En we babbelen nog vrolijk verder....

Hoi hoi,

Ook ik ben al een tijd niet meer hier geweest.
Ik moet toch nog wel wennen met twee kinderen en aan de gebroken nachten.
Borstvoeding gaat gelukkig stukken beter. Mijn linkertepel is nog wat gevoelig, maar alleen bij de eerste hap.
Merel is ook al gewend aan Lisa, maar vraagt toch nog wel veel aandacht, vooral als ik bezig ben met Lisa. Merel wil haar steeds op schoot hebben en ze is dan erg bezitterig. Ze zegt dan: Lisa is mijn baby. Lief hoor.
Nas, nog gefeliciteerd met je nieuwe banen. Fijn dat je toch nog snel wat hebt kunnen vinden.
Ik moet weer gaan voeden, dus hou het kort.

gr. Ireen
 
Hoi hoi
ook weer even een berichtje vanuit deze kant.
Eindelijk is de stucadoor geweest en kunnen we gaan beginnen met verven en vloertje leggen. Zou leuk zijn als alles nog klaar is voordat we op vakantie gaan. Vrijdag over een week is het zover, heerlijk 3 weken vrij!
Verder gaat het goed hier. Niels heeft wel last van hooikoorts. Niest er op los n heeft last van prikkelingen in zijn oogjes. Marc heeft het ook en met wat handigheidjes is het wel vol te houden voor beiden. Het beste zou zijn als NIels binnen blijft maar dat aat ons toch te ver. Dus lekker buiten spelen en dan zien we wel hoe we de dag verder doorkomen.  
Niels heeft de afgelopen tijd geprobeerd om zijn middagslaapje over te slaan maar na  anderhalve week werd het ineens een vervelend mannetje. We hebben toch maar weer besloten om te  laten slapen tussen de middag en het gaat weer een stuk beter. Hij heeft het dus nog steeds nodig. Slapen jullie kinderen ook nog tussendoor?

Ireen, leuke foto's heb je van Merel op hyves staan. Een hele dame is het. Vind het brilletje erg leuk bij haar staan.
Sas, hoe is het met de caravan?  Veel op decamping te vinden?
Rosanne, hoe was pinkpop? Heb het een beetje op de radio gevolgd en een vriendin is geweest.  ZIj was in elk geval enthousiast.
Nas, hoe bavlt je nieuwe werk? Heb je ook al wat zicht op een huisje?

Afgelopen zaterdag is hier de bliksem ingeslagen. Afgelopen dagen geen tv gehad en sinds vandaag alles weer oke.  

Dat was het wel voor nu, ik ga lekker slapen.

Groetjes Jeanette  
 
Hoi meiden,

Hier ben ik ook weer eventjes.

Met ons gaat het prima. Yanna groeit hard maar blijft een ukkie vergeleken met andere baby's. Ze is over 2 weken al weer 6 maanden oud maar zit nog in maatje 62. Alhoewel ze nu ook wat kleertjes maat 68 aan kan. Ze eet lekker fruit- en groentehapjes en diksap en liga gaat er ook wel in.
Quentin is nu echt op z'n ergst wat zijn puberteit betreft. Ik ben echt de hele dag aan het dreigen en chanteren (jij mag straks niet naar de smurfen kijken) en probeer om hem te negeren als hij weer een hele erge bui heeft maar soms is dat gewoon moeilijk. Hij kan dan, als ik boos ben, huilend "sorry mama" roepen en "ik zal het niet meer doen" om vervolgens 10 min. later weer hetzelfde ritueeltje te herhalen. Ik hoop echt dat snel over is, vind het nu al wel lang genoeg duren....

Afgelopen weekend naar Pinkpop geweest. Het was echt weer geweldig. Ik ben helemaal fan van Rage against the machine en die waren uit elkaar en nu weer tijdelijk bij elkaar dus dat was even kippenvelwerk voor mij. Verder hadden we heerlijk weer en ben ik toch verbrand ondanks factor 30. En we hadden een heerlijke luxe hotel waar we nog samen met Dolf Janssen hebben ontbeten die ook in dat hotel sliep.
De volgende dag zijn we op ons gemakje terug gereden waarbij we natuurlijk eerst een lekkere vlaai hebben ingeslagen (en getankt in Duitsland) en nog lekker hebben geshopt. Een geslaagd weekendje dus. Aankomend weekend maar weer even lekker rustig aan.

Jeannette wat balen dat Niels hooikoorts heeft zeg. Hopelijk wordt het nu weer een beetje minder (ik weet niet hoe lang dat duurt...).

Ireen ben je lekker aan het genieten van je meiden? fijn dat het wat beter gaat met de borstvoeding (en dan met name met je pijnlijke borsten....).


Sandra, hoe is het met jou? Heb al lang niets meer van je gelezen. Heb je een fijne vakantie gehad? Jullie zijn natuurlijk al weer een tijdje terug. Hoe gaat het met het hardlopen?

Zondag de 15e moeten wij in Zeist zijn, dus ik denk dat we dan Houten ook maar weer eens aan doen voor een bezoekje aan Ballorig.

