En we babbelen nog vrolijk verder....

Hoi lieve meiden,

Hier ben ik weer eens een keer  Het is echt schandalig lang geleden dat ik heb gereageerd. Niet omdat ik het te druk had, niet omdat ik niets te vertellen had, niet uit desinteresse, maar het is gewoon zo gelopen!

Ik ben wel blij te lezen dat het met de kleine man van Brenda het weer beter gaat en met  Yanna ook al moet ze dan wat meer voeding hebben. Wat is dat toch met die kids...wij als moeders willen wat kilo's kwijt en zij...

Jasmijn, leuk te lezen dat je je goed voelt, al kan ik me voorstellen dat het wel zwaar is nu. En Ireen ga maar lekker bevallen, dan ben je van alle stress af, want ik kan me goed voorstellen dat je je zorgen maakt. Hopelijk is morgen de CTG prima.

Nas, we hebben nog gekrabbeld dus je weet dat ik aan je denk!

Diana, fijn he...zindelijkheid....Raff is  overdag al heel lang zindelijk, maar de nachten willen echt niet lukken. We zijn alweer een hele tijd geleden begonnen met wakker maken voordat wij naar bed gaan. Ik wou dat ik er nooit aan begonnen was, want het helpt niet veel, maar om er nu mee te stoppen is ook zo iets,  ik ben bang dat we Raff dan een verkeerd signaal geven.

Volgens mij hebben ze bij ons de waterpokken, maar echt heel  minimaal. Raff heeft nu in het totaal 8 plekjes gehad en Birk misschien 25. Ik denk steeds dat het nog door zal zetten, maar dat lijkt het niet te doen. Toch zegt iedereen aan wie ik het laat zien dat dit  beginnende waterpokken zijn. We zien wel, als  ze maar niet ziek worden, want ik heb volgende week vakantie en allerlei leuke dingen met ze gepland, want Roy moet gewoon werken.
Ik vertelde de laatste keer toch dat  Raff zo vaak hoge koorts heeft, ik ben daar ook mee naar de huisarts geweest en die gaf aan dat alle kinderen in de winter vaak wel iets hebben. Bij ons is het dus hoge koorts, want verkouden, oorpijn etc hebben ze inderdaad zelden en dat hebben onze neefjes en de buurjongen weer wel. Gelukkig gaan we het mooie weer in dus laten we hopen dat het steeds beter zal gaan.

Nou meiden ik ga vlug nog wat shirtjes wegstrijken en dan plof ik op de bank neer! Fijne week, liefs Clau
 
Hoi hoi,

Kom net terug van het ziekenhuis. CTG is goed gegaan. Moest wel weer een uur aan het apparaat liggen. Pas aan het eind was de baby lekker druk en dan kunnen ze wat van de metingen zeggen en die was goed. Aanstaande donderdag weer voor controle. Ik moet zeggen dat ik me naar omstandigheden wel goed voel. Nog steeds geen weeen of wat dan ook. Af en toe wat harde buiken, maar that's it. Morgen ben ik precies 39 weken. Ach ja, ik geniet heerlijk van mijn verlof en alles is gedaan wat gedaan moest worden. Babykamer echt helemaal af, kraamtas van mij en logeertas van Merel is ingepakt, klossen zijn in huis, geboortekaartjes zijn binnen. Nu is het afwachten.

Diane, ik waardeer het dat je je verhaal met mij deelt. Morgen aan het eind van de dag nog met Merel naar de oogarts. Ik probeer haar erop voor te bereiden, maar ze zegt elke keer dat ze er niet naar toe wil. Ik ben benieuwd hoe het gaat.

Clau, Merel is overdag ook al een hele tijd zindelijk (wat plassen betreft). En sinds kort poept ze ook op het potje, in de woonkamer en dan mogen R. en ik  op de gang wachten. Wat een lekker ding ook.  Op het toilet poepen vindt ze nog een beetje eng, maar het gaat de goede kant op.   Ik was begonnen met haar 's nachts ook zindelijk maken, maar ben er maar mee gestopt. Ik moest elke nacht haar bed verschonen en daar had ik niet meer zo'n zin in.

