En nog maar een keer.... okt nov dec mamas 2003

Hoi allemaal,
Hier weer eens een berichtje van mij.
Cindy, wat leuk dat jij er ook weer bent, ik had je al gemist.
Wat een leuke websites hebben jullie allemaal. En wat zijn die kids een droppies!
Leuk om dat allemaal te kunnen bekijken zo.

Hier gaat alles prima.
Morgen ga ik de huur op zeggen voor dit huis, want we weten nu dat we net voor 1 augustus de sleutel van ons volgende huisje krijgen. Dan kunnen we nu alvast dit huis weer op orde gaan maken.
Sam krijgt straks een hele spiegelmuur in haar kamertje. Ze is helemaal verzot op spiegels, geeft zichzelf ook steeds kusjes in de spiegel, zo leuk! Verder willen we alles een beetje hetzelfe houden als hier, zodat ze niet al te veel hoeft te wennen.

Verder gaat alles zijn gangetje. Morgen bbq op mijn werk. De kids mogen met hun ouders komen en als zij weg zijn mogen wij met het team lekker gaan eten. Gezellig.

Nou, ik moet nog effe gaan strijken
doei
 
Hoi meiden,

appelsabje: wat fijn dat je nu weet wanneer je gaat verhuizen, kun je dingen gaan regelen he? wel druk natuurlijk met zo'n kleine dreumes erbij.

Wij hebben vandaag een weekje landal greenparks geboekt, eind juli. Mijn schoonvader heeft t min of meer kado gedaan want hij betaald, lief he? hij gaat zelf ook mee, hij is alleen en is niet zo'n ondernemend type. Ik heb er erg veel zin in. Patrick zijn dochter uit zijn eerste huwelijk gaat ook mee. Leuk voor haar want haar moeder maakt er werkelijk een potje van, die heeft verleden week de hele week geen tv gehad, omdat ze rekeningen niet betaald had. Het dreigde nog even dat ze afgesloten werd van gas en licht, truttebol..... Maar nu gaat chelsey (zo heet ze) dus lekker met ons een weekje mee.

Verleden jaar zijn we thuis gebleven maar ik vindt het nu wel erg lekker om een weekje er tussenuit te gaan, thuis blijf ik toch maar aan de poets zeg maar.

Vandaag hebben we te horen gekregen dat mijn moeder opgenomen wordt in een herstellingsoord. Over  2 weken al. Ze kan er max. 12 weken verblijven. Mijn vader gaat dan alleen op kim passen, ik vindt hem zo'n geweldige vent, die vader van mij!!!
Mijn moeder ziet het wel zitten om daar heen te gaan, ik hoop dat het haar goed doet. Ik zal haar ook wel missen natuurlijk, ze mag alleen op woensdagavond bezoek, het eerste weekend moet ze daar blijven en de weekenden daarna mag ze wel naar huis. Maar ja zij zal kim ook wel missen natuurlijk.

Vandaag weer heerlijk genoten van kim, alleen vanmiddag met de buurvrouw hopeloos op zoek geweest naar haar zoontje van 5, die was ineens verdwenen, maar uiteindelijk na 3 kwartier toch weer terecht, ohhh ze was zo wanhopig en ik kon het me zo goed voorstellen.

Vandeweek liep ik met kim buiten, ineens wees ze met haar vingertje op iets, en zei: poes!!!!! NAHHHHHHH ik was zo verbaasd zeg, ze zegt alleen maar papa en vooral mama. zo leuk.

praten jullie kleintjes al veel??

cindy: hoe is het eigenlijk met je vader, ik weet niet of je hier nog wel eens te vinden bent (kan de berichtjes nu ff niet teruglezen nu ik aan het typen ben). Ik hoop dat hij zich beter voelt intussen.....

nou meiden, dat was het wel weer even, morgen nog een half dagje werken en dan weekend.....

liefs sandra
 
Hoi meiden,

Sandra wat lief dat je naar mijn vader vraagt. Ik ben inderdaad heel lang niet hier geweest, ivm met internet verbinding, maar sinds kort ben ik er weer hoor.
Mijn vader gaat redelijk goed hoor. Hij heeft inmiddels 6 chemokuren achter de rug. Uit de scans blijkt dat het momenteel rustig is met de uitzaaiingen. Ze worden niet kleiner maar ze groeien ook niet dus dat is positief. Ze hebben net besloten dat ze nog drie kuren doen, en dan een rustpauze van 3 maanden inlassen. Hij is er gelukkig redelijk goed onder. Hij kan weer een beetje zijn gang gaan, alleen zijn conditie is enorm aangetast en dat vind hij wel moeilijk. Hij kon eerder alles met gemak en dat lukt nu niet meer zo makkelijk.
Nou ja voorlopig dus een beetje rustig en stabiel. Feit blijft dat hij niet weer beter wordt en dat blijft een raar gevoel in je achterhoofd. Nou ja we genieten zoveel mogelijk van alles met elkaar, ik ben er ook heel vaak met wesley, want dat vind hij echt geweldig.
Wesley is ook helemaal gek met zijn opa en oma dus dat komt wel goed uit.
Afgelopen donderdag zijn we naar het bureau geweest.
Hij is nu:   13,9 kilo   en 90,5 cm.
Wat een binkie al he ?
Ze waren erg over hem te spreken. Hij kon ook al zoveel woordjes vonden ze. Tja dat is ook zo, hij kletst al ontzettend veel hoor.
Vanmiddag zijn we lekker naar de stad geweest, het was hier koopzondag. Erg gezellig met dat mooie weer. Lekker op het terras. Wesley vind het ook helemaal geweldig naar de stad gaan, dan is hij heel gezellig hoor.
Sandra wat een gedoe zeg met je moeder, dat zal je zeker niet in de koude kleren gaan zitten. Wat goed zeg dat ze zich laat opnemen, dat is nogal wat. Ook voor je vader, ineens zijn vrouw ergens anders. Nou veel sterkte ermee, ik hoop dat het snel beter met je moeder gaat.

