En we babbelen nog vrolijk verder....

Zo zal maar were eens even een berichtje plaatsen want is wel weer een poosje geleden.

Zo te lezen gaat het bij iedereen zo lekker zijn gangetje en geniet iedereen van het mooi weer. Ja uiteraard wij ook.
En natuurlijk veel op de camping te vinden met dit weer.
Wij zijn er tot nu toe elk weekend geweest.
Ik ben de eerste dag een uur of 4 aan het poetsen en luchten geweest   en zijn toen ook al gelijk blijven slapen.
Er moet nog genoeg gebeuren hoor maar er is eigenlijk geen haast bij hij was gewoon eigenlijk bewoonbaar toen wij hem kregen. Ik heb er wel een paar bamboerolgordijnen in gehangen want er zaten luxaflex en daar ben ik niet zo'n fan van.
Daan vermaakt zich er ook uitstekend en wil er er iedere keer het liefste blijven.
Met mij gaat het ook erg goed momenteel ben mijn dipje te boven ik geniet van het mooie weer en daar wordt ik helemaal rustig van. ik zit er zelf aan te denken om weer buiten de deur aan het werk te gaan en misschien zelfs wel weer te gaan leren om een leuke job te krijgen. Dus zit eigenlijk vol met energie.
Maar zal zo eens even de stofzuiger door de kamer halen is weer nodig zeg maar. en morgen ook weer een drukke dag moet oppassen en nog een verjaardag en het is onze trouwdag morgen dus verwacht hier ook nog visite.

Liefs saskia
 
Hey meiden,

Ireen van harte met Lisa. Ik had je op hyves ook al gefeliciteerd, maar doe het hier nogmaals. ik moest na de geboorte van Niels ook Floradix tabletten slikken (vies hè) en ook ik heb veel last gehad van hoofdpijn en migraine. ik heb heel veel paracetamol geslikt. Gaf geen problemen omdat ik geen borstvoeding gaf.

Jasmijn jij ook gefeliciteerd met je dochter Janneke. Weer iemand die na twee jongens een meisje krijgt. Wie weet lukt dat ons over een paar jaar ook, een jongen net zo welkom hoor, maar een meisje is ook erg leuk.
Hoe is de bevalling gegaan? En hoe voel je jezelf?

Ik heb net twee weken vakantie gehad en heb er maar weinig van kunnen genieten. De eerste week was Niels ziek en zijn we zelfs op Hemelvaartsdag naar de huisartsenpost geweest. Gelukkig is hij  door de medicijnen helemaal weer opgeknapt. Toen kwam vorige week zaterdag en waren Jasper en ik het zaadje. Allebei hebben we last gehad van buikgriep. Woensdag voelde ik me pas weer wat beter, Jasper maandag al. En vrijdag gingen we kamperen tot en met maandag. Weg vakantie dus.
Het kamperen ging prima. De mannetjes hebben heerlijk geslapen en het niet koud gehad, in tegenstelling tot hun mama. Zondag kreeg ik mijn moederdag cadeautjes; op de psz had Jasper een hyacint in een geverfd glas gemaakt en op het kdv hadden ze een geverfde schelp bestrooid met glitters (erg leuk) gemaakt.
Verder zijn we op de camping allemaal goed verkleurd. Ik had zelfs brandblaren op mijn armen (au, au) en zat tijdens de toerritten met een doek over mijn armen, omdat ik de zon erop niet kon velen. De jongens hebben zich voorbeeldig gedragen, we kregen zelfs een compliment , heerlijk.

Jasper is zo goed als zindelijk qua plassen. Poepen blijft een ramp. Ik hoop dat dat binnenkort gaat lukken (nog 7 weken en dan is het zomervakantie, 6 weken de tijd). Ik moet hem nog wel regelmatig zeggen dat hij even naar de wc moet gaan, maar vaak geeft hij het zelf oomk wel aan. Ook vandaag ging het goed. Dat viel me mee, want tijdnes de ritten had hij toch een luierbroekje aan. we waren op bezoek in een glasfabriek in Leerdam en toen riep hij heel hard naar Marco dat hij moest plassen (ondanks zijn luierbroek), nou wat wil je nog meer! Ik ben blij dat ik er wat meer druk achter heb gezet, het werkt goed en de rest komt ook vanzelf wel.

Zo ik ga nog even mijn mail en hyves checken en dan naar mijn bedje, ik moet morgen weer te werk!

Groetjes Diane.
 
Hoi meiden,

Nou nou, iedereen schrijft weer flink dus laat ik ook weer eens wat van me horen.

Ireen, nogmaals gefeliciteerd met Lisa (had ook al via Hyves gedaan maar bij deze!).
En Jasmijn jij ook met Janneke. Wat leuk al die meiden! Geniet maar lekker van ze.

