Eisprong na Clomid

Ja ik moet verhoging hebben.. 2x heeft 50 mg niet gewerkt, alleen de 1e keer dus moet naar de 100 maar helaas mag ik nog niet komen.. 

haha Chacha herkenbaar!!

Hoi dames, oké poging 2!
Lees zeker met jullie mee maar zit ook op een besloten fb pagina dus reageer de laatste tijd wel wat minder. 
@chacha wat balen zeg dat het uiteindelijk zo is gelopen.. Hoop dat je weer goede moed hebt gevonden om weer door te gaan! Wel fijn dat je een keurige cyclus hebt gehad van je zelf. Hoop dat veel goeds voorspeld voor de volgende ronde. 
@xxlara Wat goed zeg dat je een hsg hebt gedaan! Bij mij willen ze dit misschien ook doen als mijn eerste 6 rondes clomid er op zitten.. Zie er zelf alleen zó tegenop. Lijkt me ook heel erg pijnlijk en heb een gekantelde baarmoeder wat zo'n onderzoek ook niet heel erg makkelijk maakt wat ik heb gehoord. Fijn dat jij dit er nu op hebt zitten! Ben benieuwd wat de vervolg stappen gaan worden.
@Kirsten Hoop voor je dat je snel duidelijkheid hebt, erg lastig inderdaad die onzekerheid. Inderdaad nog even afwachten en binnenkort nog een keer testen, wie weet!
@Kim ik ben benieuwd. Hoop dat je nog contact kan krijgen met het zkh zodat je duidelijkheid hebt.
@gebruiken balen dat je daardoor niet verder kan.. 
Hier is in tussentijd ook veel gebeurd. Heb eindelijk een telefonische intake gehad met het andere ziekenhuis dus zit daar nu officieel in behandeling. Helaas zijn ze hier nog niet opgestart en ze willen me gaan volgen met ovulatie inductie dus ik mag eerst helaas nog niet starten met clomid. Dit kan ook nog wel een aantal maanden gaan duren. Wel fijn dat ze me straks willen gaan volgen want dat was uiteindelijk de reden van mijn overstap! Toch heb ik heel goede hoop zonder de clomid want heb de vorige ronde zonder clomid toch een eisprong gekregen aan de hand van mijn temperaturen en ovulatie testen, en een keurige cyclus van 27 dagen. Ik denk dat de voeding en leefstijl aanpassingen dus echt zijn vruchten afwerpen nu!
Volgens de gyn die ik aan de tel had kon ik mijn laatste menstruatie eigenlijk niet als menstruatie rekenen omdat mijn bloedverlies iets minder was en meer bruinig van kleur. (Sorry voor de details) Maar aan de hand van mijn temperatuur en ovulatietesten en de buikpijn op de 1e dag van bloeding reken ik het zelf wel als een nieuwe cyclus. Zit momenteel op cd 6. Ben benieuwd hoe mijn lichaam het de komende tijd zelf gaat oppakken!

@ gebruiker, heel frustrerend idd. We wachten al zolang en door dit hele gebeuren... Je weet nu in ieder geval dat je op de wachtlijst staat. Ik heb vanmiddag gebeld om te vragen of het zin had om progesteron te testen. Dat hoefde niet... Als deze cyclus 33 dagen of langer duurt, mag ik weer een echo. Zit nu op CD 24, dus zou tot volgende week vrijdag moeten wegblijven? @chacha, haha ja ben je zo'n draak nu! Kan hij her wel een beetje hebben?

Mlln, jazeker! Als het zo vroeg misgaat, wilt dat alleen maar zeggen dat het echt geen kans had. Heb ik meer vrede mee dan wat ik vorig jaar heb meegemaakt! Sta er deze maand iets relaxter in, omdat ik terug echo's krijg en dus geen ovulatietesten hoef te doen. Had idd wel een cyclus van mezelf, maar wel lange hoor, zat op 38 dagen. Vandaar dat ik terug clomid mag nemen.
Wel goed dat je zo'n korte cyclus hebt he! Hopelijk kan het gewoon zo en heb je het ziekenhuis helemaal niet meer nodig!
Kim, oh ja, echt verschrikkelijk. Zelfs ruzie gemaakt over wie z'n muziek op mocht tijdens het douchen ?. Hij kan het gelukkig wel hebben, lieve vent hoor! Dan zegt ie gewoon 'wauw, die hormonen heb ik gemist' en dan weet ik dat ik weer erover ga ?. Het hoort erbij zeker?
ik heb echt al veel gerommel en steken, lijkt op ovulatiepijn. Zit nu op cd7, we maken het in elk geval vaak genoeg gezellig en dan zien we wel! Donderdag controle echo, hopelijk nog iets te zien!

