Ellendige lange cyclus na stoppen pil

Dat is ook heel lastig!  Mijn vriend zegt dan ook steeds geef het gewoon de tijd. Maarja wij weten hoe het voelt, iedere dag die voorbij gaat wanneer er niks gebeurt is er een te veel.
Ik heb gelukkig wel een vriendin die het weet dus met haar praat ik er veel over. Dit forum vind ik ook super fijn! We zijn niet alleen :)
 
Ik ben ook gestopt vanaf november. Eerste keer pas na 49 dagen menstruatie, nu zit ik op dag 26 en heb ik een aantal dagen geleden mijn eisprong gevoeld want die heb ik nu voor de 2e keer en de eerste keer werd ik na die pijn 2 weken later ongesteld, verwacht ik nu dus ook weer te hebben dan ben ik zeker dat dat de eisprong weet is geweest.
 
Hallo allemaal,

Ik heb hetzelfde sinds juni gestopt met de pil. Week erna meteen onttrekkingsbloeding (wel heel licht), na 13 dagen weer een bloeding, dus dacht 1e menstruatie. Daarna liet heb op zich wachten. 90 dagen cyclus maar liefst dat was in september, toen weer 73 dagen cyclus ertussen dat was 4 december en ondertussen zit ik op dag 43 van de cyclus en nog geen menstruatie of zwangerschap te bekennen.

Ben wel al bij de huisarts geweest en die heeft bloedonderzoek gedaan, dat was allemaal in orde, toen doorverwijzing naar gynaecoloog en heb mogelijk pcos. Nu wachten tot 17 maart om te kijken hoelang mijn cyclussen blijven en dan waarschijnlijk een traject met hormonen in. Dus kan lang duren en wachten duurt lang als de wens er eenmaal is


Grt Jennifer
 
Ahh wat een onzekerheid he allemaal.. zo lastig!
Ik ben inmiddels voor de 2e keer ongesteld geworden na 70 dagen. Eindelijk! Nu hopen dat het de volgende maand weer eerder is dan dat, of een positieve test natuurlijk haha
 
En inderdaad.. als je eenmaal die wens hebt dan is wachten echt zo lang he ☹
 
Ik was gestopt met de pil na een doorbraakbloeding in juni. Werd daarna na 66 dagen ongesteld. Toen 58  toen 40  toen 33 en toen 28 en toen zwanger. 
 
Hebben jullie ook dat je iedere keer als je naar de wc gaat denkt: zou het nu dan zo zijn? Ik ga ondertussen al bijna een hele week op die manier naar de wc.

Ik heb overigens ook super veel kwaaltjes steeds! Dan weer een beetje hoofdpijn, dan weer een beetje buikpijn, dan weer super misselijk, duizelig of moe..... Nu heb ik ook long-covid, dus waar de klachten nu van zijn weet ik eigenlijk zelf niet meer. 

Ik denk dat ik nu afwacht wanneer ik ongesteld word (nu dag 33 en nog niks te bespeuren) en dan toch even contact met mijn dokter zoek. 

 
Ik ben in juni gestopt met de pil, toen in juli gewoon ongesteld geworden en daarna pas in oktober!! 3 maanden dus.. Vanaf toen is het wat regelmatiger geworden.. Bij sommige vrouwen kan het gewoon echt even duren, don't worry en geef het even tijd!
 
Ohh dat had ik ook echt ja wekenlang iedere keer hopen om ongesteld te worden. Het lijkt wel alsof nu ik het vorige week probeerde 'los' te laten en steeds tegen mezelf probeerde te zeggen het komt wanneer het komt ik dus ineens zondag ongesteld werd.. zo gek!
 
Ik dacht inderdaad ook nog misschien moet ik even de huisarts bellen, heb wel eens gelezen dat ze in sommige gevallen medicatie voorschrijven om soort menstruatie op te wekken. Al weet ik niet of ik dat daadwerkelijk ook had gewild,, liefste natuurlijk dat je eigen lijf het zelf doet. Maar kan me voorstellen hoe frustrerend het is als het 3 maanden weg blijft.. ik vond 69 dagen al zo lang
 
Terug
Bovenaan