Met ons gaat het ook prima. Yanna is nu 5 maanden (wat gaat het hard!!) en het is een heerlijk tutje. Ze schaterlacht als ik haar kietel en ze lacht ook naar alles en iedereen. Echt zo'n meisjeslach: even aankijken, glimlachen en dan gauw verlegen haar hoofdje wegdraaien de andere kant op (als ik haar rechtop heb tegen me aan).
Ze slaapt heerlijk door. Krijgt haar laatste (pap-)fles om 22.00 uur en ik moet haar om 20.30 uur wakker maken. Echt een slaapkop dus. Verder geniet ze nu ook van de fruit- en groentehapjes. Ze is ook erg snel met reacties en dingen vasthouden etc. Veel sneller als dat we kunnen herinneren van Quentin. Ze is ook gek op haar broer. Volgt hem helemaal als hij in de buurt is en zodra hij kijkt krijgt hij een brede glimlach van haar. Het liefst zou ze met hem mee doen. Zo zit ze dan mee te wiebelen....

Quentin zit weer in de tegendraadsfase. Hij doet absoluut niet wat je vraagt of zegt en zegt overal NEE op. Verder zit hij heerlijk in de "Waarom?) fase.
Ook is hij nu helemaal zindelijk. Zowel dag en nacht en hij gaat zelfs alleen naar de wc (kan alleen nog niet met wc papier overweg etc.).

Wat hij wel heeft momenteel (en misschien herkennen de jongens-mama's dit): hij zit constant aan zijn piemel als hij in zijn nakie loopt (wat nogal eens gebeurt met dit weer in de tuin in het badje etc.!). We worden er helemaal horendol van. Okay, we weten dat dit ook weer een fase is maar het is echt constant!! Ik heb al gedreigd met dat zijn piemel er straks afvalt maar dit helpt natuurlijk niet (vaak ook onbewust als hij op de bank tv zit te kijken en zo).
Van de week vroeg hij aan de buurvrouw van 70 jaar of zij ook een piemel heeft hahaha.
Maarreh, hebben wij een raar kind of hoort dit erbij??

Bij mij gaan de kilo's er gestaag af, heerlijk om langzaamaan weer mijn zomerkleding etc. weer aan te kunnen...

Oh ja, en het laatste nieuws: er komt weer een kleintje bij...........
hihi, nee, nu eentje op 4 pootjes en die miauwt! We hebben al een volwassen kat en hadden er altijd 2. Begin vorig jaar moesten we het oudje laten inslapen (17 jaar bij me gehad). Nu krijgen we er dus een kleintje bij.... Leuk!! We willen eigenlijk heel graag weer een hond maar dat kan niet met het werk....

Nou meiden, gaan we binnenkort weer daten? Lijkt me leuk om weer eens af te spreken.

Zondag gaan we naar Jan Klaassen. Ook een pretpark voor de kleintjes. Ben heel benieuwd!
En 1 juni Pinkpop!! Jippie!! Jammer dat ik geen ijsje kan scoren bij Nas maar t.z.t. komen we met de kids op de koffie met vlaai uiteraard  

Tot mails maar weer!

Liefs,
Rosanne





 
Hey hallo,

Had je niet wat van dat slechte weer deze kant op kunnen sturen Rosanne?
Wij zitten met smart te wachten op wat regen, ben van de week al flink aan het sproeien geweest in de tuin en flink harken om het water maar goed de grond in te krijgen.

Dat waarom dan is heel herkenbaar dat heeft Daan ook heel erg en wie is dat? en hoe heet die meneer enz enz enz.
Ook Daan gaat zelf naar het toilet, maar dat doet hij eigenlijk al heel lang hoor.
maar hij heeft nu ook door hoe hij de billen af moet vegen netjes met een paar velletjes en niet meer met halve rollen zoals aan het begin. Valt mij mee dat ik de boel nog niet verstopt heb gehad. Alleen de broek open en dicht doen dat moet ik nog doen maar ja voor de rest eigenlijk zelfstandig.

Ook dat aan de piemel zitten Daan doet het niet constant maar hij vind het ook erg intressant. Tja hoort bij het ontdekken dan denk ik?
De dochter van mijn vriendin zit constant aan haar plasser als ze in haar blootje is en dan kkun je ook zeggen wat je wil maar helpt niet. Dus ik denk dat het echt een fase is van deze leeftijd.
Nou moet ik ook eerlijk zeggen dat Daan met dit weer eigenlijk gewoon een zwembroekje aan heeft of zoals gisteren bij mijn vriendin zijn boxer aanhoud.
Ik hou niet zo van de naakt rondlopende kids dus vandaar.

Starks nog maar even een poosje naar de speeltuin met Daan het is nu nog prachtig weer dus moeten we nog even van profiteren.
Morgen wordt het weer koeler? Dus dan ga ik dan nog maar eens fanatiek in huis zijn, want met dit mooie weer dan doe ik zeer weinig.


