op cyclusdag 11. Omdat ik natuurlijk al sinds september aan de Letrozol zit mag ik nu overstappen op hormooninjecties. Vorige maand had ik met de hoogste dosis Letrozol een mooie cyclus van 28 dagen. Ik wacht deze cyclus af en maak dan een besluit. Als ik weer een mooie cyclus heb probeer ik het nog een ronde of 2-3 met Letrozol maar mocht het weer tegen de 35 dagen zitten net als de een na laatste ronde dan stap ik direct over op hormooninjecties. Dat is ook de reden dat ik een hsg onderzoek heb gehad, dat doen ze naar 6 goede eisprongen met Clomid of Letrozol. Ik verwacht na een hsg niet ineens wereld wonderen.  En Kirsten wacht het nog een paar dagen af, je cyclus mag uiterlijk 35 dagen duren. Athans dat is bij mij wel zo voor ze overstapte op een hogere dosering

Hoi Dames, 
Ik probeerde net een bericht te plaatsen en drukte op verzenden maar hij is nu helemaal weg.. hebben jullie dat ook wel eens?
Zal binnenkort alles wel opnieuw typen.

Hoi meiden, 
Heb weer even bijgelezen
@chacha super vervelend dat je menstruatie is doorgezet!! :(
Wel heel fijn dat je een cyclus van 28 dagen had en nu hopen met de volgende ronde!

@Kim ik zit ook in ronde 3 van clomid 50 en bij mij ook geen een ovulatietest positief.. had het ziekenhuis gebeld en die geven aan dat het kan zijn dat ze niet altijd werken i.c.m. clomid. maar daarvoor werkte ze wel dus ik geloof het niet helemaal.. ik sta nu op een lijst en de arts moet mij bellen voordat we weer verder gaan.. ik vroeg hoelang weken maanden? konden ze niet zeggen.. echt zo frustrerend en dan ben ik weer extra verdrietig en denk ik waarom heb ik gebeld.. heb ook het gevoel dat sommige wel snel geholpen worden. In welke ziekenhuizen zitten jullie? 

@Lara fijn dat je het achter de rug hebt!! heel fijn dat alles goed was want dat verzacht de pijn toch iets.. wat gaan ze nu bespreken bij jouw volgende belafspraak?

@gebruiker dan word het onderzoek besproken, moet altijd nog officieel door je eigen gynaecoloog gedaan worden. Ook mag ik dan aangeven of ik door wil met Letrozol of hormooninjecties?
Waarom mag jij eigenlijk niet doorgaan met Clomid? Moet je verhoging hebben? 

Hoop dat je snel verder kan Lara!
pfieuw, 2e dag clomid en ik heb al opvliegers alsof ik in de menopauze zit en mijn humeur slaat ook op hol ?. Arme vent, hij kan niks goed doen. 

Terug
Bovenaan