Dag lieve schatten,
Hier weer eindelijk een berichtje van mij.....het is alweer 2 weken geleden zeg
Hier verder wel alles oke. Julian doet het prima, vraagt nauwelijks naar zijn vader of naar Tom en hij doet het prima bij mijn ouders.
Ik merk wel als hij een dag daar geweest is, dan is hij de dag erna hier thuis erg vervelend, tot stout aan toe, en erg druk en drammerig.
Vorige week was hij de 1e keer alleen daar, en ook nu donderdag is hij er alleen,
Tijdens deze zomer gaat hij de donderdagen, dan is Kris gesloten, en vanaf de herfst, als het weer gesloten is, dan komen de weekenden.
Tegen die tijd heb ik hoop ik wel een baan gevonden, en dan mijn handen vol aan achterstallig huishoudelijk werk, zodat ook dan de dagen vliegen....
Er zijn genoeg vacatures die deze week mijn aandacht hebben, nu nog aangenomen worden natuurlijk.
Is dat eenmaal achter de rug, en heb ik een vaste baan, dan gaat het zoeken naar een huisje verder. Tot nu toe dus nog bij mijn ouders.
Ireen, hoe is het nu met je??? Hoe gaat het met voeden, en/of kolven.
Proberen door te zetten, ik weet hoe moeilijk het kan zijn, maar uiteindelijk is het Julian ook gelukt om toch nog zelfstandig aan de borst te kunnen drinken.......
Ook ik heb tepelhoedjes gebruikt, een aanrader, je moet ze natuurlijk wel weer altijd bij je hebben, maar ik had altijd een uitgekookt paar in een klein tupperware potje.
Jasmijn, van harte met Janneke, geweldig na 2 boys een meid (jaja ikke weer)
Alles goed verder?? Al beetje een ritme kunnen vinden??
Even over hyves?? Je kunt je profiel zo instellen dat alleen mensen die jou toestemming hebben (vrienden) kunnen kijken naar je site. Maar je moet het natuurlijk zelf weten, kan me er wel iets bij voorstellen hoor.
Je komt toch wel naar een volgende meeting he???? Of is je dat ook te prive?
Oh Jeanette, wat leuk zo'n verkeersbord met "lieve mama aan boord" hoop dat ik dat ook nog eens krijg. Kris heeft dat in het verleden wel al eens gehad van Tom, maar dat is natuurlijk niet hetzelfde haha
Jij bent morgen jarig he?? Proficiat alvast!!
Julian was 1 dag naar Kris, en voorlopig is dat lang genoeg.
Sas, al iets gevonden van werk??
Voor wat heb je geleerd, en wil je evt gaan leren??
Ik heb er ook aan gedacht om een omscholing te doen, maar dan denk ik dat ik dat doe als ik toch al een baan heb, om iets meer financiele zekerheid te hebben.
Rosanne, ben blij te lezen dat het weer een fase is. Julian zegt ook ijskoud "nee"als ik hem iets vraag. Door de situatie schuif je het daar maar op, is bij papa geweest, of andere omgeving, andere regels je weet het niet. Maar het is dus een fase....
Ik hou je aan die afsrpaak wat die vlaai betreft he???
En idd in een meeting heb ik ook wel zin......
Gooi eens wat in de groep.....
En dat piemel verhaal is wel erg grappig met die vrouw... Julian krijgt dat ook klaar.
Niks van aantrekken gaat wel weer over.....
Ik zou zeggen meiden, laat weten wanneer jullie kunnen, want er zijn er wel een paar bij die elkaar willen zien.
Doei, Nasje