En nog maar een keer.... okt nov dec mamas 2003

Hoi hoi,
Ja heerlijk was het zondag he.
En ook heerlijk dat we gisteren een extra vrije dag hadden.
Helaas is het weer niet meer zo lekker dat we ook het badje weer buiten kunnen zetten.
Van mij mag de zomer echt komen hoor.
En Sandra, ik hoop dat met e zomer en voor jou ook een zonnigere periode aan zal breken en dat het met je moeder snel beter zal gaan.

Vivian, jij bent nou echt aan de laatste loodjes begonnen he? Laat ons het wel weten he, wanneer Akim er een broertje of zusje bij heeft.
Sam eet eigenlijk altijd zelf, maar meestal maar twee hapjes van een vork of lepel en de rest met haar handjes. Meestal als ze het niet zelf mag doen, dan eet ze ook niks. Zo wie zo gaat eten wat slacht de laatste tijd. Meestal heeft ze een ding wat ze lekker vind en de rest laat ze liggen. Zo hadden we dindag gekookte aardappel met wortel en vlees. Toen heeft ze alleen maar wortel gegeten en 1 hapje aardappel. Woensdag hadden we gebakken aardappels en weer wat worteltjes voor Sam. Toen heeft ze maar 1 worteltje gegeten en de rest aardappels. Raar he?!
We dwingen maar niks en gaan er vanuit dat ze zelf wel zorgt dat ze genioeg binnen krijgt. Op fruit is ze helemaal verzot en ook brood eet ze goed, dus vitamines krijgt ze toch wel binnen.

groetjes
 
Hoi meiden,

het duurde eventjes voordat ik door had dat jullie reactie op de 2e pagina terechtgekomen was. Pff lekker stoma.
Met de hond gaat alles prima, ze had 18 hechtingen, dus een behoorlijke jaap, woensdag jl zijn de hechtingen verwijderd. Alleen nu is ze schijnzwanger. Dit is een bekend verschijnselen na verwijderen van baarmoeder en eierstokken en zal met de weken wel weer verdwijnen. Ze heeft een geel piepend badeentje van kim als haar kind uitgezocht, en die is niet meer bij haar weg te slaan, ze wil alleen maar uit als ze haar kind mee mag nemen, we lachen ons rot, verder is ze erg lief, dus het is wel leuk om te zien.
Met mijn moeder gaat het een kleni stukkie beter, gelukkig. Verder weinig nieuws.
Patrick en ik hebben vandeweek 2 x een flinke ruzie gehad (reden? zijn ex en hun kind, pfff wat is dat toch moeilijk soms), we zijn er zelf toch ook wel van geschrokken, we kennen elkaar nu 4 jr en hebben eigenlijk nog nooit mot gehad, tot nu toe dus. Maar ja ik zit natuurlijk al langer met van allerlei zaken om me druk over te maken. Patrick is niet zo'n prater over zijn gevoelens en ikke wel, dus ja.
maar de boze bui is weer over, gisteren mijn best gedaan om er een gezellig avondje van te maken samen. Ik had overal kaarsjes aangestoken (is ie gek op) en had mijn hoge laarzen met lingerie aangetrokken, hem een sms-je gestuurd dat ik op m wachtte (toen ie de hond aan het uitlaten was!). had je zijn gezicht moeten zien.....

Kim gaat wel steeds wat meer met de pot mee eten, als is het maar pizza, patat, spinazie met ei en aardappel, daar ben ik al heel trots op, en verder maak ik me er niet druk meer om. Op het moment krijgt ze een beker verse sinasappelsap, dat vindt ze ook heerlijk, en rozijntjes is de nu weer dol op.

Hoeveel woordjes kennen jullie kleintjes nu? kim zegt echt alleen maar papa en mama en verder helemaal niets. T zal wel komen over een tijdje. Ze begrijpt trouwens wel alles wat we zeggen hoor, dat is het niet.

Nou meiden, vanmiddag gaan we even naar amsterdam, naar mijn ouders, mijn moeder had soep gemaakt! wat een mijlpaal voor haar en ons.