Hoi appelsapje, ja leuk he dat ik er weer ben, ik heb het ook echt gemist hoor. Wat fijn dat jullie nu meer weten over de verhuisdatum. Ook wel weer leuk om weer nieuwe dingen te gaan doen voor die kleine meid. Leuk idee een spiegelwand.
Wesley is ineens helemaal in de ban van dansen/muziek. Als hij een leuk deuntje hoort is hij helemaal dol.
Wie ging er ook alweer naar toppers, was jij dat sandra ? Ikheb het op tv gezien maar ik had er wel bij willen zijn hoor.
Ook toen zat wesley te wippen op mijn schoot.

Nog even een vraagje, krijgen jullie kleintjes nog melk 's avonds voor het naar bed gaan ?
Wesley tot voor kort nog wel, ongeveer 50 ml met een beetje water erdoor. Lekker uit een flesje. Nu zeiden ze op het bureau dat het slim was dit voor zijn 2e jaar er af te doen. Nou ja nu geloof ik dat wel, maar sinds een paar dagen krijgt hij nog gewoon wat drinken voor het slapen uit de tuitbeker, en dat vind hij ook prima. De melk liet hij wat staan.

En hoe gaat het met jullie met het eten, laten jullie dit al zelf doen of nog niet ? Wesley laat ik nog wel eens stoeien met de vla maar dat wordt nog helemaal niks hoor. Ik ben wel benieuwd hoe dat bij jullie gaat.

Nou meiden ik ga eerst weer even ik spreek jullie wel snel weer.

groetjes van Cindy
 
Hoi cindy,

gohhh wat leuk zeg weer eens wat van je te horen zeg, eindelijk is ons cluppie weer
compleet. ja ik kan me heel goed voorstellen hoeveel zorgen je maakt om je vader, te weten dat hij inderdaad niet meer beter wordt en er toch een moment van afscheid komt. Dat besef ik maar al te goed met mijn moeder. maar ik heb goeie hoop. Het gaat de laatste weken steeds een stukkie beter lijkt het wel, dus misschien is die opname wel het laatste duwtje, wel zal ze kim onzettend missen natuurlijk.

Kim praat eigenlijk nog niet zoveel, wel horen we aan de klanken dat het niet lang meer duren kan, ze zegt wel al heel lang papa en mamma, en als ze zwaait zegt ze daaag.
Het is echt een dondersteen hoor, die dochter van ons, pfff wat die allemaal niet bedenkt, ik ben regelmatig benieuwd of ze nou echt drukker is dan haar leeftijdsgenootjes, maar goed. Ze is wel mega gezellig!!!!!

Oh ja en cindy ik ben inderdaad naar dat concert geweest, t was heel gaaf, en dat nog wel met mijn gratis kaartjes.........afgelopen zaterdag zag ik het op tv. het was wel jammer dat we vrij hoog zaten, de details hebben we niet gezien, ik al helemaal niet met mijn slechte ogen.

Meiden, volgende week donderdag moet ik naar de oogarts, duimen voor een goeie uitslag en dat ik nou eindelijk eens een nieuwe bril mag bestellen.....ohhhh wat zou dat fijn zijn zeg.