Hey allemaal!
@Gebruiker: Wat fijn dat je met 100 mg mag gaan beginnen! Ik heb mijn telefoontje morgen en verwacht dan ook met 100 mg te gaan beginnen. Zo spannend! 

@Kim: Nog een paar daagjes in spanning voor jou! Voel je al iets geks? Wil je al eerder gaan testen of wacht je sowieso tot vrijdag?
@Chacha: Zo herkenbaar die hormonen haha! Wat vroeg om al ovulatiepijn te voelen op cyclusdag 7. Inderdaad gezellig maken de komende week of weken. Doe je ook ovulatietesten?
@Mlln: Ik had ook veel moeite met iets posten, maar nu lijkt het allemaal weer te werken. Wat goed dat jouw harde werken en de gezonde levensstijl zorgen voor een korte natuurlijke cyclus! Super positief toch! Hopelijk kunnen ze je in het ziekenhuis ook gauw verder helpen, of nog beter: is het tegen die tijd al niet meer nodig! 

Ik heb zelf 2 dagen na NOD nog een keer getest voor de zekerheid, omdat ik toch wel wat kwaaltjes herkende en nog steeds niet ongesteld was geworden. Helaas een hele witte test. Ga er nu vanuit dat de clomid gewoon niks heeft gedaan. Morgen is cyclusdag 35 en mag ik terug bellen naar de gynaecoloog om met 100 mg te gaan beginnen. Ik merk dat ik er steeds minder vertrouwen in heb. Je leest toch veel vrouwen die of al zwanger raken met 50 mg of waar de clomid in geen enkele dosering aanslaat. Ben heel bang dat ik tot de 2e groep behoor... We wachten het af! 

Succes weer allemaal! 

@gebruiker wat fijn dat jij ook weer mag starten! 
@mlln na 6 rondes of eigenlijk gezegd na 6 eisprongen met medicatie doen ze inderdaad een hsg onderzoek. Het is gelukkig maar een heel kort onderzoek, dat scheelt wel weer. Mijn vervolgstap is doorgaan met Letrozol of hormooninjecties. Wat goed dat je zo'n mooie cyclus hebt zeg, je gezonde leeftijd werkt dus wel! 

@kim spannend voor jou! 

@chacha Dat is al vroeg gerommel, hopelijk indd donderdag nog iets te zien. Gebruik je ook ovulatietesten erbij? 

@kimster het is niet zo dat als de laagste dosering niet aan slaat Clomid helemaal niet voor jou gaat werken hoor. Ik zou je "proberen" vooral nog niet teveel zorgen te maken. Maar ik begrijp je gevoel volkomen, dit had ik exact zo.
Ik had dan gister toch weer een mega positieve ovulatietest op CD16, vorige maand had ik een positieve ovulatietest op CD15. Op de een of andere manier begint er nu toch regelmaat in te komen. Als dit zo aan blijft houden wil ik toch nog wel een paar rondes letrozol blijven slikken voor ik overstap op hormooninjecties. 

Kirsten x Lara, deze maand geen ovulatietesten! Dat geeft voor mij meer stress dan dat het helpt en ik ben er tot op heden nog niet mee zwanger geraakt. Dus nu enkel met echo bij de gyn!
Lara, fijn dat je toch een regelmatige cyclus hebt er de Letrozol he! 
Kirsten, er is nog niets verloren, je kan nog altijd verhogen en dan kan het wel aanslaan! Maar ik snap dat niet fijn is voor. In maart heeft de 50mg bij mij ook niets meer gedaan, dus hopelijk deze maand meer succes!

Terug
Bovenaan