Ik heb twee oranje shirts binnen met de namen van de kids erop. Quentin een polo met de Nederlandse  leeuw erop gedrukt op de achterkant en Yanna een shirtje met haar naam en een babyleeuwtje op de voorkant. En ze heeft een I love oranje speen alleen madam wil geen speen meer. Ze speelt er nu alleen maar mee. Dus wij zijn er helemaal klaar voor de komende weken (of zo lang het duurt.....). Ik doe ook mee met de pool op het werk (ingevuld door Jan hihihihi).

Nou, ik heb maar één scherm open en ben op het werk dus ik brei er even een eind aan.

Fijn weekend allemaal!

Liefs,
Rosanne
 
Oh ja, op de school van Quentin hebben ze ook digitale schoolborden. Zo kunnen ze het werk van de kinderen opslaan of dingen die ze op de pc hebben gefabriceerd op het bord laten zien. Handig hoor!
Quentin mag in september proefdraaien en 19 november is zijn eerste schooldag. Vanaf die tijd gaat Yanna ook 1 dag naar het KDV omdat ik het niet red om haar ook nog naar oma te brengen, i.v.m. mijn werk.
 
Hoi hoi,

Jeanette, vervelend dat Niels hooikoorts heeft.
Merel slaapt al sinds ze 2,5 jaar 'smiddags niet meer. Alleen als ze echt moe is, maar dat komt niet vaak voor, dan valt ze op de bank in slaap.
Rosanne, Rage against the machine, heftig hoor. Ik heb ook een cd van hun.
Heel herkenbaar wat je schrijft over de puberteit van Quentin. Hier ook zo'n moeder die dreigt en chanteert en inderdaad ook: Jij mag straks geen smurfen kijken. Ik hoop inderdaad dat het snel over is. Ik kan haar soms echt achter het behang plakken, vooral nu ook nog met mijn hormonen. Soms kan ze ook zo lief zijn, ook tegen Lisa.
Jeetje, Yanna alweer 6 maanden. Wat gaat de tijd hard.

Oke, hou het even kort. Kindje moet weer gevoed worden. Lisa zit volgens mij in een sprongetje. Ze komt om de twee uur en tegen etenstijd tot een uur of 9 komt ze zelfs elk uur. Vannacht was dat ook zo. Erg vermoeiend.

gr. Ireen
 
Goedemiddag meiden.

Nog ff voordat ik de verre reis ga maken om Julian weg te brengen naar Kris, nog even reageren op jullie verhaaltjes.

Met werken gaat het erg goed, ik vind het erg leuk, en ook de tegenpartij is erg blij met me.
In Echt heb ik echter alweer opgezegd, beviel dus helemaal niet, ook niet kwa werkuren en oppas regelen.
Ben dus op dit moment 2,5 dag werkzaam in de week, en als Julian straks naar school gaat, dan zien we wel weer.
Tot nu toe vangen mijn ouders Julian op, en dat gaat redelijk goed. Het is natuurlijk erg vermoeiend, en de dag begint vroeg voor hun, en Julian is de laatste tijd niet altijd even gemakkelijk, is de leeftijd natuurlijk en mss ook wel de situatie.
Verder doet hij het wel heel goed

Hoe is het met de baby's en hun kersverse mama's onder ons?? (moet het even kort houden, kan niet iedereen persoonlijk vragen sorry)
Ireen?? met borstvoeden alles oke?? Merel is trouwens schattig met haar brilletje hoor, erg leuke foto's.

Sas, erg he weer zo'n stap verder van de basisschool??

Jeanette,
Lekker aan het klussen?
Jammer van de hooikoorst hoor, hopenlijk gaat het over.Julian slaapt ook nog hoor.
En ik kan een huis huren, maar wil nog ff kijken of ik toch kan kopen. Nog even afwachten dus..
Tjee, zeg de bliksem ingeslagen, was je internet verbinding wel nog oke??
Ik zag je tik, maar ik ben er dus nog....

MOet volgende keer verder
doei




 
Goedemiddag meiden,

Daar ben ik weer.
Allereerst sorry dat ik zo abrubt moest afbreken gisteren middag. Mijn moeder belde, die moest ik even gaan ophalen van het werk.
Maar hier dan de rest van mijn verhaal.

Rosanne, je bent zo dichtbij,en je komt niet even langs?? haha
Ijsje op de terugweg nog gemist??

Ireen, lekker ritme zo om de 2uur en soms zelfs om het uur, vermoeiend hoor.
Claudia?? Waar hang jij uit??
En San, er zijn er meerdere die het vroegen, je hebt me beloofd aan de foon dat je je voor vrijdag ging melden he??

Julian komt dadelijk gelukkig alweer thuis, kan ik weer lekker knuffelen.
Meiden tot de volgende keer.

Nasje xxx

 
Hoi hoi,
het is zover.........................we hebben vakantie!
Heerlijk 3 weken niet werken, geen druk, geen drukte en hopelijk lekker weer.
Morgen vertrekken we in lek gavel voor 2 weken naar Italie en daar hebben we enorm veel zin in.
Op mijn werk zei iemand: "hahahaha wat vroeg, als jij terug komt gaan wij", "klopt", zei ik, "en als jullie terugkomen gaan we weer" hahahhaha. Dat vond mijn collega minder geslaagd.
Maar goed, ik wil iedereen prettige, sterke, rustige, liefdevolle en wijze  weken wensen, tot over 3 weken!

Groetjes Jeanette en Niels  
 
Terug
Bovenaan