Oh ja vergeet ik nog helemaal te zeggen dat ik voor moederdag een heel mooi mobieltje heb gekregen van papa en kim, en mamma heeft heerlijk uitgeslapen tot 10 uur!!!!!!!!!!!!!!! wat een heerlijkheid.

liefs ik spreek jullie snel weer.

sandra
 
Hoi Meiden,

Eindelijk daar ben ik weer !
Oh wat een drama, het lukte me maar niet een maxprofiel aan te maken. De activatielink die ik kreeg werkte niet, nou ja frustratie alom. Ik kon dus wel jullie berichtjes lezen, maar niet reageren. Nu heb ik inmiddels een ander email adres. (zitten nu op de kabel) En nu is het binnen  5 minuten gepiept. Goh wat merk je dan dat je gehecht bent aan het schrijven met jullie, ik vond het vreselijk niet mee te kunnen praten. Ik moet eerlijk zeggen, op het laatst keek ik al niet meer omdat ik niet mee kon praten. Ik moet me dus nog inlezen van de laatste tijd. ik zal daarom eerst even een update geven van ons.
Alles gaat hier best lekker hoor. Wesley gaat nog steeds als een speer. Wat gaat die ontwikkeling toch snel zeg. Hij begint steeds meer te kletsen. Zegt al heel veel woordjes na. Tuin, Beer, Fiets, stoel, koe, mauw, bam (bank), en ga zo maar door. We zijn nu zijn naam aan het oefenen, maar dat vind hij toch wel erg moeilijk. Sinds een aantal weken kan hij ook opa en oma zeggen en dat horen we dan ook tot in den treure, dit tot groot plezier van de opa's en oma's, natuurlijk. Wesley is net behoorlijk verkouden geweest. Wat is dat toch altijd sneu. Hij is inmiddels een echt buitenventje, als hij niet in de tuin mag, is het foute boel. Nou ja dat valt momenteel niet mee met het weer natuurlijk. Met mij gaat het ook goed. Ik ben weer gestart met lijnen, het gaat niet snel, en vind het ook best wel moeilijk, maar we zetten door. Nou ja meiden ik zal snel weer schrijven en ook reageren naar jullie toe hoor, vind het fijn weer meet te kunnen kletsen. Vivian, hoe lang moet je nog ? Ben benieuwd wat het deze keer wordt hoor.
Nou ik zal eens even proberen een fototje in te voegen, lukt het niet dan is dat jammer. Jullie kunnen ook altijd kijken op onze site voor de laatste foto's natuurlijk. wesleyvdveen.mijnbabysite.nl

Groetjes Cindy
 
Hoi hoi,

Wat ben ik toch een sul zeg. Ik denken he een nieuw berichtje en telkens zag ik ook alleen de oude berichtjes!!! Maar we staan idd op een volgende pagina hahahahha!!!

Fijn dat het toch wat beter afgelopen is met je hond Sandra en ook fijn dat het wat beter gaat met je moeder, hopen dat dat zo zich verder ontwikkeld!!

En Cindy leuk dat we weer een svan j ehoren hihhihhi!!

Hier gaat alles goed, Akim is ene echte boef ana het worden hoor. De ene dag speelt hij fantastisch alleen en de andere dag bijv. als er visite is wil hij aandacht en aandacht en gata allemaal dingen doen die hij niet mag hihihi.

Met mij is ook alles oed, ik moet alleenw el erg rustig ana gana doen hoor. Gisteren zat   ik met Akim op het CB en ik zag alllemaal sterretjes, dat wa sdus niet echt goed. Ik heb 's middags lekker geslapen, wat ik elke middag doe, en het was weer goed gelukkig!!
Wij worden ook steeds nieuwsgieriger over wat het is en of het wel net zo gezond is als Akim. Akim vindt het   ook steeds leuker worden, elke dag wil hij met mijn buik kroelen en kusjes geven, echtzoooo lief. Du sik denk dat hij weleen ideetj eheeft nu over de baby. Ik hoop dat hij el zo lief blijft al sdat hij nu is!!!

Léon zei gisteren nog: ik vind het eigenlijk wel zielig voor Akim. Eerst krijgt hij alle aandacht en is het ONS MANNEKE  . En nu komt er eentje bij , blijft hij ons manneke!!!???? Ik denk het wel hoor, volgens mij gaat dat allemaal vanzelf!!

We zien wel hoe hij reageert en wij reageren. Ik vind het wel steeds spannender worden!!

De website van Akim is trouwens vernieuwd, je moet maar eens een kijkje gaan nemen: www.kapteintjes.nl.

Ik ga even op de site van Wesley kijken. Tot gauw weer he! En natuurlijk houd ik julli eop de hoogte!!!