Was het gisteren ook zo'n heerlijk weer bij jullie? We zijn bijna de hele dag buiten geweest. Man en kind lekker bezig met de plantjes en ik keek vanuit mijn luie stoel toe. Heerlijk. Vandaag zou het ook lekker weer zijn en wat warmer, maar ik vond het nog wat fris buiten.

Dat was het weer voor even.
gr. Ireen
 
Wat een heerlijk weer!
Heb zojuist een uur in mijn hemdje buiten gezeten en heb er ook maar de zonnecreme bijgehaald.
Het is uit de wind zelfs aan de erg warme kant. Ik zie dat mijn voeten nu ook wel erg worsterig zijn van het vocht, niet erg charmant.
Vanmiddag met Dorus naar het CB. Weer even lekker op de fiets al zal dat wel een stuk frisser zijn.

Irene, fijn dat het CTG goed was. Dan kun je misschien toch nog redelijk ontspannen het moment afwachten. En wat een floepert die Merel, jullie een beetje naar de gang verbannen om zelf rustig te kunnen poepen.....
Barend heeft dus lang gewacht met zindelijk worden en is dat nu gelijk helemaal. 's Nachts heeft hij ook geen luier meer om en helemaal zonder ongelukjes. Ach, ze doen het allemaal op hun eigen tijd en hun eigen manier.

Clau, leuk om weer wat van je te lezen. Ik verwacht ook hier de waterpokken aangezien het op de creche rondgaat, maar tot nu toe geen pukkeltje te zien. Als ze het maar na woensdag krijgen, morgen en overmorgen komt mij erg slecht uit.

Ik duik nu weer de tuin in, ben weer een beetje afgekoeld.

Groetjes!

 
Hoi meiden,

Ook ik ben er weer eens.... soms lees ik wel...maar reageer weer niet....

Rosan, Senna was 6 mnd toen ze het kreeg (van Noah) en zelfs de tweeling van mijn zus (toen 6 weken) hadden ze minimaal. Daar voelde ik me wel schuldig om ('s ochtends had ie niets en 's avonds begon het)

Ireen, 39 weken! Wow...... geniet er nog even van en fijn dat de ctg goed was!

Clau..... nog een paar weekjes en we hebben weer een meeting! Zin in!
Kayla is jullie zeker nog steeds niet vergeten. Vandaag had ze het weer over de kat van mijn vriendin (Dirk) en dan vergist ze zich...Birk.... haha

Nas......spreek je snel, heb zelf ook zoveel te doen momenteel. Ik denk regelmatig aan je! Je leeft maar één keer, ook jij hebt recht op oprecht geluk! Het komt goed!

Wij gaan donderdag lekker om 14.20 de lucht in....Egypte... 35 graden.... mmmm
Ik ben al gaan  " voorzonnen"...iedereen denkt dat ik al geweest ben, oke misschien iets te overdreven onder de zonnebank geweest, haha.
Alle jurkjes zitten al in de koffer!
Zaterdag was ik in Brugge en kocht ik een nieuwe spijkerbroek..... die moest ik 3 maten kleiner kopen...en eigenlijk zit ie nog ruim.
Ben nog steeds geblesseerd voor het hardlopen, bah..... maar ga toch 10 mei in IJsselstein de IJsselsteinloop doen (10 km).

Noah momenteel in de ziekenhuismolen van het AMC, vorige week oa. mri en neuroloog gezien (uiteraard verschillende dagen) en woensdag een röntgenfoto van zijn buik (hij slikt nu capsules) en de kinderarts hoopt dan te zien waar en of ze nog ergens zitten..... Ik hoop dat er dan een plan van aanpak kan komen voor zijn darmprobleem.
Ooh ja en vandaag zijn kies laten trekken, die was al slecht, maar hij klaagde de laatste dagen zo.... ik dacht dan nu maar eruit...en niet in Egypte !! Wat een gekraak zeg, hihi....ik had echt zoiets van ieeeehhhhh.
Senna weing nieuws, ik hoop dat haar oren het houden in het vliegtuig....
Kayla.....ahum....die heeft geen oren dus zal er in het vliegtuig ook geen last van hebben, haha.
Ze wordt wel groot hoor! Heerlijke griet.