liefs sandra en kimmie
 
Hoi hoi,
Nou, het wordt nu echt serieus met verhuizen, ons huis staat nu al te huur bij het nieuwe woningaanbod van de woningbouw. Wel raar dat ze dat niet eerst even an ons gemeld hebben, we hebben ook nog geen ' inspectie'   gehad van wat we allemaal nog moeten repareren enzo. Maar ja, we hebben hier nou eenmaal een rare woningbouw.
Ik ben vanmorgen met Sam het verjaardagscadeautje voor papa uit gaan zoeken. We geven hem een naambordje voor aan de deur van ons nieuwe huis. Eentje met Sam er ook op, want die hebben we nog niet. ik vond het wel een speciaal cadeautje. En verder wil ik nog iets kleins voor vaderdag (hij is twee dagen na vaderdag jarig), heeft iemand een leuk idee?
Cindy, Sam krijgt al een hele poos 's avonds geen melk meer. We hebben dat wel een tijdje gedaan omdat ze heel slecht haar avondeten at, maar dat doen we nu niet meer. Heel soms als ze 's nachts een nare droom heeft gehad ofzo krijgt ze ongeveer 50 cc warme melk om rustig te worden.
Sam wil eigenlijk al haar eten het liefste zelf doen. Warm eten is zowiezo een ramp de laatste tijd. Brood en fruit gaat er heel goed in, dus ik maak me niet zo veel zorgen over haar voedingsstoffen en ik laat haar savonds maar aanklooien. Meestal krijgt zij dan een lepeltje in haar handen en probeer ik af en toe een hapje naar binnen te stoppen. Maar meestal draait ze haar hoofd dan weer om. Als ze echt te veel gaat knoeiern haal ik het bord weg, want meestal doet ze het dan expres. Het toetje geven we haar uit een tuitbeker. Dan knoeit het niet zo veel, maar kan ze het wel zelf doen en sam vind dat super.
Sandra, Sam praat ook nog bijna niet. Ze is gewoon sneller met andere dingen en heeft het veel te druk met het ontdekken van wat ze allemaal kan om te gaan praten. Ze begint nu heel langzaam wat dingetjes na te zeggen zoals boe, oh oh, daag. Ach ja, het komt wel denk ik dan maar...
Druk is Sam in elk geval ook hoor, de hele dag in de weer en soms slaat ze door en gaat ze lopen gillen en gek doen van plezier. Hoort bij de leeftijd zullen we maar zeggen.
Sandra heel veel succes bij de oogsrts, ik zal voor je duimen!

groetjes
 
Hoi meiden,

goh cindy, is ook toevallig van dat naambordje, ik was van plan om dat papa voor vaderdag te geven, ik heb zelfs nog een naambordje waar patrick niet eens bijstaat, ohoh wat erg zeg.
Kim is een ontzettende natnek, hoe veel of hoe weinig ze ook eet, die fles melk drinkt ze helemaal leeg voor het naar bed gaan en van mij mag ze hoor! ze komt me tegenwoordig al zelf halen, pakt mijn handje vast en loopt met me  naar de ijskast, zo van.... ik heb dorst.

gr sandra
 
Hoi meiden,

pfff moet ik toch ff wat aan jullie kwijt hoor, gisteren kreeg mijn moeder van de longarts de uitslag van de ct-scan, en er zit een klein plekje op haar longen van 1 cm, waarvan niet te zeggen is of het goed- of kwaadaardig is. Nou krijgen we dit weer zeg, ik heb gisteren even flink gehuild zeg, wat oneerlijk toch! ze krijgt nu een pet-scan en daarna de uitslag. Man, wat een onzekerheid zeg, dit is zo triest.
vandaag is mijn moeder opgenomen in het herstellingsoord, ik vindt het wel sneu voor haar maar aan de andere kant wie weet hoe goed ze haar daar in deze ook weer kunnen steunen..... nou ja we moeten hopen op goed nieuws, het zal toch wel eens komen?

Kim leeft al 2 dagen in haar badje in de tuin, die vindt het helemaal geweldig, vandaag wel met parasol erboven, want het is te warm (aldus opa; mijn vriend zijn vader past op vrijdag op). Ze loopt constant lekker zonder luier (met tussenpozen dat wel), en ze kijkt wel raar op hoor als ze plas laat lopen.
Gisterenavond was het weer zover, madam heeft 2 happen gegeten en daarna? niets meer..... en dat met die warmte, nou ik heb me er niet over opgewonden, heb haar een uur later een kaasstengel in haar handen gegeven en daarmee klaar hoor! ze zal ook wel last van de warmte hebben gehad.

Nou, strakkies heb ik een bbq met al mijn collega's bij 1 van de collega's thuis, ik ga dus meteen door uit mijn werk daarheen, maar eigenlijk ga ik veel liever naar huis, naar mijn kleine meisje, stom he? maar zo werkt het wel. Dat hebben jullie ook vast wel eens toch?

nou meiden, veel liefs en ik spreek jullie snel weer

gr sandra
 
Hoi Sandra,
Het zit jullie niet mee he de laatste tijd.
Ik hoop echt voor je dat het nu snel beter mag gaan met alles en dat je moeder goed uitgerust terug komt straks. Dan is dat in elk geval alweer een stap vooruit.

Nou, wij hebben ook genoten hoor van het lekkere weer. Sam is ook in haar badje geweest en heeft lekker in haar blote bollen rond mogen stappen in de tuin. En haar zomerkleertjes heeft ze nu ook aan gemogen.
Al vind ik het wel fijn dat het nu iets koeler wordt, alleen maar die hitte wordt op een gegeven moment te benauwd voor mij. Maar ja, we hebben altijd wel iets te klagen hier he.
Helaas is Sam vandaag zie geworden. Ze heeft weer koorts, net als een paar weken terug, Ik hoop dat het nu ook weer zo snel weg trekt als toen, want ik vind het zooooo zielig. En morgen moet ik ook nog echt gaan werken en kan ik niet thus zijn bij mijn zieke meisje.

Weet iemand trouwens hoe het met Vivian is? Ze was rond deze tijd uitgerekend. Ik ben heel erg benieuwd....
groetjes
 
Terug
Bovenaan