Groetjes VIvian
 
hoi meiden,

vivian: wat een lekker ventje die akim zeg, ik heb hem eens even goed bekeken gisteren...... lekker jochie hoor.
als t goed is moet je in deze berichtjes ook foto's mee kunnen sturen, maar ik weet bij god niet hoe dat werkt hoor.
Ik kreeg net 2 vrijkaartjes voor het concert van as vrijdag in de arena van gordon, gerard joling en rene froger, van een vriendin aangeboden, die had ze gekregen maar vindt er niets aan. Nu ga ik lekker met mijn zus daar naartoe, eigenlijk wilde ik samen met patrick maar we konden op zo'n korte termijn geen oppas meer regelen dus toen bood hij me aan met mijn zus te gaan. Nou zeg! eindelijk weer eens iets leuks te melden.

ik zit op mijn werk dus ik ga er van tussen

gr sandra
 
Hoi meiden

Hoe gaat het met jullie ? Goh Sandra leuk zeg naar dat concert. Ja het is heerlijk even weg te zijn. Ik ben afgelopen zaterdag met mijn moeder naar urtecht geweest, winkelen en 's avonds naar mamma mia. Echt ontzettend lekker even helemaal weg. Mamma mia was erg leuk hoor. We hadden zo'n totaalticket waar ze mee adverteren momenteel. 1e klas trein retour. Nou ja dat is lekker natuurlijk. Helaas moesten we de eerste drie kwartier wel staan !!!!!
Nou ja het heeft onze dag niet verpest hoor, alleen zou ik Joop van den ende een boze brief moeten sturen, ach vaak heeft dit toch geen zin.
Vanmiddag ben ik even lekker naar de kapper geweest. knippen enkleuren, heerlijk. Wesley kon wel even naar mijn ouders. Ze gingen op een verjaardag, dus ging manneke gewoon mee. Ik wacht nu op ze, ik heb een pan macaroni klaar. Ach mijn ouders zijn vaak niet zo vroeg, dus ik denk ik kan nog wel even een berichtje schrijven. Volgende week donderdag moeten we weer naar het bureau, ben benieuwd wat ze te zeggen hebben over onze boef. Ik vind het toch altijd wel even weer leuk het meten en wegen. Nou meiden ik geloof dat ze er aan komen,
see you soon.

groetjes cindy
 
Hoi meiden,

nou het concert vrijdag was supergaaf zeg, wat een fantastisch stadion de arena zeg. En vooral omdat ik de kaartjes gratis had gekregen. We waren alleen 8 euro voor de parkeergarage kwijt, drankjes en snoep had ik zelf meegenomen. Nou goedkoop avondje uit. We zijn om 00.20 weggegaan, toen was het concert bijna afgelopen en hadden we het ook wel gezien. Ik moest nog naar utrecht, ik was om half 2 's nachts thuis, en de volgende dag was het mijn opsta beurt voor het weekend met kim, dus om 7 uur er weer uit. Zaterdagavond heb ik alleen maar geslapen, zoooo moe.
Kim krijgt weer tandjes, of kiesjes, ik weet het niet precies wat het dit keer gaat zijn. Ze heeft al 4 boven en ondertanden en haar achterste kiesjes alle 4. Maar nu kwijlt ze weer enorm en is constant op haar vingertjes aan het kauwen.
Ik zit nu trouwens op de bank met de laptop op schoot, die heeft mijn vriend in ruil voor 10 vakantiedagen die hij nog over had van verleden jaar, bij zijn baas besteld.

Nou verder eigenlijk niet zoveel te vertellen meiden, morgen nog lekker een daggie vrij.

Vivian: hoe is het met je meisje? je hebt al verlof is het niet?

groetjes sandra en kimmie
 

Hoi,

Lekker zeg zo'n avondje uit. Dat is bij ons al erg lang geleden!!! We hebben er eigenlijk niet zo'n behoefte aan. En als we iets gaan doen gaat Akim gewoon mee. Dat zal miscshien wel anders worden als we met z'n vieren zijn hihihi!!!


Verder gata het hier goed hoor, alleen de laatste loodjes he!!!! Nog 2 weekjes, ik hoop niet veel langer hoor!!

We komen net terug van het hapstappen hier in Tilburg. Het was erg gezellig! We zijn gaan eten met mijn ouders en Akim was erbij! Hij had al de hele middag gezeten in de kinderwagen en wij denken, dat wordt zo nog wat!! Maar hij deed het echt goed hoor! Heerlijk zo gaan uiteten met je kleine mannetje erbij. Echt gezellig!!

Ik ga nu even lekker relaxen met mijn andere manneke op de bank hihihih!

Tot gauw weer!!
Groetjes Vivian
 
Terug
Bovenaan