Tot snel.... na de vakantie!
liefs San
 
Goedenmorgen meiden,

Zo even weer snel ook wat van deze kant laten horen, voor de buurvrouw weer an komt wippen. Tja Jasmijn ook daar heb ik dus tijd voor tussen het poetsen door, maar ja nu moet ik zeggen dat ddordat ik full teme bij huis ben ook heel makkelijk denk komt morgen wel of komt straks wel. En mijn achetrbuurvrouw is ook huismoeder maar de jongeste van haar gaat nu ook naar school toe dus dan vind ze het nog al stil in huis haha, dus wij houden elkaar geregeld gezelschap.

Daan is ook al een poos zindelijk overdag en 's nachts maar wioj maken hem elke avond voor wij gaan slapen nog wel even wakker.
Ik wil na de mei vakantie proberen Daan door te laten slapen en kijken of hij er optijd zelf wakker voor wordt, ik ben bang dat dat voor ons een paar gebroken nachten zullen zijn in de zin van dat hij midden in de nacht wel zal gaan roepen/huilen.

Ireen jij alweer 39 zwanger nou laat maar komen die meid van jullie of niet dan?
Fijn dat alles goed is.
Ben wel erg benieuwd hoor wanneer je bevallen mag.

Jasmijn en jij bent ook alweer zo'n eind heen zeg. Waar blijft de tijd, zo verteld iedreen op het forum dat ze zwanger zijn en zo worden ze alweer geboren.

Rosanne Yanna wordt ook alweer een hele meid zeg.

Sandra jullie een hele fijne vakantie alvast, ben benieuwd naar de verhalen.

nou ik kap er weer ff mee heb een vriendin aan de telefoon en gaat nog wel ff duren denk ik whahaha.
 
Hallo allemaal,

Weer hard gewerkt en nu weer fijn vrij tot donderdag. De laatste tijd voelt het werken op maandag en dinsdag alsof het leven even stilstaat. Kan niet goed uitleggen maar ik heb dan echt geen besef van tijd meer. Nu weer wel en had ook allerlei plannen nog voor vanmiddag maar mijn schoonmoeder belde net dat ze in de buurt is en straks even aan wil komen. Prima want dat gebeurd niet zovaak omdat ze niet in de buurt wonen. Vind Niels vast en zeker leuk.  
Afgelopen weekend waren we bij vrienden een dagje op de camping in Chaam. Nu vind ik die camping niet zo maar het dorpje was wel leuk. In elk geval leuke woonwinkel gevonden en een oud krukje op de kop getikt waar ik nu  dus druk mee bezig ben. Afbijten en lakken. Ik ben er heemaal trots op. In huis zit ook ineens de vaart erin. Nog een paar weekjes en dan is het echt af gelukkig. Heb er zo genoeg van al die rommel. Poetsen doe ik nauwelijks want als ik me omdraai is het weer stoffig. Dus hooguit wat bijhouden en klaar is Jeanette .
Met Niels gaat het allemaal goed. Hij  slappt nog steeds 2 uurtjes in de middag en daar wil hij nu vanaf. Ik moet er dus aan gaan geloven want hij heeft er ook wel de leeftijd voor om het niet of in elk geval minder te doen. we zullen zien hoe dat gaat.

Ireen, succes  met de laatste loodjes!
Jasmijn, hoe is het met je "worstvoeten" ?
Sandra, fijne vakantie. Ben je al eerder in Egypte geweest en waar ga  je nu naar toe? Met mn ex heb ik daar ooit nog rond getrokken. Erg indrukwekkend land.
Wij moeten nog een  tijdje  wachten maar verheug me nu al enorm op de vakantie. Heerlijk 3 weken  waarvan we 2 weken in Italie door gaan brengen.  
Nas, hoe is het nu. Beetje gesetteld ondertussen? En hoe is het Julian bevallen op de psz? Succes met alles en het solliciteren in het bijzonder.

