Hoi meiden,
Leuk Ireen, die uitgesproken voorkeur voor roze. Bij Jasper is het de ene keer prima dat hij uit een roze beker drinkt en de volgende keer is roze "voor meisjes," zoals hij zelf zegt. Ik ben benieuwd of ze zelf merkt dat ze beter ziet met bril.
Enne nog effe volhouden en dan heb je wurm twee in je armen. En dan... voor je het weet zijn ze alweer 1 !
Vandaag ben ik begonnen met Jaspers' zindelijkheidstraining. Wat een rampenplan zeg!
Het begon prima, ik moest hem wel steeds even waarschuwen om naar de wc of op de pot te gaan, maar het plassen ging best goed. Tot het moment "ik ga poepen!" Hij had het nog niet gezegd of het zat al in zijn onderbroek . Nu had mijn schoonmoeder al gemerkt (ik ook hoor) dat het niet van een stevige samenstelling is. Misschien dat hij daardoor geen aandrang voelt? Een uurtje later plast meneer expres in zijn broek ("vind ik leuk"
. Hij heeft zelf zijn onderbroek uitgedaan, ik was even met Niels bezig, en hij heeft een tijdje in zijn blote kont gelopen. Nadat ik Niels op bed had gelegd, kom ik beneden heeft meneer een aantal natte winden gelaten die de nodige spetters achterlieten . Toen was mijn geduld op, dus hup de luierbroek weer aan.
Morgen; nieuwe ronde, nieuwe kansen (hoop ik).
Nu zat het vandaag ook niet mee. Niels was sinds gisteravond aan het spugen. Alles wat erin gaat komt er of net zo snel of iets later weer uit. Fijn ! en dat in combinatie met Jasper... Ik bleef vandaag kleren, handdoeken, beddegoed, slaapzakken uitspoelen en wassen en potten en kotsbakken legen, omspoelen en uitnemen. Als het niet van de een was, dan was het wel van de ander. Dat speelde ook mee in mijn opgeven vandaag mbt Jasper, de moed is me echt in de schoenen gezonken. Ik hoop dat Niels morgen weer wat beter is, dan kan ik er vol frisse moed tegenaan.
Morgen moet mijn schoonmoeder voor de derde keer afrijden. Ik hoop echt dat ze nu slaagt, dan is ze van die spanning en, niet te vergeten, kostenpost af.
Misschien hebben jullie het op hyves al wel gelezen, maar Niels loopt sinds vorige week maandag. Sinds gisteren gaat hij echt als een speer qua afstand dan. Hij loopt nu zo van voor naar achter en dat is algauw een meter of 15. Het lukte hem gisteren bij mijn schoonouders zelfs al om over de drempel te stappen. Toch vlak na zijn verjaardag dus, om precies te zijn 2 weken erna!
Marco, en ik zijn isteren met Jasper naar de show van kabouter Plop geweest in de Rai in Amsterdam. Het was echt geweldig. Jasper is na afloop zelfs op het podium geweest en heeft Plop en Lui een hand gegeven. Maar ja, papa kon niet zo snel een foto maken, dus dat staat er niet op. Jammer, maar helaas. We zaten op rij 9, lekker vooraan dus. Jasper kon alles goed zien en ging tijdens de liedjes vooraan bij het podium staan. We hadden mijn neefje een kaartje voor zijn verjaardag gegeven, dus zus, zwager en neefje waren ook mee. Maar hij was wat verlegener als Jasper. Durfde niet te lang vooraan te blijven staan en wilde al helemaal het podium niet op. Maar hij heeft, net als Jasper, ontzettend genoten.
Zo, ik ga nog even Greys' kijken en dan op tijd naar bed. Het zal, net als afgelopen nacht, wel weer een slopende nacht worden.
Groetjes Diane.