Liefs Saskia
 
Hoi hoi,

Het zonnige weer is hier nu ook voorbij. Wel even lekker dat het afkoelt. Het was 's nachts zo warm. Ik lag peentjes te zweten in bed en ook met het voeden.
Hier ook alles oke. Borstvoeden gaat iets beter en is minder pijnlijker. Gelukkig. Ik hoop dat het steeds beter gaat. Ik werd er echt gefrustreerd van, anders was ik gewoon overgestapt op flesvoeding.

Meiden nog bedankt voor de felicitaties. Ik zal eens kijken of ik vandaag tijd heb om wat foto's van Lisa op hyves te plaatsen.

Rosanne, Merel zit de laatste tijd ook vaak aan haar plassertje. Ik denk inderdaad dat het een fase is. Ook doet ze vaak haar onderbroek uit en loopt ze in haar blote billen en als er bezoek is laat ze haar blote billen zien. Aaahhh...
Verder luistert ze ook voor geen meter en is ze soms echt een draak. En een ander moment is ze weer erg lief en dan is ze erg knuffelig en zoenerig.

Oke, ga nog even wat foto's van de camera downloaden.

gr. IReen
 
Dag lieve schatten,


Hier weer eindelijk een berichtje van mij.....het is alweer 2 weken geleden zeg

Hier verder wel alles oke. Julian doet het prima, vraagt nauwelijks naar zijn vader of naar Tom en hij doet het prima bij mijn ouders.
Ik merk wel als hij een dag daar geweest is, dan is hij de dag erna hier thuis erg vervelend, tot stout aan toe, en erg druk en drammerig.
Vorige week was hij de 1e keer alleen daar, en ook nu donderdag is hij er alleen,
Tijdens deze zomer gaat hij de donderdagen, dan is Kris gesloten, en vanaf de herfst, als het weer gesloten is, dan komen de weekenden.
Tegen die tijd heb ik hoop ik wel een baan gevonden, en dan mijn handen vol aan achterstallig huishoudelijk werk, zodat ook dan de dagen vliegen....
Er zijn genoeg vacatures die deze week mijn aandacht hebben, nu nog aangenomen worden natuurlijk.
Is dat eenmaal achter de rug, en heb ik een vaste baan, dan gaat het zoeken naar een huisje verder. Tot nu toe dus nog bij mijn ouders.

Ireen, hoe is het nu met je??? Hoe gaat het met voeden, en/of kolven.
Proberen door te zetten, ik weet hoe moeilijk het kan zijn, maar uiteindelijk is het Julian ook gelukt om toch nog zelfstandig aan de borst te kunnen drinken.......
Ook ik heb tepelhoedjes gebruikt, een aanrader, je moet ze natuurlijk wel weer altijd bij je hebben, maar ik had altijd een uitgekookt paar in een klein tupperware potje.

Jasmijn, van harte met Janneke, geweldig na 2 boys een meid (jaja ikke weer)
Alles goed verder?? Al beetje een ritme kunnen vinden??
Even over hyves?? Je kunt je profiel zo instellen dat alleen mensen die jou toestemming hebben (vrienden) kunnen kijken naar je site. Maar je moet het natuurlijk zelf weten, kan me er wel iets bij voorstellen hoor.
Je komt toch wel naar een volgende meeting he???? Of is je dat ook te prive?

Oh Jeanette, wat leuk zo'n verkeersbord met "lieve mama aan boord" hoop dat ik dat ook nog eens krijg. Kris heeft dat in het verleden wel al eens gehad van Tom, maar dat is natuurlijk niet hetzelfde haha
Jij bent morgen jarig he?? Proficiat alvast!!
Julian was 1 dag naar Kris, en voorlopig is dat lang genoeg.

Sas, al iets gevonden van werk??
Voor wat heb je geleerd, en wil je evt gaan leren??
Ik heb er ook aan gedacht om een omscholing te doen, maar dan denk ik dat ik dat doe als ik toch al een baan heb, om iets meer financiele zekerheid te hebben.

Rosanne, ben blij te lezen dat het weer een fase is. Julian zegt ook ijskoud "nee"als ik hem iets vraag. Door de situatie schuif je het daar maar op, is bij papa geweest, of andere omgeving, andere regels je weet het niet. Maar het is dus een fase....
Ik hou je aan die afsrpaak wat die vlaai betreft he???
En idd in een meeting heb ik ook wel zin......
Gooi eens wat in de groep.....
En dat piemel verhaal is wel erg grappig met die vrouw... Julian krijgt dat ook klaar.
Niks van aantrekken gaat wel weer over.....

Ik zou zeggen meiden, laat weten wanneer jullie kunnen, want er zijn er wel een paar bij die elkaar willen zien.


Doei, Nasje

 
Terug
Bovenaan