Fijne middag
Groetjes Jeanette    
 
Goedemorgen lieve meiden,


Oh wat erg, al bijna een maand niet gereageerd, en eigenlijk ook niet gelezen.
Schaam schaam, maar heb zoveel aan mijn hoofd, scheiden, verhuizen, baan zoeken, huisversting, financieel,auto, belasting, kindergeld, etc etc, en alles is anders hier in Nederland, met andere regels, heb nooit zelfstandig in NL gewoond, en als je dan de Belgische regels gewend bent, is het ff wennen.
Maar goed we komen er wel.

De Situatie op zich, verloopt redelijk prima, tuurlijk is er verdriet,maar vooralsnog voelt het als een opluchting.Julian doet het ook super, voelt zich thuis in het nieuwe klasje, voelt zich veilig bij mijn ouders, slaapt hier hartstikke goed, en vraagt zelden naar Papa of Tom. Ook Tom doet het volgens Kris erg goed, dus dat zijn natuurlijk dingen waardoor je zelf ook weer wat lekkerder in je vel zit.

Minder goed nieuws is dat ons hondje Chérie vandaag een spuitje krijgt.
Moeilijk uit te leggen aan Julian, hij denkt Chérie écht tussen de sterren te zien omdat we zeiden dat Chérie een sterretje wordt. Lastig maar goed.

Eens kijken of er wat te reageren valt, ik zal het kort houden, want het zijn hele verhalen.....

San??? Moet je prikken hebben voor Egypte?? Nooit geweten.

Oeps Brenda, nog niet naar de foto's gekeken, ga ik zo ff doen.
Kees zou toch al bij nieuw werk beginnen als jij moest bevallen?? Is hij nou weer naar iets anders op zoek dan???

Ireen, wat een stress nog zo vlak voor je bevalling, alsof je hoofd er nu naar staat, van waar je na je bevallingsverlof wilt gaan werken....

Rosanne, wat een grappige uitspraken van Quentin, aha klooien, en je bent te dik???
Leuk hoor!!!

Ja Diaan, we hebben we weer internet. Eigenlijk is het ook niet weggeweest, maar de laptop bij Kris was kapot, en hij kreeg een nieuwe pc op het moment dat ik naar mijn ouders ging. Dus toen maar hier op de laptop he.....

Ben blij dat het met de kleinere onder ons weer beter gaat, en dat de zwangeren het zo goed doen. Ik leef met jullie mee, ondanks het feit dat mijn hoofd op het moment zo overvol zit met dingen die geregeld moeten worden.
Jasmijn?? Jullie weten niet wat het wordt he??

Ireen fijn dat ctg goed was, kun je weer met een gerust hart verder doen....

Jeanette, Julian slaapt ook nog, is toch niet erg, als ze het nodig hebben dan is het zo
We zijn aardig gewend bij mijn ouders, en de sollicitaties zijn in volle gang. Wel nog van niks een positief bericht, maar dat komt wel. Heb ook nog geen bod uitgebracht, want geen werk, geen huis he??
Maar ook dat komt wel goed.

Dat was het weer, hopenlijk ben ik er weer wat sneller

Dikke kus Nas

oja en San  Fijne vakantie he!!!
xxx
 
Natacha, volgens mij heb ik de afgelopen maanden het en en ander gemist. Wat verdrietig dat jij en Kris uit elkaar zijn! Er zal waarschijnlijk een veel aan vooraf gegaan zijn, maar zo'n situatie lijkt me voor iedereen een drama. Begrijp ik goed dat je nu met Julian bij je ouders woont? Heel veel sterkte toegewenst en ik hoop dat alles snel voor je op orde is.

Groet,
Jasmijn
 
Terug
Bovenaan